werchter12 wrote:
theblackmadness wrote:
Wanneer mogen we weer iets verwachten nu die voucheraanvraag dichterbij komt
Morgen is er alleszins nieuws vanuit Reading. Misschien zit daar wel een headliner bij de tour in een keer wou bekendmaken (al verwacht ik daar vooral weer Britse brol). Billie Eilish misschien?
Ik verwacht eigenlijk dat ze nu het gewone stramien van de afgelopen jaren gaan volgen. Overige headliners in oktober-november-december en dan vanaf half januari iedere vrijdag een pakketje.
Mhh, ik denk dat het dit jaar allemaal wat sneller zal gaan. En niet alleen bij Rock Werchter. Denk dat festivals er baat bij hebben sneller hun volledige lineup te delen, om een langere periode te hebben waarin ze tickets kunnen verkopen. Verwacht eigenlijk dat 90% van alle EU- festivals 90% van hun lineup gaan gedeeld hebben voor de jaarwisseling (een Glasto daargelaten). Iedere vrijdag een pakketje lijkt me ook niet meer nodig met al bijna 1/4 van de lineup bekend is.
Wel eens over Reading. Denk ook dat daar veel Britse ‘brol’ bijzit. Ofja, brol, gewoon headliners die minder groot zijn dan verwacht. Een BMTH, Dave, Biffy of Lewis Capaldi die de hoogste positie innemen. Maar toch benieuwd!