Rock Werchter 2019 - Nieuws & Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Aaran
  • Startdatum Startdatum
Amyl & the Sniffers, Donny Benet, Denzel Curry, Slow Readers Club zijn best prima.
Maar over de hele lijn gekeken is enkel de donderdag erg sterk en de zondag kan er mee door, op de belachelijk hoge positie van Greta van Fleet na. Niet de beste Werchter editie.

Bedoel je niet de vrijdag ipv donderdag?

Gruwelijk!
Zo blij dat ik enkel vrijdag ga.
Mijn enige 'wat jammer dat ze op een andere dag staan' is TGTB&TQ - op 3 dagen Werchter!!! Straf!

Het contrast met 2018 is immens.

Ligt het aan mij of staan er gewoon veel minder acts dan vorig jaar? Uiteraard op de donderdag, maar de andere dagen lijken mij ook erg leeg, vooral qua hogere spots.

Dennis1808 wrote:
Amyl & the Sniffers, Donny Benet, Denzel Curry, Slow Readers Club zijn best prima.
Maar over de hele lijn gekeken is enkel de donderdag erg sterk en de zondag kan er mee door, op de belachelijk hoge positie van Greta van Fleet na. Niet de beste Werchter editie.

Bedoel je niet de vrijdag ipv donderdag?

Ja die ja, ik ben nog steeds een beetje van slag haha

Vrijdag wel een paar toffe Slope namen er bij.

Donderdag en zaterdag zijn echt heel slecht. Zondag kan er nog mee door (stel dat daar nog een The Strokes of Smashing Pumpkins had gestaan, was dit ook een mooie dag).

Vrijdag wel een paar toffe Slope namen er bij.

Donderdag en zaterdag zijn echt heel slecht. Zondag kan er nog mee door (stel dat daar nog een The Strokes of Smashing Pumpkins had gestaan, was dit ook een mooie dag).
Vrijdag ja.. en Robyn ook nog eens. Op de enige dag die al sterk bezet wás. Die andere dagen zijn nu toch wel serieus heel erg mager.

HAHA Lowlands denkt ook...even melden dat 92% van de tickets is uitverkocht. Alle mensen die teleurgesteld zijn voor Werchter even daarheen lokken

Nooit gedacht dat de aankondiging van Rock Herk zo veel beter ging zijn dan die laatste worp van RW19...

Wat is Sports Team trouwens op die mainstage op de zondag? HAHAHA

Heel fijne band maar heel rare spot... Die staan zelfs maar halverwege op Misty Fields en dergelijke. Zouden The Slope kunnen openen meer niet. Hebben zelfs nog geen full length uit.

Morgen tickets voor DTRH halen dan maar he. Rock Werchter sluit ik niet uit, maar dit is wel een érg grote domper hoor

Zeal & Ardor op The Slope????

Dat valt inderdaad niet te begrijpen. Ook al zijn ze geen gemiddelde RW band, ik kan me voorstellen dat ze toch wat publiek lokken, zeker gezien het beperkte aanbod in hardere namen.
Aanrader alleszins voor wie er is. Ze zijn fenomenaal live!

Richard Ashcroft, Denzel Curry en Zeal & Ardor vind ik prima toevoegingen, zitten vast nog wat kleine bandjes bij die leuk kunnen zijn. Lees hier positieve dingen over Slow Readers Club enzo...

Maar goed, dat was ook al het positieve wat ik kan bedenken. Donderdag is half gevuld en bovendien met voornamelijk schijtnamen, en dat noemt men dan een volle festivaldag. Geen fatsoenlijke sub meer voor Muse. Tientallen zeer interessante (middel)grote namen laten liggen. Ben blij nog geen ticket te hebben gekocht, want die ga ik op deze manier wel even serieus heroverwegen.

Rot Werchter.

Donderdag Werchter 2019:
P!NK, Bastille,Elbow, Kalkbrenner,Brockhampton,Gainsbourg,
Ashcroft,Arnalds,vance Joy,Raleigh Ritchie, Maribou State, Kid Cut Up, BANG bang Romeo

Donderdag Werchter 2017:
Kings of Leon, Arcade Fire, The Chainsmokers, Imagine Dragons, Lorde, Prophets Of Rage,
Agnes Obel, beth Ditto, Mark Lanegan band, Mura Masa, Savages, Xavier Rudd, Cigarettes after sex, Declan Mc Kenna, tout va bien, warhola, whitney, het zesde metaal

Dit doet me oprecht heel erg pijn...

Die donderdag. Auw. Vragen ze daar ook de volle pot voor? Wie gaat er in godsnaam voor Bastille spelen dan?

Dat er problemen zijn met de bookings, daar kan ik begrip voor opbrengen (het kan niet elk jaar feest zijn).
Maar dat je dan nog niet de moeite doet om de mensen, die daarvoor betalen, een volwaardige festivaldag te schenken (Donderdag).

Daar heb ik het heeeeeeel moeilijk mee

Donderdag Werchter 2019:
Ashcroft,Arnalds,vance Joy,Raleigh Ritchie, Maribou State, Kid Cut Up, BANG bang Romeo

Donderdag Werchter 2017:
Kings of Leon, Arcade Fire, The Chainsmokers, Imagine Dragons, Lorde, Prophets Of Rage,
Agnes Obel, beth Ditto, Mark Lanegan band, Mura Masa, Savages, Xavier Rudd, Cigarettes after sex, Declan Mc Kenna, tout va bien, warhola, whitney, het zesde metaal

Dit doet me oprecht heel erg pijn…

Zet anders ff de donderdag van 2018 ernaast als je toch jezelf aan het pijnigen bent. Steven Wilson, QOTSA, Gorillaz, Alice in Chains, BRMC, James Bay...

festivalddictsam wrote:
Donderdag Werchter 2019:

Donderdag Werchter 2017:

Dit doet me oprecht heel erg pijn…

Zet anders ff de donderdag van 2018 ernaast als je toch jezelf aan het pijnigen bent. Steven Wilson, QOTSA, Gorillaz, noem maar op.

Heel pijnlijk inderdaad....oef...

Users who are viewing this thread