jaydee76 wrote:
Ik moet bekennen dat ik maar één keer naar Rock Werchter ben geweest, in 1997, maar dat was dan wel meteen een dijk van een line-up: 16 Horsepower, Beck, Channel Zero, Daft Punk, David Bowie, David Byrne, dEUS, Fn Lovin’ Criminals, Jamiroquai, Live, Osdorp Posse, Paul Weller, Placebo, Radiohead, Reef, Rollins Band, Sheryl Crow, Silverchair, Skunk Anansie (Torhout), Smashing Pumpkins, Spearhead, Suede, Supergrass, The Chemical Brothers (Werchter), The Prodigy, Zap Mama.
Rock Werchter 1997 Poster Vooral dat blokje op de zondagmiddag met achter elkaar David Byrne, Radiohead en Beck zou nu moeilijk voor te stellen zijn. En David Bowie die als Headliner op dag 1 gesandwichet zat tussen Daft Punk en Chemical Brothers was ook memorabel.
Wauw, wát een namen! Ben zelf met name onder de indruk van David Bowie, dat lijkt mij een geweldige performer om live te hebben kunnen meemaken. Helaas waren zijn beste dagen al achter hem tegen de tijd dat ik oud genoeg was om concerten te bezoeken. Volgens mij trad hij in zijn laatste jaren sowieso niet of nauwelijks meer op?
Hoe dan ook, heel gaaf om over te lezen dit. Maar laten we weer terug on-topic gaan