parelconfituur wrote:
110 minuten, geen covers of grote jam sessies, geen Taylor Hawkins nummer, maar laat ons de beste man wel zijn drum solo momentje gunnen. Als Vanucci van de Killers dat mag, dan Hawkins zeker.
Ik begin nu echt wel te hopen dat ze de Foo’s aankondigen voor vrijdag morgen. Nummers als Everlong, Learn to fly, these Days zijn het soort nummers waar je 80 000 mensen wel mee in actie krijgt.
Ik weet het niet hoor, in 2017 kregen ze er volgens mij nog geen 10 000 mensen mee in actie. Kan natuurlijk gelegen hebben aan de plek waar ik stond, maar ik vond het behoorlijk sfeerloos toen in het publiek. Groot verschil met andere grote rockbands als QOTSA of Tool bijvoorbeeld afgelopen jaren (en SOAD ook).
Een kortere show en minder praten zou misschien inderdaad al wat kunnen helpen om er wat meer sfeer in te krijgen, maar voor zo’n verjaardagsshow verwacht ik eigenlijk wel een lange show (met misschien wat deep cuts uit vroegere albums?)
Ik denk dat jij verkeerd stond. Waar ik stond ging iedereen uit z'n dak en zelfs de volgens sommige te lange bindteksten werden gesmaakt.
Cover mag gerust van mij, bij voorkeur nirvana cover.
Monkey wrench, heerlijk nummer