Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Volgende week ook Krokusvakantie dus als het vandaag niet is dan is het voor binnen twee weken pas, denk ik.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.421
653
Volgende week ook Krokusvakantie dus als het vandaag niet is dan is het voor binnen twee weken pas, denk ik.

Voorbije jaren wel gewoon pakketjes tijdens de Krokusvakantie dacht ik? Maar hangt misschien ook af van de namen die ze willen aankondigen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.316
9.038
Volgende week ook Krokusvakantie dus als het vandaag niet is dan is het voor binnen twee weken pas, denk ik.

De krokusvakantie heeft ze nog nooit tegengehouden om nieuws te delen. Als ik een gokje moet wagen, zou ik zeggen dat we dan de volledige lineup kennen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.771
6.516
Grammy award-nominated and multi-platinum artist Kesha will bring the High Road Tour to the UK this summer. She will play in Manchester and Birmingham as well as in London at American Express presents BST Hyde Park on 4 July featuring Little Mix.

Verwachten we die ook op Werchter?
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Grammy award-nominated and multi-platinum artist Kesha will bring the High Road Tour to the UK this summer. She will play in Manchester and Birmingham as well as in London at American Express presents BST Hyde Park on 4 July featuring Little Mix.

Verwachten we die ook op Werchter?
Verwachten niet, maar wordt met deze show wel een kleine mogelijkheid als grote naam op vrijdag. Grootte wel lastig in te zchatten. Co-head of zou ze vrede nemen met Barnhead? Grootte hier is lastig in te schatten. Volgens mij nog nooit opgetreden in België?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.316
9.038
Timmetje wrote:
Grammy award-nominated and multi-platinum artist Kesha will bring the High Road Tour to the UK this summer. She will play in Manchester and Birmingham as well as in London at American Express presents BST Hyde Park on 4 July featuring Little Mix.


Verwachten we die ook op Werchter?

Verwachten niet, maar wordt met deze show wel een kleine mogelijkheid als grote naam op vrijdag. Grootte wel lastig in te zchatten. Co-head of zou ze vrede nemen met Barnhead? Grootte hier is lastig in te schatten. Volgens mij nog nooit opgetreden in België?

Zeker wel, ook gewoon op RW. Laatste keer dat ze er stond, was dat als derde act in de KlubC. En toen was ze zelfs aanzienlijk populairder...
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
werchter12 wrote:

Timmetje wrote:
Grammy award-nominated and multi-platinum artist Kesha will bring the High Road Tour to the UK this summer. She will play in Manchester and Birmingham as well as in London at American Express presents BST Hyde Park on 4 July featuring Little Mix.


Verwachten we die ook op Werchter?


Verwachten niet, maar wordt met deze show wel een kleine mogelijkheid als grote naam op vrijdag. Grootte wel lastig in te zchatten. Co-head of zou ze vrede nemen met Barnhead? Grootte hier is lastig in te schatten. Volgens mij nog nooit opgetreden in België?

Zeker wel, ook gewoon op RW. Laatste keer dat ze er stond, was dat als derde act in de KlubC. En toen was ze zelfs aanzienlijk populairder…
Dat wist ik niet. Dacht dat zij een pak groter was en toch behoorlijk veel hits heeft. Als ze een redelijk lage positie inneemt, zie ik ze zeker als kanshebber voor Werchter . Makkelijke naam om mee te scoren bij het mainstream publiek dan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.316
9.038
Doemme.

Onder andere The Comet Is Coming naar Dour... Hier had ik wel op gehoopt, leek me een geweldige Slope naam. Was de moeite op DTRH.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.234
1.770
The Comet is Coming verliezen is echt een zure appel. De slope line up dit jaar blijft ijzersterk ( serieus, hoe dat ding is uitgegroeid tot een volwaardig vierde podium), maar die hadden er echt bij gemogen.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik ben benieuwd of we vandaag al de volledige line-up krijgen. Het zou vroeg zijn en het feit dat er vandaag al 2 Facebook posts zijn verschenen, doet vermoeden van niet. Maar ik had wel deze week al nieuws van Pukkelpop verwacht, als dat niet komt deze week, is het misschien toch zo dat RW gewoon de ganse line-up nu al dropt.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.421
653
Mijn gok dan eerder dan 2 of 3 weekjes stilte.

Zal volledig afhangen van die laatste grote namen denk ik. Als we Jazebel en Ken moeten geloven zaten ze 2 weken geleden nog in onderhandelingen. En een potentiële coheadliner los je volgens mij niet zomaar van de ene dag op de andere.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.750
4.821
Paddy wrote:
Mijn gok dan eerder dan 2 of 3 weekjes stilte.

Zal volledig afhangen van die laatste grote namen denk ik. Als we Jazebel en Ken moeten geloven zaten ze 2 weken geleden nog in onderhandelingen. En een potentiële coheadliner los je volgens mij niet zomaar van de ene dag op de andere.

Hangt wss ook nog af van wanneer Pukkelpop begint te lossen, denk ik
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.234
1.770
De nieuwe Biffy Clyro is toch echt wel weer catchy. De vrijdagnamiddag op main kan die kerels in elk geval goed gebruiken wat mij betreft. Zo netjes voor Capaldi en Gallagher een uurtje Biffy fuckin Clyro.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken