Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Jack White heeft zonet z'n tour aangekondigd en er zit nog geen Belgische datum tussen. Morgen of vrijdag aankondiging voor Werchter? Staat 2 juli in AFAS, dus paar dagen voor Werchter in de buurt dus.

Hij speelt de zondag van RW wel al in Amerika, dus als hij dan nog komt zal het donderdag of vrijdag zijn. Toch maar krap als je het mij vraagt 'speelt maandag, dinsdag en woensdag al een show), maar zou heel jammer zijn om hem mis te lopen!

Hij speelt de zondag van RW wel al in Amerika, dus als hij dan nog komt zal het donderdag of vrijdag zijn. Toch maar krap als je het mij vraagt ‘speelt maandag, dinsdag en woensdag al een show), maar zou heel jammer zijn om hem mis te lopen!
Waar dan? Ik zie op zijn site een gapend gat van 4 juli tot 6 augustus.

Hij speelt de zondag van RW wel al in Amerika, dus als hij dan nog komt zal het donderdag of vrijdag zijn. Toch maar krap als je het mij vraagt ‘speelt maandag, dinsdag en woensdag al een show), maar zou heel jammer zijn om hem mis te lopen!

Waar heb je gevonden dat hij in Amerika al is? Want op z'n site en in dat filmpje is de eerstvolgende datum pas 6 augustus na de show in parijs op 4 juli.

Mijn excuses, ik had het filmpje te vluchtig bekeken! Ik zag 8/6 staan en dacht dat dat 8 juli was (wat twee keer fout is, I know). Ze moeten dat Amerikaans datumsysteem toch eens aanpassen ;) Maar goed nieuws dat ik fout was dan!

BarTool gaat stoppen met inside info geven over Mad Cool na een maandenlange discussie over het al dan niet "stelen" en "confirmen" van Alice In Chains op Download Madrid tegenover iemand op dat Spaanse forum. Jammer dit man..

Verwacht wel nieuws uit het MC kamp wat betreft Jack White en Werchter waarschijnlijk ook.. Morgen/Vrijdag 8u?

Jack White zou ik heel hard toejuichen, in ieder geval. Was een hoogtepunt in 2012.

Mijn excuses, ik had het filmpje te vluchtig bekeken! Ik zag 8/6 staan en dacht dat dat 8 juli was (wat twee keer fout is, I know). Ze moeten dat Amerikaans datumsysteem toch eens aanpassen ? Maar goed nieuws dat ik fout was dan!
Excuses niet nodig hoor! Volgens mij switcht de datumnotatie zelfs in dat filmpje, best verwarrend. Lijkt me dan dat de aankondiging van diverse festivals niet lang op zich laten wachten.

Hehe, eindelijk nieuws, al is het niet eens door Werchter zelf. Ken hem niet super goed, maar ken wel wat Talking Heads nummers die ik leuk vind dus heb er zin in te ontdekken hoe het allemaal klinkt.

Dank u Werchter! Een icoon, dat ik bovendien nog niet gezien heb! Supernaam zeg! Met de dan al 5 bekend gemaakte namen bouwen ze bij mij toch al heel wat krediet op, en zal ik een naam als Oscar & the Wolf of The Script veel makkelijker kunnen slikken.

David Byrne, ken hem niet echt, maar ook
niet echt waar ik op zat te wachten...
maar gelukkig is er weer eens nieuws van Werchter!

07/05-08 – Werchter, BE @ Rock Werchter
07/06 – Roskilde, DK @ Roskilde Festival
07/05 – Gdynia, PL @ Open’er Festival
Van Polen naar Denemarken naar België, volgens mij speelt ie zondag. :)

David Byrne, ken hem niet echt, maar ook
niet echt waar ik op zat te wachten…
maar gelukkig is er weer eens nieuws van Werchter!

Je kent toch Talking Heads. :wink:

Moet je het live-album Stop Making Sense maar eens luisteren. Een van de beste live-albums ooit gemaakt vind ik.

Maar dan is de setlist altijd even afwachten. Ik ken hem zelf enkel van Talking Heads, nog nooit solowerk van hem gehoord.

Users who are viewing this thread