Thomas wrote:
Dr. Hannibal wrote:
Yannick wrote:
Ja, meningen mogen hier best geuit worden. Wie ben ik zelfs? Maar, het is het constante geneut op acts die geen gitaar om hun schouder dragen dat me ferm de keel uit hangt (zij het om Lamar, Swift, Eilish etc. en ik heb niet eens wat met de meesten die hier worden gebasht) en met het nieuws van de voorbije drie dagen dat die honger (zeker gezien de hoeveelheid geruchten naar een gitaar-heavy bovenkant) blijkbaar nog steeds niet is gestild bij sommigen. Maar, bon. Ik wijk af.
Ja, dat gezeur begint flink repetitief te worden inderdaad. Begint bij mij ook wat te irriteren.
Zeuren lijkt me niet de bedoeling, maar zo raar zijn die meningen niet toch? Jaarlijks boekt Werchter enorm veel alternative, indie en hard(e) rock bands. Dit is precies de reden dat ik vaak naar Werchter ga. De (co)headliners of afsluiters die hiervan afwijken zijn meestal beperkt: Pink (2019), Macklemore (2016), Pharrell (2015) of bijvoorbeeld het inmiddels wat van afgestapte dance-acts (waar ik persoonlijk meer mee heb dan pop of hiphop). Als je dat soort artiesten wel wil zien, kan je ze prima ergens anders zien lijkt me. Puur qua headliners, heb ik liever dat een rapper op een hiphop festival staat en een (hele) harde metalband op Graspop staat, maar ik vind het prima dat er af en toe gevarieerd wordt, zeker aangezien Werchter met 4 podia ook nog genoeg ander leuks gelijktijdig te bieden heeft.
Bedoel vooral die constant herhaalde, algemene afkeer van alles wat naar hiphop ruikt. Heb dat riedeltje nou wel gehoord.