Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Kom maar op dan, ik kan wel portie lekker namen gebruiken nadat deze week de ene na de andere naam verdween uit mijn hotlist.

Pis echt van Interpol, had Christine en Maxima graag gezien en niet te vergeten the National naar PKP.

Oftewel doe maar the Raconteurs, Wolfmother, Foals en dEUS morgen !

Wolfmother staat op 2 juli in OLT Rivierenhof. Die drie andere zouden zeer goed kunnen.

Het was een grapje. Ik denk dat de kans klein is dat het echt op Thom slaat hoor, maar zou natuurlijk mooi zijn.
Verder denk ik dat die andere hint geen hint was maar gewoon een reactie.
EDIT: of bedoelde je met die andere hint "silence"?

Ik denk dat er nu iets te veel in de bewoording van de insiders gekeken wordt.

- Coming soon... silence -> geen namen op (heel) korte termijn, enkele posts erboven waren mensen nog aan het hopen dat er vandaag weer een aankondiging zou volgen
- Time machine back to the 90s -> directe reactie op iemand met kritiek op de huidige lineup en een wishlist vol gedateerde bands, de smiley erachter sprak boekdelen
- Puzzles into place -> er wordt nu al 2 dagen gesproken over gemiste kansen, en op eFests hebben sommige mensen de hoop al volledig opgegeven dat er nog (middel)grote namen volgen -> RW zal ondanks de afzeggingen alle stukjes wel elkaar gezet weten te hebben

Joslittel wrote:

Kirsch wrote:
Seems like you should grab a time machine back to the early 90s as well
1f644.svg

Puzzles will fall into place soon enough.

Jazebel zojuist op eFestivals. Morgen dusssssss

Dan toch Depeche Mode? Dat zou een nette zet zijn hoor.

Hoe kun je Depeche Mode uit die opmerking opmaken?

Hint over Silence --> Enjoy the Silence --> begin jaren 90 --> Depeche Mode

Het is wat vergezocht. Dat wel..

Even tussendoor mijn hoop voor de volgdende lading, hopelijk morgen en sommige namen al wat meer kans als anderen: Vampire Weekend, Catfish and the bottlemen, Foals, the Raconteurs, death grips, Earl sweatshirt en ondanks er geen plaats meer voor is: Travis Scott en The Strokes

Ik denk dat er nu iets te veel in de bewoording van de insiders gekeken wordt.

– Coming soon… silence -> geen namen op (heel) korte termijn, enkele posts erboven waren mensen nog aan het hopen dat er vandaag weer een aankondiging zou volgen
– Time machine back to the 90s -> directe reactie op iemand met kritiek op de huidige lineup en een wishlist vol gedateerde bands, de smiley erachter sprak boekdelen
– Puzzles into place -> er wordt nu al 2 dagen gesproken over gemiste kansen, en op eFests hebben sommige mensen de hoop al volledig opgegeven dat er nog (middel)grote namen volgen -> RW zal ondanks de afzeggingen alle stukjes wel elkaar gezet weten te hebben
Laatste twee ben ik het mee eens, maar ik hoop toch dat we snel weer wat gaan krijgen. Zou fijn zijn om de week goed af te sluiten en de teleurstelling een beetje te compenseren.

Ik hoop het ook. Morgen een lading nieuwe namen om de zure nasmaak weg te spoelen, bitte.

Ik moest bij Puzzles meteen aan Biffy denken, maar die had hij al onderuit gehaald. Ben benieuwd.
Enne buiten Vampire Weekend en Raconteurs mogen Garbage en Cypress Hill ook wel komen (90s).

Ik moest bij Puzzles meteen aan Biffy denken, maar die had hij al onderuit gehaald. Ben benieuwd.
Enne buiten Vampire Weekend en Raconteurs mogen Garbage en Cypress Hill ook wel komen (90s).

Vind het toch een leuk fenomeen dat men zo wanhopig is voor hints, dat die 90s opmerking nog steeds vrolijk als hint wordt opgevat. Hoe vaak er ook duidelijk gemaakt wordt dat die opmerking niet als hint geïnterpreteerd kan worden :roll:

all time low hebben 25 en 26 mei optredens in de uk, daarna niks meer. Kunnen we hopen dat dit nog een tour wordt of zal ik hier maar niet op hopen?

Silence zal dus jammer genoeg hebben geslaan op weer een week stilte zoals we allemaal al wel wisten maar liefst niet wilden toegeven.

dEUS, Parquet Courts, Rolling Blackouts Coastal Fever, Whispering Sons, SX en Faces on TV naar Cactus.

Op stubru net de nieuwe namen, heb ze maar half gehoord maar leek allemaal Belgisch te zijn, wel Deus, amenra en Tessa dixon gehoord.

Edit: absoluut niet goed geluisterd dus.

Op stubru net de nieuwe namen, heb ze maar half gehoord maar leek allemaal Belgisch te zijn, wel Deus, amenra en Tessa dixon gehoord.
Lijkt me dat die zich dus even hebben vergist met het uur. Belgische lading deze namiddag dan maar?

Thijs wrote:
dEUS, Parquet Courts, Rolling Blackouts Coastal Fever, Whispering Sons, SX en Faces on TV naar Cactus.

GODVER
Zelfde reactie hier. De Belgische namen zijn natuurlijk nog goed mogelijk maar had Parquet Courts en RBCF graag op Werchter gezien en ook wel verwacht.

rock herk heeft net namen gelost, zeker dat dit niet mishoort is? dEUS plays The Ideal Crash / Digitalism (live) / Band of Skulls / Dead Man Ray / Amenra / Sleaford Mods / Whispering Sons / dirk. / Gruppo di Pawlowski / Mooneye / Tessa Dixson / CRACKUPS / SLOW CRUSH / Boi Wonder

Lijkt erop dat dEUS vandaag een rondje festivals aankondigt. En Werchter heeft normaal ook hun momentje. 1+1=2. :-)

Hope so. Staan misschien wel het hoogst op m'n verlanglijstje, nu die andere Thom wegvalt.

Users who are viewing this thread