Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Disturbed lijkt me eerder toch..?
Als ze Drake er nog bij hebben is dat wel sterk geboekt hoor! Want die doet normaal alleen headlinen!
In ieder geval heel mooi dat er nieuwe namen komen!!

Yes! Dan toch!

Disturbed staat al op Graspop + hun tourschema laat Rock Werchter niet echt meer toe...

Disturbed lijkt me eerder toch..?
Als ze Drake er nog bij hebben is dat wel sterk geboekt hoor! Want die doet normaal alleen headlinen!
In ieder geval heel mooi dat er nieuwe namen komen!!

Disturbed staat op GMM. (Oef, wat mij betreft)

Als Drake zou komen....wordt het toch echt een weekendticket voor mij.
Aangezien ik naar de losse show van P!NK,Drake (inziggo) en Muse wilde...

Het is Mahalia en ze speelt op de zondag! Management heeft het zelf al op hun instagramstory gezet. En de hint wijst ook duidelijk op haar aangezien ze afgelopen maand het nummer "Do Not Disturb" heeft uitgebracht.

Het is Mahalia en ze speelt op de zondag! Management heeft het zelf al op hun instagramstory gezet. En de hint wijst ook duidelijk op haar aangezien ze afgelopen maand het nummer “Do Not Disturb” heeft uitgebracht.

Dat verklaart een hoop ;)

Snap oprecht niet hoe mensen blij worden van Disturbed. Samen met FFDP bands die mij het het bloed onder de nagels vandaan halen zo slecht als ze zijn...

Drake, ja? Zou objectief een sterke boeking zijn, nauwelijks bekend mee zelf. Wat ik wel ken vind ik erg saai, vandaar. Hoop toch gewoon op een pakketje goeie undercard namen. Zou ook niet weten waar Drake moet staan. Voor Pink?

Nee Drake die komt echt niet denk ik na datgeen wat @Sim Mey zegt ! Hij doet een tour in mei in Europa die staat verder nergens anders op festivals in Europa.
Ik denk 20 kleinere naampjes om 16:00 maar bij die donderdag, zaterdag en zondag mag toch nog wel wat groots bij.
Vrijdag is in mijn ogen super sterk!

Volgens Ken op eFestivals is de line-up, op wat kleine toevoegingen zoals de voorbije jaren (samen met de timetable) na, compleet vandaag.

Bastille voor Pink dus waarschijnlijk, geen sub meer. Ik voel het aan alles en bereid me al maar voor.

hoe groot schatten jullie de kans dat werchter een band als dream theater zou boeken?

Mijn wishlistje:

RW 2019

Cypress Hill (speelt op zaterdag in Den Haag, zou zondag nog kunnen)
Bush (nog geen Europese data)
Gary Clark jr (speelt 29e in Spanje)
Garbage (26e in Kroatie, 30e in Bulgarije)
The Struts ❌ VS aan het touren
Greta van Fleet ✅
Rise Against (april mei in de VS)
Tenacious D (alleen Europese data begin juni)
Airbourne (pas na Werchter in Europa)
Volbeat (28e in Oslo, 29e in Denemarken)
Suede (touren juni - augustus in Europa)
Deftones (nog geen data)
Heideroosjes (Lokerse feesten ❌)
Skunk Anansie (spelen op Parkpop, maar ook al op Werchter classic)
Frank Carter and the Rattlesnakes (Pukkelpop ❌)
Steel Panther (vanaf juli pas in Europa, tijdens RW nog in de VS ❌)
Parkway Drive ✅
Ghost (met Metallica aan het touren)
Dropkick murphys (Groezrock ❌)
Flogging Molly (tijdens RW in Finland / Duitsland ❌)
Dream Theater (tijdens RW in Duitsland en Denemarken, alleen vrijdag vrij ❌)
The Raconteurs (BKS, nog geen andere data in juni)

Thursday will be a lot different this year. It will be more like the first years with 4 festival days.

De hoop mag definitief de vuilbak in.

Thursday will be a lot different this year. It will be more like the first years with 4 festival days.

De hoop mag definitief de vuilbak in.
Nouja toen stond wel Radiohead er, dus als het in dat opzicht erop zou lijken ;) maar vrees ook niet veel goeds

Users who are viewing this thread