Rock Werchter 2021 - Nieuws & geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.581
11.150
dutchtalz wrote:
oh en Pearl Jam op RW donderdag 1 juli 2021 … staat vast nog meer dan

Link? Want dit lijkt weer een gevalletje van Bandsintown die de data geüpdatet heeft.
Heb ook het idee dat dat kopieer-plakwerk is. Ik kan het in ieder geval niet vinden.
 

dutchtalz

Nieuw lid
7 jul 2020
4
0
https://www.ticketmaster.be/search/?keyword=pearl+jam .. ook nog even in app gekeken van ticketmaster maar krijg daar zelfde resultaat... :-?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.978
8.629
https://www.ticketmaster.be/search/?keyword=kendrick%20lamar

Kendrick!
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.988
2.027
Aha.
Interessante leak dit.

Bij Faith no more staat er geen Graspop show. Enkel Werchter
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.408
3.375
Als dit klopt is het wel echt een vondst.
Geloof nog niet helemaal dat het echt zo werkr, zijn er ook voorbeelden van 2020-acts die op deze manier al duidelijk zijn dat ze gecancelled zijn? Dan ben ik al iets meer bereid het te geloven.
Bij de nieuwe artiesten staat nog niks en bij 21Pilots staat bijvoorbeeld ook geen Pinkpop (wel Werchter) ticketmaster site.
Lijkt erop dat de Rocm Werchter evenementen gewoon automatisch gereschedueled zijn net als bij bands in town.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
Ja wat Ruben zegt idd. Volgens mij heeft het systeem gewoon de oude namen in het nieuwe event oid. Zegt denk ik niet zoveel.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.978
8.629
Ja wat Ruben zegt idd. Volgens mij heeft het systeem gewoon de oude namen in het nieuwe event oid. Zegt denk ik niet zoveel.

Vandaag heeft Bandsintown duidelijk wat liggen rommelen idd.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Pearl Jam is wel gewoon al zeker natuurlijk, dat zei de Schuur letterlijk met zoveel woorden afgelopen zondag.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.172
10.505
Mooi dat de datum bekend is en meteen ook veel meer namen dan iedereen hier verwacht had. Vooral een lichting namen om de indie liefhebbers blij mee te maken want ik loop hier nog niet echt warm voor. Eigenlijk nog geen een naam opnieuw bevestigd waar ik voor wilde geen, Pearl Jam, Soad, Placebo, Strokes, Liam en vooruit Volbeat. Royal Blood en NBT zijn aardige toevoegingen maar die kennen we inmiddels ook wel. RW trekt mij altijd vanwege de mix van indie, pop, rock en alles wat eromheen zweeft maar dit is tot nu toe een aardig eenzijdig rijtje namen, al snap ik ook wel dat veel opnieuw bevestigd zal worden. Gorillaz is een prima toevoeging maar ik was in vergelijking tot veel mensen hier niet bijzonder lyrisch over hun vorige show. Het was prima, ik heb me vermaakt maar ik hoef ze niet perse nog eens te zien.

Ik kijk de kat nog even uit de boom.

Ik moet toch even deels terugkomen op mijn eigen post van hierboven. Hoewel de kersen op de taart nog ontbreken voor mij staat er na beter kijken al wel veel dat ik eigenlijk wel wil zien. 21 Pilots wil ik nog weleens meemaken, The Streets is jeugdsentiment, Tom Yorke uiteraard, GoGo Penguin voor een alternatieve trp, Fonatines DC, Pixies uiteraard, The Dead South lijkt me ook wel wat, Royal Blood en NBT voor wat mainstage gitaargeluid, Miles Kane altijd prima, Big Thief zou ik graag eens willen ontdekken.

Kortom, ik begin nu toch een ticket te overwegen. Nu nog een groepje bij elkaar sparen,
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Net een mail gekregen over het overzetten van de tickets van 2020 naar 2021.
Wil je ze omzetten, dan hoef je niets te doen en staan ze automatisch goed in je account van ticketmaster.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Red hot chili peppers op 8 juli naar NOS Alive.
Op de dag dat Taylor Swift eigenlijk dit jaar zou spelen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.978
8.629
Weten we meteen wie die zondag gaat afsluiten in plaats van SOAD.

Maakt het minder pijnlijk om voor Thom te kiezen. Een ezel stoot zich geen vierde keer aan dezelfde teen haha.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.978
551
Noteer de Peppers nu maar voor echt dan
Hmm, ik kan me herinneren dat Ken op efestivals aangaf dat RHCP voor RW tegenwoordig niet bepaald meer eerste keuze zijn. En je zou toch zeggen dat ze volgend jaar nog meer opties hebben dan dit jaar (waaronder bv. Gorillaz die ze al vastgelegd hebben).
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.403
1.911
Tgoh meer opties? Taylor, Soad, Paul Mccartney en Kendrick (misschien ook Billie) lijken af te vallen als mogelijkheden voor een topspot (4! headliners op 6 dagen werchterevents). Wat jammer is want daar tegenover staat dat de huidig beschikbare namen bestaan uit RHCP, Metallica, FF, the Killers en Gorillaz. Dat is verschuiven van een 'gewaagde' verfrissing naar hetzelfde 'saaie' stramien...
Het een sluit natuurlijk meer aan bij iemand zijn smaak dan het ander en dat is niet meer dan logisch.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
Zullen wel veel mensen blij mee zijn maar zou het persoonlijk een beetje een domper vinden. Met PJ - The Strokes - 21 Pilots / Gorillaz - RHCP is eigenlijk alleen de zaterdag voor mij boeiend mbt de headliners. Had toch op een grotere verrassing uit de hoge hoed gehoopt en Lamar is echt een gemis.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.978
551
Tgoh meer opties? Taylor, Soad, Paul Mccartney en Kendrick (misschien ook Billie) lijken af te vallen als mogelijkheden voor een topspot (4! headliners op 6 dagen werchterevents). Wat jammer is want daar tegenover staat dat de huidig beschikbare namen bestaan uit RHCP, Metallica, FF, the Killers en Gorillaz. Dat is verschuiven van een ‘gewaagde’ verfrissing naar hetzelfde ‘saaie’ stramien…
Het een sluit natuurlijk meer aan bij iemand zijn smaak dan het ander en dat is niet meer dan logisch.
Ik houd nog steeds hoop op Kendrick, maar waarschijnlijk is die inderdaad ijdel... En ik ben het met je eens dat het (voor mij) een triest vooruitzicht is om wéér hetzelfde rijtje headliners terug te zien komen.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.408
3.375
Heerlijk nieuws dit. Hoe leuk ik Kendrick en SOAD ook vind, RHCP vind ik nog altijd 10x leuker, zeker met Frusciante.
Hopelijk staan ze op zondag want Thom Yorke zonder Radiohead vind ik toch geen zak aan.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.403
1.911
Ik ben er trouwens wel van overtuigd dat de Peppers nailed on waren voor 2021 indien covid het niet over hoop gegooid had.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken