Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Het uitblijven van een officiële bevestiging lijkt mij omdat ze dan morgen een groepje namen bekend maken. En hoe komen jullie erbij dat AM niks bekend gaan maken deze week?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.785
12.474
Jack White op 2 juli in AfasLive, nog geen Belgische datum. Rw kan niet meer mislopen nu. Act waar ik ontzettend blij mee zou zijn!

David Byrne ontzettend mooie classic naam. Graag in the barn tegenover iets poppies op the main. Zin in!

Van de dour namen had ik alleen nog op Mogwai gehoopt, rest is geen verlies.
 

Jasper Kuipers

Playlistbediener
22 dec 2016
25
0
Kunnen we Muse niet verwachten op de zondag?

"Frontman Matthew Bellamy beloofde zelf al eerder in een gesprek met Studio Brussel dat ze in 2018 weer naar Belgie zouden terugkeren".
 

danny1617899896

Campingartiest
11 jan 2018
89
0
Kunnen we Muse niet verwachten op de zondag?

“Frontman Matthew Bellamy beloofde zelf al eerder in een gesprek met Studio Brussel dat ze in 2018 weer naar Belgie zouden terugkeren”.
Matthew Bellamy belooft wel vaker dingen zonder ze waar te maken. Natuurlijk wel een optie met Rock in Rio redelijk kort bij.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.684
7.402
Het uitblijven van een officiële bevestiging lijkt mij omdat ze dan morgen een groepje namen bekend maken.

Ze hebben zich eerder niks aangetrokken van zelfbevestigingen en kondigen toen die namen gewoon aan wanneer ze wouden. Vorig jaar waren dat dacht ik uit mijn hoofd Foo Fighters, Kaleo en Jimmy Eat World/Cage the Elephant.
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
432
22
Kunnen we Muse niet verwachten op de zondag?

“Frontman Matthew Bellamy beloofde zelf al eerder in een gesprek met Studio Brussel dat ze in 2018 weer naar Belgie zouden terugkeren”.

Ik dacht gelezen te hebben dat dat in het najaar Sportpaleis wordt
 

Diego1231617899554

Campingartiest
13 dec 2015
78
0
London Grammar als eerste naam voor vrijdag. Mooie boeking, maar niet echt mijn ding. De aankondigingsstrategie van RW wordt dit jaar met de dag meer bizar...
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
202
24
Dit lijkt me er inderdaad op te wijzen dat ze wat dingen misgelopen hebben. :-( not my cup of tea, en geen aparte aankondiging waard voor mij...

Edit: nog vreemder, op hun website staat deze.aankondiging op datum 8/12/2017... Toch iets misgelopen dan?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.761
Een naam die me weinig doet. Mooi, naar na een tijdje tijdje iets te eentonig. (Een woord dat ik niet vaak gebruik: saai)

Maar pro: de stilte is officieel doorbroken. Eindelijk zeg! ?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.684
7.402
Deze staat heel hoog op mijn lijstje. Voor mij persoonlijk dus een geweldige naam om erbij te hebben. Nu kunnen ze ook am aankondigen voor de vrijdag, want ik zal dan vooraan in the barn zijn.
 

HunterRule

Randprogramma
15 jan 2015
179
17
Blijft toch een opmerkelijke aankondigingstrategie dit jaar. De theorie dat een of twee grote namen (Metallica?). Zijn weggevallen en een paar festivals samen een vervanger (Arctic Monkeys, Muse of nog geheel onbekend?) hebben overgehaald om tour te vervroegen lijkt steeds sterker te worden. Maar zelfs dan had je al wat meer namen verwacht. London Grammar heb ik (nog) niet veel mee, wel blij dat deze week het serieuze aankondigen hier en daar weer is begonnen :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.193
6.667
Deze staat heel hoog op mijn lijstje. Voor mij persoonlijk dus een geweldige naam om erbij te hebben. Nu kunnen ze ook am aankondigen voor de vrijdag, want ik zal dan vooraan in the barn zijn.
Die gaan gewoon sub zijn, deden ze ookal op PKP. Heerlijke en te verwachten naam! :D
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.684
7.402
Ik denk inderdaad ook dat het een en ander is mis gegaan. AM worden dus niet deze week aangekondigd, anders hadden ze wel gewacht tot vrijdag lijkt me. Toch lijken ze me wel te komen om de vrijdag af te sluiten. Vrijdag verwacht ik nu wel een naam, misschien wel een pakketje.

Ook de verwachtingen van Nick Cave misschien bijstellen. Misschien is dat wel de headliner en afsluitende act. Zou me niks verbazen als ze inderdaad veel zijn misgelopen.

Tot nu toe wel tevreden trouwens. 4 van de 6 namen spreken me aan en in de andere 2 ben ik wel nieuwsgierig,
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.684
7.402
Brian wrote:
Deze staat heel hoog op mijn lijstje. Voor mij persoonlijk dus een geweldige naam om erbij te hebben. Nu kunnen ze ook am aankondigen voor de vrijdag, want ik zal dan vooraan in the barn zijn.

Die gaan gewoon sub zijn, deden ze ookal op PKP. Heerlijke en te verwachten naam!
1f600.svg

Als ik de keuze had, toch liever in de tent. Op het grotte podium komt hun muziek veel minder tot z'n recht.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
London Grammer is misschien leuk (heb er zelf niet zoveel mee), maar om een aparte aankondiging hiervoor te doen, lijkt me wat vreemd. Zoals ik eerder zei: het lijkt er mij echt op te gaan duiden dat we niet meer veel grote kleppers hoeven te verwachten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken