Rudy190 wrote:
Heb mijn spoorboekje af, en de enige clashes die voorkomen zijn voor mij: Eels – David Byrne, en Noel Ghallager – NIN.
Welke keuzes zouden jullie hiertussen maken? Vooral Eels – Byrne is een moeilijke, die tweede ga ik voor NIN denk ik
Tja, dat gaat bij veel mensen anders zijn. Volgens mij gaan Byrne en NiN de meest memorabele shows worden. Davis Byrne tourt met een unieke show die veel positieve recensies krijgt, en de Barn lijkt me de perfecte plek om ‘m te zien. Feestje.Bovendien is de kans dat je Byrne hierna ooit nog te zien krijgt redelijk klein. Eels is ook erg tof natuurlijk, maar aangezien die op de main staan, vrees ik dat het sneller een ‘aangenaam wegkabbelende’ show gaat opleveren. Jammer van de clash wel.
Hetzelfde geldt voor Noel Gallagher eigenlijk. Gaat een goede show worden (zijn show in Vorst dit weekend werd goed onthaald), maar NiN in de Barn is een beetje de natte droom voor velen. Nat van het zweet welteverstaan, wanneer je achteraf de Barn verlaat.En Trent is mijn favoriete boze man. Grootste voordeel van Noel is: sneller vooraan kunnen bivakkeren voor Nick Cave. Maar ik blijf erbij dat dit ook moet lukken als je voor/tijdens het laatste nummer van NiN naar de main stapt.
In mijn ideale wereld stonden Eels op donderdag voor QOTSA en Noel in de Barn na Jack White, maar je kan niet alles willen haha.
Hier heb ik best wat aan, ik vind Eels heel tof, klinkt af en toe als Cage the Elephant ofzo. Maar David Byrne heeft inderdaad wel zijn hele gave show die je nooit meer zult zien (waarschijnlijk). Ook Nine Inch Nails is iets waar ik wel enthousiast van word, en Noel is geen complete Oasis dus dat heeft denk ik de doorslag: Byrne en NIN, misschien het begin van Noel