Joe wrote:
parelconfituur wrote:
dinofest wrote:
werchter12 wrote:
randyrw wrote:
gesp wrote:
Die vrijdag voldoet inderdaad nog steeds niet aan de standaard die Rock Werchter normaliter hanteert. Toch benieuwd wat daar nog bij komt.
Ben het heel erg eens met een post op de vorige pagina: Werchter zou in plaats van die 7 of 6 dagen beter 5 of zelfs 4 dagen maken. Gaat natuurlijk nooit gebeuren, maar Pearl Jam of SOAD had wat mij betreft wel op een los evenement geboekt mogen worden. Had dan mooi plaats vrijgemaakt voor Billie Eilish en Taylor Swift op de reguliere vierdaagse.
Dan haak ik – samen met een hele hoop mensen denk ik – af.
Maar dan komt er weer een heel nieuw doelpubliek bij. Taylor of Billie had met deze undercard gewoon goed kunnen gaan hoor.
Dan kan je op donderdag er ook een schlagerfestival van maken, heb je ook een ander publiek. Laat werchter alsjeblieft werchter blijven. Er is zeker wel voor veel smaken wat. En popfestivals zijn er al genoeg.
Die vergelijking slaat als een lul op een slagroomtaart. Als je ondertussen nog niet snapt dat acts als Billie Eilish of Taylor Swift wel degelijk passen op een mainstreamfestival heb je echt wel de trein gemist. Wat vond je vorig jaar van Pink als headliner dan? Of Milk Inc ruim tien jaar geleden? Zo lang een act kwalitatieve live waarde heeft, dan is er ongeacht van het genre plaats voor op een festival als Rock Werchter.
Maar om nu Pearl Jam en SOAD in te willen ruilen voor zulke pop acts is toch een Werchterbrug te ver.
Op de Lamar spot dan ofzo in de toekomst.
Pearl Jam OF SOAD! Lezen is een kunst op zich.
Met Taylor Swift op de plek van één van die twee had de bovenkant van de poster er een heel stuk mooier uitgezien, voor mij althans. En dat lijkt me helemaal geen Werchterbrug te ver, als je een van de twee wegneemt voert in die lijst met 12 grootste namen op het hoofdpodium rock alsnog de boventoon.
Daar mist voor mij nu toch wel nog grote pop / indienaam om een combiticket te kopen. Vind het net als diegene een aantal pagina’s terug jammer dat Werchter er het liefst zeven (of zes) dagen van maakt. Had dan liever Taylor Swift op de vierdaagse gezien en geen boutique / pop-up geh
ad.