Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Bon, wie mis ik nog? :p Heb effe gekeken naar wat festivals in de buurt en dan dit samen gesteld;
30/5-3/6 Primavera Sound (29/1 met nieuws)
8/6 BKS (29/1 met nieuws)
7 of 9/6 Northside (2/2 met nieuws)
14-17/6 firefly
23/6 I-Days (?)
27/6 InMusic Festival (?)
28/6 Open Air St. Gallen
29/6 Tinderbox (29/1 met nieuws)
1/7 TRSMNT
4/7 Open'er (29/1 met nieuws)
6/7 Rock Werchter
8/7 Main Square (of Les Eurockéenes op 5/7, maar denk niet dat ze 3 dagen na elkaar gaan spelen..)
12/7 NOS Alive
13/7 Mad Cool (tsja, genoeg gehint hahaha)

neracroft wrote:
Alice In Chains speelt de dag voor Werchter in Duitsland, heeft dan een gat van 6 dagen en speelt dan in Italië.

Klein zekerheidje zou ik durven zeggen!

gat van 3 dagen nu…
5 juli tm 7 juli beschikbaar voor RW….

Kans dat ze op GMM staan is een stuk kleiner. Alleen 23 juni zou nog kunnen. Maar dan spelen ze 6 dagen achter elkaar.

Bon, wie mis ik nog? :p Heb effe gekeken naar wat festivals in de buurt en dan dit samen gesteld;
14-17/6 firefly
23/6 I-Days (?)
28/6 Open Air St. Gallen
1/7 TRSMNT
4/7 Open’er (29/1 met nieuws)
6/7 Rock Werchter
8/7 Main Square (of Les Eurockéenes op 5/7, maar denk niet dat ze 3 dagen na elkaar gaan spelen..)
12/7 NOS Alive

Hurricane missen ook nog 1 headliner en teasen ook een aankondiging voor een van de komende dagen.

Dus dan wordt je lijstje:
14-17/6 firefly
23/6 I-Days (?)
22-24/6 Hurricane (komen ten laatste 30/01 met nieuws => vermoedelijk ook 29/01)
28/6 Open Air St. Gallen
1/7 TRSMNT
4/7 Open’er (29/1 met nieuws)
6/7 Rock Werchter
12/7 NOS Alive

GMM heeft sowieso aangegeven dat de line up vrijwel compleet is na de laatste aankondiging, dus daar gaat sowieso niet meer zo'n grote band bijkomen.

GMM heeft sowieso aangegeven dat de line up vrijwel compleet is na de laatste aankondiging, dus daar gaat sowieso niet meer zo’n grote band bijkomen.

Dat zou kunnen betekenen dat Stone Sour, Alice in Chains EN Gojira naar Werchter kunnen komen. Aangezien nooit alles perfect gaat, ga ik er dan maar van uit dat 2 van die 3 namen komen, maar ook dat is mooi nieuws. Een potje hardrock/grunge/metal is wel lekker in het weekend voor de afwisseling op een dag.

Dr. Hannibal wrote:
GMM heeft sowieso aangegeven dat de line up vrijwel compleet is na de laatste aankondiging, dus daar gaat sowieso niet meer zo’n grote band bijkomen.

Dat zou kunnen betekenen dat Stone Sour, Alice in Chains EN Gojira naar Werchter kunnen komen. Aangezien nooit alles perfect gaat, ga ik er dan maar van uit dat 2 van die 3 namen komen, maar ook dat is mooi nieuws. Een potje hardrock/grunge/metal is wel lekker in het weekend voor de afwisseling op een dag.

Mee eens. Ik denk niet dat er nog iets 'groots' komt op GMM.
Gojira is wat mij betreft ook welkom op RW.

Nog een kleine twee uurtjes.

Dr. Hannibal wrote:

Deftones ook nog!

Stonesour *
Alice in Chains *
Nine Inch Nails
The Offspring
Deftones
Sevendust
Nightwish
Greta van Fleet *
Kaleo *
Muse
Halestorm
Myles Kennedy
Last Internationale *

Mijn min of meer realistische wensenlijstje. Als de helft er staat ben ik zeer in mijn nopjes.

* meest waarschijnlijk

Stonesour *
Alice in Chains *
Nine Inch Nails
The Offspring
Deftones
Sevendust
Nightwish
Greta van Fleet *
Kaleo *
Muse
Halestorm
Myles Kennedy
Last Internationale *

Mijn min of meer realistische wensenlijstje. Als de helft er staat ben ik zeer in mijn nopjes.

* meest waarschijnlijk
je hebt het script al helemaal uitgetypt ;)

Lekker hoor Nine Inch Nails en Anderson.Paak, David Byrne oa.

The Script en Kaleo vind ik dan weer helemaal niets.

Zo is er voor ieder wat wils;-)

Petit Biscuit leuke naam...
The Script mooie naam lijkt me nu ook grotere zekerheid voor Pinkpop!
Kaleo komt het goed maken....David Byrne top naam!

Nine Inch Nails, The Script, Anderson .Paak & The Free Nationals, David Byrne, Kaleo en Petit Biscuit.

Edit: Oeps, ik ben precies de slome hier :p Enkel NIN boeit me écht. The Script is een horror boeking :o

Mooi mooi mooi. Zo doe je dat, een aankondiging met The Script erin waar ik toch nog blij mee ben!

Heel blij met Nine Inch Nails, en ook nog eens op de zondag. Zouden zij de mainstage afsluiten? Erg mooie festivalafsluiter als je het mij vraagt. Anderson Paak ook leuk, nog niet eerder gezien. Verder ook blij met Kaleo. Het is een hele gladde jonge meisjes band maar hun muziek vind ik goed. David Byrne wisten we al, maar niet minder blij om. The Script doet me niks (hoewel hun eerste nummers nog wel aardig zijn maken ze tegenwoordig echte bagger). Petit Biscuit ken ik verder niet.

De zondag blijft maar sterker worden. Misschien tegen die tijd overwegen om die dag mee te pakken.

Users who are viewing this thread