Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Een erg wijze Nederlands-Italiaanse man sprak ooit de wijze woorden: ''Alle dromen zijn bedrog''

Dag Foals, Vampire Weekend, dEUS, Thom Yorke. We zullen jullie missen

Overigens, het voordeel van (nauwelijks) iets kennen is dat het alleen maar kan meevallen.

Die main stage van dag 1
2753.svg
1f610.svg
1f644.svg

Ik verbeter mezelf.

Dag 1 :?: :-| :roll:

Dus eigenlijk geen enkele naam van enige grootte er meer bij? Dat had ik toch echt niet verwacht. Lijkt idd wel een 1 april grap die een maand te vroeg is...

Amyl & the Sniffers, Donny Benet, Denzel Curry, Slow Readers Club zijn best prima.
Maar over de hele lijn gekeken is enkel de donderdag erg sterk en de zondag kan er mee door, op de belachelijk hoge positie van Greta van Fleet na. Niet de beste Werchter editie.

Edit: ik bedoel natuurlijk de vrijdag :)

Zeal & Ardor op The Slope???? Enige deftige naam op die plek, hopelijk wel in het donker dan. En Strand of Oaks is ook goed.

Ik concludeer dat dit het beste jaar is gebleken om een keer over te slaan. Ik ben blij met mijn RaR ticket dit jaar. Wat een zaaddag is die donderdag.

Veel onbekend, maar al met al is eerste indruk wel heel teleurstellend zeg. Dit ben ik toch niet gewend van Werchter. Slechtste line up in jaren.

the Slow readers club, zag ze op Eurosonic, ik was onder de indruk, hadden dat zelfde festival een clash met Sports team.

Users who are viewing this thread