Yannick wrote:
Twenty One Pilots stond met deze tour in een uitverkocht (?) Paleis 12, no way dat die in de Barn gaan staan of zelfs maar zouden subben. Maak jezelf geen illusies, neracroft die zijn gewoon minstens co-headliner.
Denk toch echt van wel hoor… Barn is misschien wat veel van het goede (al kan dat echt wel volgens mij) maar die gaan echt niet co’en (ik zie co-headlinen als beide bands kunnen perfect van plaats gewisseld worden zonder dat het raar zou zijn. Sub-headlinen vind ik als er nog een duidelijk verschil is tussen beiden bv. Foo Fighters – Twenty One Pilots). Zag ze 1 album geleden nog in een zaal van 1.100 man… En dat laatste album is bagger, dus anderzijds snap ik ook niet dat ze nu ineens 10x zo groot zijn geworden.
Het feit dat het al de 3e keer is dat ze met dat album zullen spelen in België én ze net nog op Pukkelpop stonden en dergelijke doet er ook toe hoor. We zullen zien, lijkt een beetje op onderstaande kwesties:
– Tool voor of na The Cure
– Arcade Fire voor of na Kings Of Leon
– Nine Inch Nails (te groot?) voor Barn vs. lage spot op de Main
Allemaal discussies waar ettelijke pagina’s over zijn gevuld hier. Moesten ze binnenkort Twenty One Pilots als enige voor een bepaalde dag bekend maken zie ik deze discussie wel weer naar boven komen.