Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Netsky en Paul Kalkbrenner staan in hetzelfde weekend geprogrammeerd op We Are Electric. Verwacht iemand ze ook op Werchter?

http://www.openair-frauenfeld.ch/
Ook een aankondiging op 29/1 tesamen met Primavera dus (+ die hele hoop aan andere festivals), hip hop naampje waar we nog niet vanaf weten? N*E*R*D? Wu-Tang Clan? Ik zeg maar wat..; :D

Gokje voor morgen, altijd leuk: Beck, David Byrne, Gary Clark Jr., De La Soul, Marmozets, Sigrid.

Doe ik ook nog een gokje. Was eoensdag ook leuk om alles van een week terug te lezen met de kennis van toen:

The Killers - David Byrne - Nothing but Thieved - Migos - Sigrid

Ook maar een gokje dan;
David Byrne - Paul Kalkbrenner - Japandroids - Glass Animals - wat kleins

En maandag eindelijk Arctic Monkeys!

Lijkt erop dat NOS Alive over een uurtje ook met nieuws komt.. Hebben vannacht een bericht geposted met als caption '26.01.2018 - 09.00', ben benieuwd, want deze artiest zou dan ook zomaar naar Werchter kunnen komen, AM lijkt me niet toch? (Aangezien die pas maandag hun tour bekend maken?)

Zou wel kunnen dat we vandaag Thirty Seconds to mars krijgen, dropte gisteren een nieuwe single en zowel NOS als Slam Dunk! komen met een nieuwe naam om 10 uur. Kan ook om Fall Out Boy gaan (als het om dezelfde naam gaat)

count2

<iframe class="wp-embedded-content" sandbox="allow-scripts" security="restricted" style="position: absolute; clip: rect(1px, 1px, 1px, 1px);" src="http://www.openair-frauenfeld.ch/embed/#?secret=esytlrYfhJ" data-secret="esytlrYfhJ" width="600" height="338" title="„count2“ — Openair Frauenfeld 2018" frameborder="0" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no"></iframe>
Ook een aankondiging op 29/1 tesamen met Primavera dus (+ die hele hoop aan andere festivals), hip hop naampje waar we nog niet vanaf weten? N*E*R*D? Wu-Tang Clan? Ik zeg maar wat..;
1f600.svg
Is wel opvallend vind ik. Kan toeval zijn, dat zij dan met een grote hip hop naam komen, terwijl andere festivals met AM komen. Of die grote klepper die op maandag wordt aangekondigd is inderdaad een heel erg grote rap/hip hop naam die op al die grote Europese festivals staat. En dan denk ik bv. aan Eminem. Dat zou wel een heel zware anticlimax zijn :p

Wat verwachten we morgen allemaal om 16:00?
Ik zeg: Nine Inch Nails, Jungle, Anderson. Paak, Odesza en/of wat extra kleine namen aangezien AM maandag wordt aangekondigd

Nine Inch Nails nu dus ook aangekondigd op NOS alive, lijkt me dat die bekend worden voor RW om 16:00 stipt

Alice In Chains speelt de dag voor Werchter in Duitsland, heeft dan een gat van 6 dagen en speelt dan in Italië.

Klein zekerheidje zou ik durven zeggen!

Is wel opvallend vind ik. Kan toeval zijn, dat zij dan met een grote hip hop naam komen, terwijl andere festivals met AM komen. Of die grote klepper die op maandag wordt aangekondigd is inderdaad een heel erg grote rap/hip hop naam die op al die grote Europese festivals staat. En dan denk ik bv. aan Eminem. Dat zou wel een heel zware anticlimax zijn :p
Nouja, de meerderheid zal natuurlijk met AM komen. Maar PS kan zomaar een shared headliner hebben met dat festival. Eminem of Chance The Rapper. Dat andere festivals die headliner daarna zouden aankondigen spreekt een beetje voor zich maar denk dat er een aantal op PS moesten wachten zodat zij hun poster 1x zouden kunnen droppen. Geldt denk ik ook trouwens voor AM, het feit dat we nu al weken op hen wachten kan met PS te maken hebben.

Gokje: Jack Johnson, David Byrne, MGMT, Nine Inch Nails en nog een aantal andere namen maar kleiner.

David Byrne zal toch zeker wel bekend gemaakt worden.
Verder lijken Alice In Chains en NIN vandaag (na NOS Alive) voor de hand liggend maar misschien wil men wat verrassender uit de hoek komen.
Hardere namen blijven wat uit dus ik gok op Stone Sour of Alice of 30 Seconds plus verder David Byrne en nog twee kleinere namen.

Alice In Chains speelt de dag voor Werchter in Duitsland, heeft dan een gat van 6 dagen en speelt dan in Italië.

Klein zekerheidje zou ik durven zeggen!
gat van 3 dagen nu...
5 juli tm 7 juli beschikbaar voor RW....

Users who are viewing this thread