Het is juist ondersam.jefferke wrote:
London Grammar naar NOS Alive, kan goed terug tijdens de Rode Duivels komen optreden
Was één van de beste optredens die ik al op de Main gezien heb! De voetbal zorgde er net voor dat dat concert op een bepaalde manier onvergetelijk werd. Kans op London Grammar lijkt me sowieso nihil, die zullen wel PKP mogen headlinen indien ze een nieuw album hebben.
Heb eens gekeken en als de Duivels eerste worden in hun poule, is de kwartfinale vrijdag om 21h. Worden ze tweede, dan is het zaterdag om 18h. Momenteel lijkt nog geen enkele aangekondigde act dus ‘last’ te hebben van de voetbal (FNM misschien een klein stukje als ze subben).
Groepswinst en winst in 8ste finales is zaterdag om 18uur, 2de worden wil zeggen op vrijdag om 21uur.
Er vanuitgaande dat die groep vlotjes wordt gewonnen kan je dus aannemen dat ze zaterdag om 18uur spelen.
We mogen aannemen dat Kendrick minstens tot 01uur speelt. Een vlugge berekening zegt dan dat Faith No More dan rond 18.45a19uur begint.
Jammer dat de Rode Duivels dan net tijdens die ene interessante act van die dag (tot dusver) spelen. Maar langs de andere kant heb ik Faith No More 2 weken daarvoor ook al gezien.
Veel als-en natuurlijk, we zien nog wel hoe het exact in elkaar valt.