Rock Werchter 2020 - Nieuws en Geruchten

Zozo, dat is onverwacht. Tevens erg mooie namen, op Yungblud na.

je zult natuurlijk wel zien dat Thom Yorke tijdens SOAD staat ^#%$^&#%

Mooi pakketje zo. Yungblud vind ik wel leuk. Pixies, Wilco en Thom Yorke zullen een beetje van het moment afhangen, maar ben ik op zich blij mee.

https://twitter.com/rockwerchter/status/1202603783852875776?s=21

The Streets is altijd welkom. Feestje.

Toch wel wat teleurgesteld. Zal het dan toch zijn dat Lamar uiteindelijk niet op Werchter staat? Zou bijzonder jammer zijn.

Mooie namen! Al vrees ik wel héél hard voor een clash Pixies/Wilco/Pearl Jam op die donderdag...

The Streets is altijd welkom. Feestje.

Toch wel wat teleurgesteld. Zal het dan toch zijn dat Lamar uiteindelijk niet op Werchter staat?

Tuurlijk wel. Zeker weten bijna. Morgen aankondiging dan maar?

Maar Thommy. Sweet. :-D

The Streets en Thom Yorke zijn een jaartje te laat, maar verder ok namen. Wilco en Pixies ook prima, Yungblud meh....

Leuk lijstje. Allemaal namen die ik nog niet gezien heb en die ik wel wil zien (behalve yungblud). Nu hopen op The Strokes morgen!

Wilco - Pixies - Pearl Jam klinkt te mooi als trio achter elkaar hé? Ze gaan ons dwars zitten en één van de eerste twee in de Barn zetten hé?

Zouden ze de Pixies nou weer in the Barn zetten tegenover Pearl Jam? #lerenzehetnounooit
Hopelijk als sub.

Wilco – Pixies – Pearl Jam klinkt te mooi als trio achter elkaar hé? Ze gaan ons dwars zitten en één van de eerste twee in de Barn zetten hé?
Wilco mag echt nooit op de main gezet worden, en Pixies zou ik ook niet doen. Maar die doen dat wel op hyde park voor Pearl Jam, maar Wilco never nooit niet.

Leuk lijstje. Ik heb wel nog 1 headliner nodig die iets meer mainstream is en niet Kendrick Lamar heet (maar laat die ook maar komen aub!) en ik ben verkocht!

Mooi pakketje, heel blij met Pixies. Thom Yorke zegt me niets maar die overlapt wss met SOAD dus niet da's niet erg.

Heel mooi pakketje.
Pixies deze keer hopelijk NIET tijdens Pearl Jam.

Wel vreemd dat met met maar 1 absolute headliner de verkoop ingaan.

Users who are viewing this thread