Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.739
7.522
Oke, dus toch alleen Belgen. Raar dat ze romeo elvis niet voor dit pakketje hebben bewaard. Ik vind trouwens de beschrijving net te vaag om er zeker van te zijn dat dit alle Belgische acts zijn. Zou het raar vinden, zeker met the slope erbij, dat ze nu minder Belgen op het podium hebben staan dan vorig jaar.

Dan de acts. Triggerfinger altijd goed en leuk, niet speciaal. Arsenal heb ik niet echt wat mee. Angele klonk helemaal niet heel verkeerd op het eerste gehoor. Equal idiots is lekker om een dag mee te beginnen. Blackwave ben ik wel benieuwd naar. 2d4 vind ik niks.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.085
438
https://www.instagram.com/p/BfGoly8jkJj/?hl=nl&taken-by=sam_fender
(kijk in de reacties)
Als het aan sam Fender ligt dan zou i graag op RW staan. Vroeg m of hij naar RW kwam en hij reageert met 'working on it'. Natuurlijk geen garantie maar ik schrijf m toch in potlood op voor the slope :D
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
432
22
Oke, dus toch alleen Belgen. Raar dat ze romeo elvis niet voor dit pakketje hebben bewaard. Ik vind trouwens de beschrijving net te vaag om er zeker van te zijn dat dit alle Belgische acts zijn. Zou het raar vinden, zeker met the slope erbij, dat ze nu minder Belgen op het podium hebben staan dan vorig jaar.

Dan de acts. Triggerfinger altijd goed en leuk, niet speciaal. Arsenal heb ik niet echt wat mee. Angele klonk helemaal niet heel verkeerd op het eerste gehoor. Equal idiots is lekker om een dag mee te beginnen. Blackwave ben ik wel benieuwd naar. 2d4 vind ik niks.

Romeo Elvis wordt in de aankonidiging nog eens herhaald. De vermelding ‘stelt zijn Belgen voor’ doet me toch vermoeden dat we geen Belgen meer krijgen hierna. Ze zouden anders ook wel gewacht hebben met Blackwave en Todiefor tot ze hun speeldatum wilden delen
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.814
12.546
Courtney Barnett was uitgesloten toch? Wat was dat een vet optreden in de Barn, de nieuwe single is ook weer lekker. Zou haar graag nog een keer zien!
 

deplaat

Campingartiest
7 dec 2017
65
0
Waar blijft een Nederlandse act? Johan, Moss, My Baby of De Staat? Zijn veel Hollanders altijd aanwezig.

Als ze op de tot nu toe matige vrijdag nog Tame Impala en A Perfect Circle toevoegen, dan is mijn festival compleet.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.705
6.906
Waar blijft een Nederlandse act? Johan, Moss, My Baby of De Staat? Zijn veel Hollanders altijd aanwezig.

Als ze op de tot nu toe matige vrijdag nog Tame Impala en A Perfect Circle toevoegen, dan is mijn festival compleet.

A Perfect Circle hoef je niet op te rekenen, die staan al op Graspop.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.755
1.338
Zeer blij met Equal idiots. Die verdienen dat wel!
Die mannen nog jeugdhuizen zien openen voor letterlijk minder dan 10 man met als hoogtepunt het nummer 'Mottig Zat'. Super sympathieke gasten en gewoon heel plezante garagerock. Niet de meest hoogstaande muziek maar wel zeer plezant om te zien, met een biertje (of meerdere in de hand) en als je de nummers kent vooraan mee te 'moshen'.

Triggerfinger is oké als er niets anders boeiend speelt om vanachter in het gras met wat eten/drinken te beluisteren. De rest doet me niet veel.
Kortom: had slechter gekund maar had wel graag Millionaire gezien!

Krijgen we nu eindelijk Tame Impala vrijdag? :D :D :D

 

Saxum

Nieuw lid
19 feb 2017
2
0
We zullen nog even moeten wachten voordat Muse weer op de Werchter weide staat: in dit interview naar aanleiding van de nieuwe single release geeft Matt aan dat het nieuwe album eind dit jaar/begin volgend jaar gepland staat, waarna er een world tour met “an insane production” gepland staat. “We’ll basically reinvent the wheel of touring.” Altijd bescheiden, die Matt Bellamy. Maar goed, ik verwacht dat die gestoorde productie niet op een fesitval podium gaat passen.

Inderdaad, en daarnet ook op StuBru gehoord dat Muse in 2018 niet in België zal spelen (hebben ze blijkbaar zelf bevestigd in een telefoongesprek).
 

ZjanZjak

Playlistbediener
14 feb 2017
35
0
Courtney Barnett was uitgesloten toch? Wat was dat een vet optreden in de Barn, de nieuwe single is ook weer lekker. Zou haar graag nog een keer zien!
Woensdag 11 juli in Canada en zondag 15 juli staat ze iig in de States, klein kansje.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.814
12.546
Kasabian blijkt half augustus te touren in Engeland. Hierdoor wordt de kans groter dat ze Pukkelpop gaan aandoen in plaats van Werchter. Ik hoop in ieder geval nog op een stekje op RW!
 

Greg

Campingartiest
5 jun 2017
88
0
DOUR komt straks met 27 namen waaronder twee die ook op Rock Werchter hadden kunnen staan. De ene is een hitkanon uit Scandinavië, de andere een wolf...
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.148
803
DOUR komt straks met 27 namen waaronder twee die ook op Rock Werchter hadden kunnen staan. De ene is een hitkanon uit Scandinavië, de andere een wolf…
Ik word hier niet zenuwachtig van...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.475
720
Of Chelsea Wolfe, maar dan kan je gaan discussieren of die op Werchter past. Op Dour alleszins wel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken