Rock Werchter 2018

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
403
90
Studio Brussel meldt dat rwvolgend jaar van 5-8 juli is. Ed Sheeran is een apart event.

Zie reacties op facebook op de studio Brussel post.
 

Diego1231617899554

Campingartiest
13 dec 2015
78
0
Live Nation meldt het ook al! Losstaand concert van Ed, RW de week later :D Ik ben zeer tevreden in ieder geval hiermee, al had ik echt wel verwacht dat hij het festival zelf zou gaan headlinen. Straf dat er nu al zo een belangrijke info bekend is :eek:
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Grappig hoe iedereen al in paniek schiet over de naam Ed Sheeran........wacht maar tot de naam van Justin Bieber rondzingt....dan mag je in paniek raken lol
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.137
1.161
Uitstekend nieuws! Rock Werchter past sowieso beter volledig in juli vind ik: voor vele secundaire schooljongeren, studenten, onderwijspersoneel enz.. En Sheeran zal die wei wel op zijn eentje uitverkopen verwacht ik.

Mijn eerste gok voor headliners Rock Werchter 2018:

Queens of the Stone Age
Metallica
Muse
co-headliners The National / The Killers

Wel hopen op een verrassing zoals Fleetwood Mac bijvoorbeeld, al kunnen die wel op TW Classic verschijnen.
 

Kaasrasper

Campingartiest
14 jan 2015
81
28
Qua (sub)headliners hoop ik op:
Queens of the Stone Age, Gorillaz, The National, Jamiroquai...

Overige namen die het eerst in me opkomen:
Fleet Foxes, Talaboman, UNKLE
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
429
22
Misschien ook een week later om gezever over het WK voetbal te vermijden, tegen dan liggen de Belgen er toch al uit ;)
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.968
2.015
Prima zo!
Zou op RW toch met een headline positie gaan lopen.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
403
90
Kwart finales halen ze wel.. :)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldkampioenschap_voetbal_2018#Knock-outfase
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.871
6.031
Geen idee of dit nu het officiële topic word voor 2018, maar als dat wel zo is. Kan iemand dan is dan de eerste comment aanpassen zoals die er altijd uitziet, m'n OCD komt even boven I know maar gewoon..

Kasabian - QOTSA - Gorillaz
Metallica
The National - The Killers
Arctic Monkeys of Muse

Vraag is of Kasabian en Gorillaz content zijn met zo'n plek, maar we weten allemaal hoe slecht de donderdag uitverkoopt dus daarom zette ik zoiets .. Graag ook weer wat meer legacy en alternatieve acts volgend jaar tegenover dit jaar, dat miste ik toch ergens wel. Als je ziet dat RW direct Slowdive klaar had om Kaleo te vervangen stel ik me toch ook vragen. Fleet Foxes had bv best gekunnen in de Barn..
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Geen idee of dit nu het officiële topic word voor 2018, maar als dat wel zo is. Kan iemand dan is dan de eerste comment aanpassen zoals die er altijd uitziet, m’n OCD komt even boven I know maar gewoon..

Agreed of gewoonweg nieuw (normaal) topic openen, moet trouwens ook gepinned worden lijkt me.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.172
2.976
Kan iemand dan is dan de eerste comment aanpassen zoals die er altijd uitziet, m’n OCD komt even boven I know maar gewoon..

Ik kan dit topic niet aanvaarden als officiëel zolang het niet 'Rock Werchter 2018 - Nieuws en Geruchten' noemt, gepind wordt en start met een mooie foto en data in het eerste bericht haha
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken