Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.050
636
Donderdag begint de presale, zaterdag de echte sale. Er staat 1 naam op de affiche nu.

Waar zijn ze toch mee bezig, daar in Werchter?
Tja, voor de presale hoeven ze niet per se al meerdere namen te hebben natuurlijk. Als ze morgen, donderdag en vrijdag nog mooie namen bekend kunnen maken, zouden we tegen zaterdag voor elke dag een naam kunnen hebben.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.229
8.915
Donderdag begint de presale, zaterdag de echte sale. Er staat 1 naam op de affiche nu.

Waar zijn ze toch mee bezig, daar in Werchter?


Dwangmatig mastuberen?

Het wordt stilaan tijd dat ze ons nog wat redenen geven om dat te doen.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.614
676
Ik ben niet zo goed op de hoogte hoe het in België werkt maar het riekt niet naar paniek toch? Lijkt me dat ze toch de Heads echt wel in de pocket hebben.

Wel raar om zo lang te wachten tenzij er iets contractueels aan ten gronde ligt.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.595
3.228
Het is wel vaker gebeurd dat er een dag heel lang wordt overgeslagen, maar normaliter zijn er toch al wel minimaal een handvol bands gepubliceerd. Echter, de week is nog lang.
 

YFKTA

Playlistbediener
15 dec 2016
48
0
Ik hoop dat Werchter Alice In Chains kan strikken, hopelijk op dezelfde dag als Pearl Jam. En als ik dan nog even mag dromen, Stone Temple Pilots erbij lappen (brengen ook een nieuwe plaat uit).
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.229
8.915
Ik hoop dat Werchter Alice In Chains kan strikken, hopelijk op dezelfde dag als Pearl Jam. En als ik dan nog even mag dromen, Stone Temple Pilots erbij lappen (brengen ook een nieuwe plaat uit).

Maar Stone Temple Pilots bestaan toch niet echt meer? Dat was toch vooral de band van Scott Weiland. Zonder hem is er niets aan.

(En Alice In Chains heeft natuurlijk ook al niet meer hun echte zanger.)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.177
1.201
Zou die Editors toch niet te snel afschrijven. Staan in maart voor de zowat 10de keer op 10 jaar in België. en ja hoor, da Sportpaleis is alweer uitverkocht. Hetgeen QOTSA, Arcade fire, The Killers,… niet lukte of nog niet lukt. En n nieuw album, en de “huisband” van werchter, willen afsluiten en maar ook n plaatsje lager staan als co-sub-headliner. Sta er nie voor te springen maar zou, als RW-organisatie, toch geen slechte zet zijn voor de ticketverkoop.

Inderdaad. Het is simpel: Editors komt met een nieuw album en dan is de kans zeer, zeer groot dat ze op Rock Werchter staan. Bij hun vorige 5 albums was dit alleszins al het geval, dus...
 

YFKTA

Playlistbediener
15 dec 2016
48
0
YFKTA wrote:
Ik hoop dat Werchter Alice In Chains kan strikken, hopelijk op dezelfde dag als Pearl Jam. En als ik dan nog even mag dromen, Stone Temple Pilots erbij lappen (brengen ook een nieuwe plaat uit).

Maar Stone Temple Pilots bestaan toch niet echt meer? Dat was toch vooral de band van Scott Weiland. Zonder hem is er niets aan.

(En Alice In Chains heeft natuurlijk ook al niet meer hun echte zanger.)
STP hebben een nieuwe zanger nu, Jeff Gutt. En Alice in Chains, das wel minder zonder Layne maar 't blijft wel enorm coole band. Zo'n Grunge dag, ik ben voor.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.356
10.986
Lekker Werchter! Zo begin je een dag goed. Gorillaz een van de hoofdacts op donderdag dus. Geen verrassing maar een mooie bevestiging.
 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
8 uur 's ochtends is het nieuwe 4 uur 's middags? Anyway, gisteravond nog Gorillaz gezien in de Ziggo. Damon was lekker in vorm, erg vet. Blij met deze naam. Twee uit twee voor mij, als dit zo doorgaat krijgt BKS serieuze concurrentie voor m'n festivalgeld.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.060
2.161
Mooi. Benieuwd hoe dat er uit ziet.

En origineler dan altijd Prodigy of Chemical Brothers.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.423
6.748
Ze waren gisteren in de Ziggo Dome echt heel vet. Iedereen ging uit zijn plaat. Ontzettend goede boeking!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.614
676
Nicke Cave en Gorillaz. Goede boekingen maar of dat echt gelijk een goed kaartverkoop oplevert. Dat denk ik niet. Zou er nog een klapper komen voor de reguliere kaartverkoop?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.416
1.908
Werkelijk om te smullen die eerste twee namen. Ook acts die artistiek gezien nog steeds op toppen van hun kunnen zijn.

Beiden verkopen ook genoeg kaarten lijkt me. Zeker in de wetenschap dat Werchter altijd twee sterke namen per dag heeft.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken