Timmetje wrote:
+ als de kaartverkoop tegenvalt is het misschien net een safer bet om de minder grote (lees als goedkopere) band te laten subheadlinen ipv de duurdere. Die denk ik ook niet al te veel nieuw materiaal heeft (correct me if I’m wrong?) sinds zijn vorige passage van 2 jaar geleden.
Malone heeft vorig jaar een nieuw album uitgebracht.
Waar
Pukkelpop slechte recensies kreeg waren die van z’n optreden in de Ziggo vrij goed.
Hij is headliner op<span style=”text-decoration:underline;”> vele grote festivals</span>.
Als ze Malone plaatsen zullen ze wellicht ook
bezoekers van Pinkpop gaan afsnoepen.
Zou ook mooi staan zo, naast nog een andere headliner (The Strokes), waar Pinkpop dan ”alleen” Malone heeft.
Festival vs zaalshow, iedereen weet dat hier verschil in is. Hetzelfde gold ook voor Kendrick bijvoorbeeld, zijn zaalproductie kwam niet geheel over op de weides.
Afsnoepen? Ik denk persoonlijk dat Werchter en Pinkpop niet naar elkaar kijken en ook niet wakker liggen van elkaar, beide doen hun ding en doen waar ze goed in zijn.
<span style=”text-decoration:underline;”>Vele?</span> Pkp, Pinkpop, wat loolapaloozas en in Amerika (waar de line ups niet representatief zijn voor europa) en toch een heel deel kleindere festivals dan eerstgenoemde. Laat ons ook niet te veel onze favoriet op blazen. Want dan mag van mij, een zekere sub op de werchter zondag ook headlinen