Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Thursday will be a lot different this year. It will be more like the first years with 4 festival days.

De hoop mag definitief de vuilbak in.

Nu heb ik echt stress pfff, al niet superveel positief nieuws de laatste weken. Stel je voor dat de donderdag nu nog een kortere dag wordt zoals op Pinkpop ofzo. De komende 2 uur kunnen niet snel genoeg voorbij gaan.

Volgens Ken op eFestivals is de line-up, op wat kleine toevoegingen zoals de voorbije jaren (samen met de timetable) na, compleet vandaag.
De laatste uurtjes speculeren zijn dus ingegaan, spannend! Ben toch wel benieuwd wat er gaat komen.

Wat ik nog zou willen, het één al realistischer dan het andere:

ZEER GRAAG ERBIJ:
Liam Gallagher
Johnny Marr
Lana Del Rey
Suede
Dream Theater
Patti Smith
Grace Jones
Mogwai
The Specials
Foals
Kamasi Washington
The Raconteurs
Richard Ashcroft
Primal Scream
Vampire Weekend

GRAAG ERBIJ:
Hot Chip
Papa Roach
Shame
Garbage
Ben Harper & the innocent Criminals
Keane
Robyn
The Roots
Rival Sons
The Comet is coming
Metronomy

En ik vergeet dan alvast nog wat… Een hele lijst toch nog, hopelijk kunnen er daarvan een aantal nog komen…

Dit gezegd zijnde: mijn aanvoelen: dEUS komt helaas niet, geen nieuwe namen vandaag.
Liam Gallagher en Johnny Marr zijn voor mij zeer welkom!
Overigens heb ik de hoop op Keane helaas een beetje opgegeven, ze lijken toch echt te gaan voor de headlineposities (in Nederland nu ook headliner op een klein festival in plaats van Pinkpop). Maar als ze toch nog op Werchter staan mogen we daar dus zeker blij me zijn!
Stond Rival Sons er trouwens niet vorig jaar al?

Werchter teased nu ook op Facebook... Iets wat ze normaal niet echt doen.

Zit precies iets 'speciaals' aan te komen, als is de volledige line up en de "andere" eerste dag misschien al speciaal genoeg.

Werchter teased nu ook op Facebook… Iets wat ze normaal niet echt doen.

Zit precies iets ‘speciaals’ aan te komen, als is de volledige line up en de “andere” eerste dag misschien al speciaal genoeg.

tick tock, hopelijk slaat deze hint op the hives?

neracroft wrote:

Zit precies iets ‘speciaals’ aan te komen, als is de volledige line up en de “andere” eerste dag misschien al speciaal genoeg.

tick tock, hopelijk slaat deze hint op the hives?

The Hives staan al op Sjock Festival (Sjock niet per sé maar Werchter zou die wel exclusief willen hebben).
En dat is eigenlijk ook Tick Boom dan.

jefferke wrote:
Thursday will be a lot different this year. It will be more like the first years with 4 festival days.

Nu heb ik echt stress pfff, al niet superveel positief nieuws de laatste weken. Stel je voor dat de donderdag nu nog een kortere dag wordt zoals op Pinkpop ofzo. De komende 2 uur kunnen niet snel genoeg voorbij gaan.

en toch betaal je volle pot !
Schandelijk ALS dit zo is

The Hives staan al op Sjock Festival (Sjock niet per sé maar Werchter zou die wel exclusief willen hebben).
En dat is eigenlijk ook Tick Boom dan.

The hives exclusief hebben heeft voor Werchter 0,0 meerwaarde vrees ik.

Vorige keer dat ze zoiets deden, kregen we denk ik info over The Slope en de grotere Barn, hopelijk dus weer mooi nieuws

Do Not Disturb is ook een nummer van Halestorm. Al staan die ook al op Graspop. Erg benieuwd wat vanmiddag gaat brengen!

Zou wel vroeg zijn voor de timetable toch? Ik denk eerder gewoon een tease naar de grote aankondiging van zometeen (grote drop namen + eventueel ander nieuws)

Het is maar hoe je het opvat...tik tok (Nederlands) of tick tock (Engels) . Ja tick tock kan verwijzen naar Kesha maar waar tourt zij? Heeft zij nieuwe muziek?
Denk dat het terugslaat op gewoon 20 nieuwe namen en dat de line-up dan nagenoeg compleet is.

Madonna heeft toch dat liedje met Timberlake waar "tick tock" in voorkomt? Zou er niet blij mee zijn maar aan andere kant zou het wel een (rot) stunt zijn om Madonna en P!nk na elkaar te laten optreden :lol:

festivalddictsam wrote:
<iframe width="100%" height="522" src="https://www.youtube.com/embed/E77RZcBMz4o?feature=oembed" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen="" style="height: 515.25px;"></iframe>

Als ik dit filmpje toch zie dan denk ik….wow wat was 2007 een goed jaar haha

Mijn eerste… <3

Prachtige line-up toen! Als je bedenkt dat op 29 juni Pearl Jam, Arctic Monkeys, Kings Of Leon en Queens Of The Stone Age op een dag stonden!

Ben wel benieuwd waar dit nou op sloeg. Denk echt niet dat ze het kunnen maken om de donderdag tot een half dagje te degraderen, zeker omdat ze juist die dag extra goed moeten verkopen. Misschien bedoelde hij dat het meer een pop-dag wordt, maar dat was de eerste jaren ook niet zo toch?

Users who are viewing this thread