Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
206
210
ben ik hier eigenlijk de enige waarbij the strokes me helemaal niks zegt?

De hits zou je wellicht wel herkennen als je ze op spotify opzoekt. Nummers als Last Nite en Someday kregen aardige airplay op de radio jaren geleden. Strokes heeft vooral een erg grote invloed gehad op de nieuwere Garagerockbands als Arctic Monkeys en Black Keys
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
xydroh wrote:
ben ik hier eigenlijk de enige waarbij the strokes me helemaal niks zegt?

De hits zou je wellicht wel herkennen als je ze op spotify opzoekt. Nummers als Last Nite en Someday kregen aardige airplay op de radio jaren geleden. Strokes heeft vooral een erg grote invloed gehad op de nieuwere Garagerockbands als Arctic Monkeys en Black Keys

ah, luister nagenoeg nooit geen radio meer en black keys zeggen me ook niks. Arctic monkeys vind ik wel goed als ik hun laatste album buiten beschouwing laat.

En ik moet je teleurstellen, ik heb ze al opgezocht en herken de nummers echt niet
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
neracroft wrote:
Stel je voor even The Strokes EU-exclusive kunnen strikken…

Waren die niet al gelekt als Mad Cool headliner? EU-exclusive lijkt me sws wat te veel gevraagd. Benelux exclusive moet kunnen.
HAIM had een post gepost op social media waar dat op vermeld zou staan.

Maar goed die post zou ondertussen al verwijderd zijn. Maar kan natuurlijk ook gewoon fake zijn
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Gisteren zei ik System of a Down en het bleek te kloppen en gisteren zei ik voor vandaag alvast Kendrick. Daar ga ik bij blijven, dus kom maar op met Kendrick!(Zal je net zien dat het gelijk al misgaat met voorspellen en we Kings of Leon krijgen ofzo)
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
kendrick lamar en dan morgen een hele hoop namen voor de kaartverkoop begint?
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
206
210
Als Strokes én Daft Punk komen hebben we volgend jaar 5 pagina's minder op dit forum. Hoeft daar in ieder geval niet meer over gespeculeerd te worden
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.914
5.340
Pixies zijn nooit voorspelbaar geweest en zullen het nooit zijn. IJzersterk zijn ze daarentegen wel. ‘Schots, scheef en surrealistisch’, schreef Humo over hun jongste concert in Vorst Nationaal. Wilco behoort tot de meest avontuurlijke muzikale fenomenen van de afgelopen 25 jaar. Hun concerten zijn vieringen waar hele lappen tekst luidkeels worden meegezongen. Elk nummer van de set is een hoogtepunt. The Streets is het muzikaal bedrijf van Mike Skinner, maker van de beste Britse rapplaat aller tijden. In 2011 doekt Skinner de zaak op. Wat goed is, keert gelukkig ooit wel terug. Recent steengoed in de AB en op Pukkelpop. Thom Yorke Tomorrow’s Modern Boxes. Dat is het trio Thom Yorke, Nigel Godrich en Tarik Barri. Ze brengen samen het beste van Thom Yorke solo. Godrich bemant elektronica en gadgets, audiovisueel componist Tarik Barri verzorgt de videoprojecties en Yorke beweegt tussen bas, gitaar en piano. Yungblud is terug van vorig jaar. Veel energie, veel lef, veel liefde. Een icoon van generatie Z. Dit is rock’n roll in de mix van nu.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.448
7.442
Grrr. Nog geen Lamar. Wel blij met Streets, Yorke en Pixies.

Pixies en Wilco komen op donderdag 2 juli naar Werchter. The Streets is er op zaterdag 4 juli. Thom Yorke Tomorrow’s Modern Boxes en Yungblud zullen op zondag 5 juli optreden in het Festivalpark. Meer namen volgen.
 

Lynette

Randprogramma
4 okt 2016
136
0
Het eerste pakketje ipv een headliner!

A wave of new names for Rock Werchter! After the earlier announcements of Pearl Jam (2 July), Twenty One Pilots (4 July) and System of A Down (5 July) for Rock Werchter 2020, five more top acts join the bill today. Pixies and Wilco come to Werchter on Thursday 2 July. The Streets will be there on Saturday 4 July. Thom Yorke Tomorrow’s Modern Boxes and Yungblud play the festival on Sunday 5 July. More names to follow.
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
EEN PAKKETJE! En wat voor één zeg! Ik vind dit persoonlijk een erg goed en gevarieerd pakketje! Oh wee als Pixies weer tijdens Pearl Jam gaat staan he! Thom Yorke op zondag doet me vermoeden dat hij tijdens System of a Down staat en dat doet me nu al pijn...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken