Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Ik gok op morgen één naam, woensdag ook ééntje en vrijdag een pakketje van 6/8 namen. En ik hoop enorm dat de namen uit het rijtje: The XX, Tame Impala, The Strokes, Tyler The Creator, Alt-J, Phoenix, Lana Del Rey, Royal Blood, Anderson Paak, Beck, Flume, The Libertines, FKA twigs,... En niet: Volbeat, GnR, the CB,... zijn want anders ga ik nog serieus moeite kunnen doen om mijn vrienden te overtuigen om nog eens mee te gaan :)

Zou 'the Blaze' spot dit jaar misschien ook niet aan Kaytranada worden gegeven in plaats van Bicep? Lijkt me nog net iets groter en ik zou er echt enorm blij mee zijn!

De lineup is, hoe pril nog, nu al ijzersterk (met name de zaterdag is echt fantastisch. 3 namen die elders zouden headliners op 1 dag!). Benieuwd wat daar deze week bij gaat komen!!!!

Ik hoop op FKA Twigs, Lana Del Rey, Massive Attack, Tyler the Creator, Belle and Sebastian, Anderson Paak, The Weeknd , Eminem (dromen mag!l en een gebrek aan Volbeat en Foo Fighters.

Ik verwacht morgen ook wel minstens één naam.
Ik hoop vooral op Foals, Tame Impala, The XX, BICEP, Flume, Anderson Paak, Royal Blood of Placebo als het gaat om een aparte aankondiging.

En voor een eventueel pakketje op vrijdag, doe dan maar While She Sleeps (gisteren in AB), Brutus, Brihang, Sam Fender (maar die zal als i er staat pas de laatste week van februari worden aangekondigd), Highly Suspect. Zou voor mij een ideaal pakketje zijn :D En gooi er Netsky met een meer drum&bass gerichte liveshow ook maar bij :)

Ik hoop vooral NIET op Post Malone, met TOP, Tame Impala, Anderson Paak en mss Royal Blood zijn er naar mijn mening mooiere opties tussen de headliners van PKP2019 om niet gewoon die allemaal over te nemen.

Tyler the Creator zou ik wel zeer zien zitten
1f609.svg
Ik zou die hoop toch stilaan beginnen opbergen. Speelt al vrijdag, zaterdag en zondag én bovendien lijkt het erop dat hij enkel het grootste podium wil headlinen (zie Roskilde, DTRH en Primavera o.a.). Ik zie hem dan niet meer in de Barn verschijnen eerlijk gezegd.

Ik hoop zelf vooral dat we nog een mooie festivalafsluiter krijgen en dat we dus nog iets moois na SOAD krijgen (en vooral dat Volbeat daar niet co-headliner gaat spelen!). Ik leg mijn hoop in The XX, The Weeknd, Tame Impala en The Strokes om de laatste headlinerplekken in te nemen, maar verwacht toch eerder Foo Fighters op die vrijdag.

Ja ik zie de Foo Fighters ook wel gebeuren (maar vind ik persoonlijk niet erg) en is inderdaad wel spijtig van Tyler. Maar er mag nog altijd wat gedroomd worden :-P

Zou mooi zijn als we morgen al een naam krijgen ja, en ik hoop ook op vrijdag een pakketje met rond de 10 namen.
Kaarten toch al binnen dus laat Liam Gallagher, Placebo, RHCP, Tame Impala, The Weeknd, London Grammar, Chemical Brothers en natuurlijk The Strokes maar doorkomen als de grotere namen.
Tones and I, FKA Twigs, Mew, The Comet is Coming, Rag 'n Bone Man, dEUS, Michael Kiwanuka Marcus King band, Milky Chance, King Gizzard & the Lizzard Wizzard als kleinere namen zou ik erg waarderen.
Heb dat album van Tyler de maker nu al drie keer helemaal geluisterd, maar mij ontgaat de hype compleet, dan had ik 10x liever Stormzy gehad of gewoon Anderson .Paak.

Tyler headlined niet per se de orange stage op Roskilde... daar is nog geen zekerheid over. Op de site stond er nog unknown bij.

jimmywe wrote:
Tyler headlined niet per se de orange stage op Roskilde… daar is nog geen zekerheid over. Op de site stond er nog unknown bij.

Bij zijn bio op de Roskilde website staat toch onder stage ‘Orange’?

Dan is het recent aangepast. Waar het bij oa Taylor wel zo stond, heeft er bij hem tijdje tba gestaan.

Heel veel zin in volgende week. Morgen al een naam zou heerlijk zijn. Anders ‘reken ik’ wel op woensdag en vrijdag.

Om eerlijk te zijn, is de naam waarop ik nu gefocust ben, en veruit het meeste hoop, The Strokes. Met de bekendmaking van Primavera lijkt het startschot gegeven voor festivals om ze te onthullen. Sinds 2002 niet meer in België geweest en sowieso nooit op festival. Zou een legendarische week kunnen worden. ?

Tame Impala er nog bij op donderdag, vrijdag headlinet Foo Fighters met net daaronder Volbeat en zondag mag Casablancas RW afsluiten, is m'n voorspelling. Gwen Stefani, FKA Twigs, dEUS, The Lumineers, HAIM, alt-J, Khalid, BECK, Foals, Anderson .Paak etc. zie ik verder nog hoge spots innemen. Dingen als London Grammar en The XX zie ik als een van dé namen om volgend jaar te (co)headlinen, maar nu nog niet denk ik en Tyler komt denk ik idd niet, tenzij ie 4 dagen na elkaar kan optreden maar daar geloof ik niet zo zeer in.. Zeer benieuwd naar de komende week; heb een gevoel dat er veel bekend en voor verschillende festivals gaat gemaakt worden..

Om eerlijk te zijn, is de naam waarop ik nu gefocust ben, en veruit het meeste hoop, The Strokes. Met de bekendmaking van Primavera lijkt het startschot gegeven voor festivals om ze te onthullen. Sinds 2002 niet meer in België geweest en sowieso nooit op festival. Zou een legendarische week kunnen worden.
1f60a.svg

Yes, en doe er dan maar meteen een Tame Impala bij ook, wat een show hebben die gasten vorig jaar neergezet op Pukkelpop zeg, zou een (nu al) legendarische avond worden :)

Tame Impala er nog bij op donderdag, vrijdag headlinet Foo Fighters met net daaronder Volbeat en zondag mag Casablancas RW afsluiten, is m’n voorspelling. Gwen Stefani, FKA Twigs, dEUS, The Lumineers, HAIM, alt-J, Khalid, BECK, Foals, Anderson .Paak etc. zie ik verder nog hoge spots innemen. Dingen als London Grammar en The XX zie ik als een van dé namen om volgend jaar te (co)headlinen, maar nu nog niet denk ik en Tyler komt denk ik idd niet, tenzij ie 4 dagen na elkaar kan optreden maar daar geloof ik niet zo zeer in.. Zeer benieuwd naar de komende week; heb een gevoel dat er veel bekend en voor verschillende festivals gaat gemaakt worden..

Casablancas?

Edit: Google bood uitkomst.

The Strokes een kans gegeven maar van mij hoeft dat niet zo. Muziek is opzich best leuk maar imo niey leuk genoeg voor de te hoge spot. Zie daar liever een Post Malone al ben ik aan de andere kant ook wel weer benieuwd of ze de hype kunnen waarmaken.

Iig veel zin in de komende week en namen.
Wel jammer van Tyler maar dat mag vooralsnog de pret niet drukken!

Users who are viewing this thread