werchter12 wrote:
Everyknight wrote:
jefferke wrote:
Mad Cool is opnieuw aan het teasen geslagen, hebben een close up van dat punt op de vrijdag gepost. Ziet er naar uit dat het grafisch is opgeschoven. Post Malone? Morgen rond 12h/14h dan voor hun zeker?
Mja, als Post Malone naar Rock Werchter komt hoop ik gewoon dat Archive er tegenover staat. Die wil ik eigenlijk niet missen… Maar The Strokes en Liam Gallagher ook niet
Toch blijf ik vinden dat Post Malone geen goede aanvulling is op de huidige namen die dag. En als ik lees over zijn live-reputatie…
Ik snap dit niet zo goed. Het gaat toch niet enkel om dagtickets? Post Malone als aanvulling op vrijdag zou gewoon logisch zijn voor de combitickets. Behalve op zaterdag is er toch geen enkele headliner voor het jongere poppubliek? En als het dan toch om dagtickets gaat … Ik verwacht niet dat er veel mensen 105 gaan betalen voor enkel Capaldi, maar Malone + Capaldi (en Loyle Carner zal ook wel interesse opwekken van de Malone-fans) heeft misschien meer kans. Hij heeft bovendien ook een nieuw album uitgebracht sinds zijn laatste passage in België.
Zeker correcte argumenten hoor,
@werchter 12. Enkele pagina’s terug heb ik ook al aangegeven dat er zo meer ‘jeugd’ zou kunnen verleid worden om een combiticket aan te schaffen. Als je de mainstagenamen nu ziet (Gang of Youths, Jake Bugg, Lewis Capaldi, Liam Gallagher, The Strokes) vind ik echter dat er beter een Editors/Kings of Leon zou tussen passen of The Chemical Brothers als afsluitende dance-act. Ervan uitgaande dat de mainstage eenduidig geprogrammeerd wordt, zoals op de zondag bijvoorbeeld. Maar op zaterdag gebeurt het omgekeerde… Op Rock Werchter kan immers alles, dat besef ik.
Een hiphop-act (al is Post Malone misschien geen hiphop meer tegenwoordig? Een platter commerciële act geworden als ik het wat oneerbiedig en clichématig mag bestempelen?) als headliner is redelijk uitzonderlijk op Rock Werchter. Kendrick Lamar staat er al en dat vind ik best OK, hij verdient het en brengt dit zijn show met een heuse liveband. Als Malone alleen op het podium staat te performen zonder live-instrumenten… dat zou ik best raar vinden als headliner op Rock Werchter. Zet hem op Les Ardentes zou ik dan zeggen, dat past daar beter. Al is hij misschien te groot geworden voor Les Ardentes? Maar goed, zo zie ik het he.