Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

guillaume

Playlistbediener
25 nov 2019
24
47
Tenzij... Gojira in speelt ook tweemaal in Nederland...
1 × maal op Pinkpop en 1 × maal in de Hedon in Zwolle

Toch nog hopen? ?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.604
Tenzij… Gojira in speelt ook tweemaal in Nederland…
1 × maal op Pinkpop en 1 × maal in de Hedon in Zwolle

Toch nog hopen?
1f605.svg
Drie keer zelfs. Ook nog als voorprogramma van Korn. Kan altijd, maar ik acht de kans wel klein.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.432
6.195
Tenzij… Gojira in speelt ook tweemaal in Nederland…
1 × maal op Pinkpop en 1 × maal in de Hedon in Zwolle

Toch nog hopen?
1f605.svg

Neen, is voor België totaal niet logisch. Ik vermoed dat ergens in het samenstellen van het programma er een probleempje is opgedoken, en dat de AB show in de plaats is gekomen. Dat komt wel meer voor.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.432
6.195
jimmywe wrote:

guillaume wrote:
Tenzij… Gojira in speelt ook tweemaal in Nederland…
1 × maal op Pinkpop en 1 × maal in de Hedon in Zwolle

Toch nog hopen?
1f605.svg



Neen, is voor België totaal niet logisch.

Waarom in Nederland wel maar in België niet?

Geen enkel idee. Is wel al meer gebeurd dat een band nog een extra show speelt naast Lowlands, Pinkpop, DTRH...
Doen ze hier bijna nooit. The National in 2013, dat weet ik nog. Was helemaal niet bedoeling dat die RW gingen doen. Klein Koninklijk Circus in de plek en wegens hopeloos op zoek naar nog een headliner hebben ze samen met Roskilde forcing kunnen voeren en hen toch boeken. Is Volbeat nog verschoven van dag.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Nieuwe mad cool teaser, naast het punt staat links een s, rechts een r.
Headliners Pet Shop Boys . Royal Blood volgens mij.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
Zou welkom zijn.
Hebben er wel al vaak gestaan maar liever dat dan zo'n Malone.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Zou imo wel heel pover zijn.... hoop je op Post Malone, krijg je Royal Blood. Dat zou betekenen dat we idd geen co-headliner voor de vrijdag zouden krijgen. :(

Royal Blood lijkt me ook niet echt een headliner voor DTRH trouwens toch?
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Zou imo wel heel pover zijn…. hoop je op Post Malone, krijg je Royal Blood. Dat zou betekenen dat we idd geen co-headliner voor de vrijdag zouden krijgen.
1f641.svg


Royal Blood lijkt me ook niet echt een headliner voor DTRH trouwens toch?
Pover :lol:
Pearl Jam - Pixies - Royal Blood - Liam Gallagher- The Strokes - Faith No More - 21 Pilots - Kendrick - Volbeat - Placebo - SOAD. Pover inderdaad.

Desalniettemin snap ik je punt hoor. Maar met Post Malone ipv Royal Blood oogt de line up niet specialer/groter/indrukwekkender. Dat is puur jou eigen smaak, niets mis mee natuurlijk, maar laat ons alles in het juiste perspectief beoordelen ;)
 

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
146
44
Ik zou Royal Blood dan weer heel sterk vinden... Vorig jaar mijn persoonlijk hoogtepunt van Pukkelpop. In het donker en de gietende regen, vette lichtshow, knallende set en zelfs achteraan op het veld een sublieme sfeer. Misschien niet de grootste naam, maar wel heel degelijk (én gegroeid sinds laatste passage in 2017).
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Timmetje wrote:
Zou imo wel heel pover zijn…. hoop je op Post Malone, krijg je Royal Blood. Dat zou betekenen dat we idd geen co-headliner voor de vrijdag zouden krijgen.
1f641.svg


Royal Blood lijkt me ook niet echt een headliner voor DTRH trouwens toch?

Pover ?
Pearl Jam – Pixies – Royal Blood – Liam Gallagher- The Strokes – Faith No More – 21 Pilots – Kendrick – Volbeat – Placebo – SOAD. Pover inderdaad.

Desalniettemin snap ik je punt hoor. Maar met Post Malone ipv Royal Blood oogt de line up niet specialer/groter/indrukwekkender. Dat is puur jou eigen smaak, niets mis mee natuurlijk, maar laat ons alles in het juiste perspectief beoordelen ?

Vandaar de ''imo.'' in mijn comment :p .

Had het trouwens alleen over die vrijdag dan hoor, die zou imo wat pover zijn. Met je eens dat de bovenkant van het affiche (met name op de andere dagen) gewoon sterk is.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
En dat we op die vrijdag een Greta van Fleet geval gingen krijgen is toch al langer bekend? Ik snap de desceptie niet ondanks dat ieder (incluis mezelf) toch een kleine hoop hadden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken