Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
576
22
Vind het persoonlijk mooi setje namen hoor! Enigzins blij dat Kendrick (nog) niet is aangekondigd ook al zit die er zeker aan te komen. Doe mij maar een andere main stream artiest/band en zet kendrick maar op Pkp, dour of artendes ofzo. Ben erg benieuwd wat morgen zal brengen en of het mij over de streep zal trekken.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
PLS PLS PLS laat Thom niet overlappen met SOAD :cry:
Nou hoop ik dus van harte dat SOAD de afsluiter is en er nog een minder interessante co-headliner voor staat (tijdens Thom).

Wat zijn de dagindelingen op festivals toch jammer soms...
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.886
2.701
WOW,Wat een pakketje! met Pixies, Wilco en Thom Yorke hebben ze 3 van de mooiste namen die volgende zomer touren, en met The Streets ook nog eens een bangelijke artiest, die vorig jaar een van de beste shows weggaf op Pukkelpop. Heel blij hiermee!
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Hier komt ie, de zeikzak...

Het enige jammere vind ik hieraan dat dit volgens mij namen zijn die op rij 2-3 op een affiche komen te staan.
Pixies - Pearl Jam zou wel eens sub en headliner kunnen zijn.
Yungblud, na Werchter vorige zomer en 2x AB dit jaar, zou ook een hoger plaatsje kunnen verdienen.
Thom Yorke en Wilco zie ik beide de Barn afsluiten.

Ik hoop natuurlijk dat ik mij vergis maar als dit de "grotere" namen zijn maak ik mij wat zorgen...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.447
7.441
Groot fan van Radiohead maar tot nu toe niet heel veel op met Yorke als solo artiest. Wil me er toch iets meer in gaan verdiepen.
,Waar kan ik het beste beginnen?

( @mattman , kom er maar in!)
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Apart trouwens dat er ook in dit pakketje geen naam voor de vrijdag in zit. Morgen een grote/verrassende naam voor die vrijdag dus nog voor de verkoop?
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Groot fan van Radiohead maar tot nu toe niet heel veel op met Yorke als solo artiest. Wil me er toch iets meer in gaan verdiepen.
,Waar kan ik het beste beginnen?

(@mattman, kom er maar in)
Zijn laatste album doet mij denk ik het meest, daarna The Eraser en dan Tomorrow's Modern Boxes. Ik was eerst ook huiverig. De muziek deed mij op album (dan heb ik het over de eerste twee) in eerste instantie niet megaveel, maar ik heb destijds wel impulsief een kaartje voor Thom Yorke in Carré gekocht en toen werd ik volledig weggeblazen. Nu luister ik er heel anders naar. Ook op Down the Rabbit Hole afgelopen jaar was het weer magisch mooi.

En jeetje. Wat. Een. Pakketje! Ik deel de mening: Yungblud doet me niks. Maar met name Thom Yorke, Wilco en Pixies zijn erg mooi. Ook The Streets heb ik nog niet eerder live gezien. Pff, als hier nog namen als Kendrick Lamar, Tame Impala, Tyler, The Creator en Cage The Elephant (die allen niet ondenkbaar zijn) bijkomen, ben ik toch geneigd om komend jaar misschien toch naar België te gaan i.p.v. het konijnenhol..
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Groot fan van Radiohead maar tot nu toe niet heel veel op met Yorke als solo artiest. Wil me er toch iets meer in gaan verdiepen.
,Waar kan ik het beste beginnen?

(@mattman, kom er maar in)

Eerste solo album The Eraser lijkt me het meest logische begin, en ook het meest toegankelijk. Dat album klink ook nog het meest als Radiohead (Tomorrow's Modern Boxes en Anima zijn meer echt de electronische kant op).

Ik vind zelf Amok van Atoms for Peace (z'n supergroep met onder andere Flea en Nigel Godrich uit 2013) ook een erg lekker album, en hier speelt hij ook steevast nog wat nummers live van.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Indiaantje89 wrote:

TettenVogel wrote:
Zijn hier nu zeikzakken die aan het klagen zijn? Behalve Yungblud is dit een geile worp.


Nog steeds geen naam dei ik nog nooit gezien heb.

Wat heb jij nog nooit gezien?
1f62e.svg
Nog genoeg hoor, maar het is vooral een festival zomer vol met "gevestigde namen". Dit zijn gewoon prima namen verder hoor, don't get me wrong. Wilco 4 life, maar ik zie weinig "wow" boekingen op dit moment bij de festivals die mijn honger naar nieuwe acts kan stillen.

Misschien vind ik Taylor Swift nog een van de interessantste namen van deze zomer vooralsnog waar ik enigsizins "nieuwsgierig" bij ben. En laat die uitgerekend niet in NL staan.
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
451
62
Mooi rijtje, Pixies mooi plekje op de main geven, voor de sub ofzo. En Yungblud, leuk toch, ik hou daar wel van dat maffe gespring, vond ik echt wel geinig vorig jaar! Ben benieuwd waar ze morgen mee aan komen zetten, weer een (sub) headliner of een pakketje?
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ik ben wel bang dat ze Yungblud dit jaar een hogere spot gaan geven. En morgen denk ik gewoon een of misschien zelfs twee headliner(s) voor de vrijdag, die kan toch niet leeg blijven voor de verkoop.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.367
2.710
Maar dan zouden ze vrijdag om 9uur met een naam moeten komen.

Geruchten van een band die zijn tourplannen vrijgeeft morgen om 9uur?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Mooie worp hoor vandaag. Maakt de tegenvallers van maandag t/m woensdag veelal goed. Al gaat er nog heel wat meer voor nodig zijn om mij op de massale weide van RW te krijgen volgend jaar i.p.v. BKS of DTRH.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken