Jochen De Smet wrote:
jimmywe wrote:
Jochen De Smet wrote:
Zijn dat je veronderstellingen of heb je daar ook aanwijzingen voor? Geen idee hoe de relatie tussen RW en de gemeente/buurt verloopt..
Zou goed kunnen hoor, daar niet van. Mogelijks moeten ze bijv. ook een flinke som neerleggen voor een latere vergunning. Zou wel het fijne ervan willen weten ?
Plaatselijke overheden hebben graag dat het zo vroeg mogelijk stopt. Een band speelt graag zo laat mogelijk. En voor de groten ga Herman zich niet inhouden.
Niks van geld of dergelijke. Rotselaar en Haacht hebben er alle belang bij dat ze daar blijven. Het is gewoon wat geven en nemen.
Tja, ik zeg het omdat Pinkpop alleszins een flink bedrag heeft moeten neerleggen toen ze eens een uurtje of twee langer doorgingen. Maar het hangt natuurlijk allemaal af van wat de afspraken zijn met het lokale bestuur.
Buurt heeft volgens mij weinig te klagen, laatste jaren alleen maar goede maatregelen om de buurt te ontlasten.
Hoor enkel nog veel geklaag over het “omrijden” omdat het kruispunt is afgesloten…
Om het wat “cru” te zeggen, de lokale politiek laat met plezier zijn broek zakken voor Herman en Co.
En eerlijk gezegd, ze hebben gelijk… Als ik zie hoeveel lokale verenigingen mooie inkomsten draaien dankzij Rock Werchter.
De meeste festivaldagen sluiten omstreeks 01u is niet alleen goed onthaalt door de buurt, ook de (lokale) medewerkers zijn hier tevreden over.
het heeft zoveel meer voordelen (en na 00u loopt de drankverkoop toch naar beneden ? )