Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Heel blij met Snow Patrol, Fleet Foxes en Eels (die was al bekend natuurlijk). Khalid eens in verdiepen. Marshmello niet zo interessant, maar die zal wel klub c afsluiten, dus dan sta ik toch bij Gorillaz
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.357
2.697
Eels: goed!
Snow Patrol: iets om van aan de toog te bekijken.
Fleet Foxes: kansloos tegenover Jack en Pearl Jam als ze in de Barn staan.
Die andere 2 effe op moeten zoeken en daar ga ik het meteen bij houden ook.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.261
1.323
Eels: goed!
Snow Patrol: iets om van aan de toog te bekijken.
Fleet Foxes: kansloos tegenover Jack en Pearl Jam als ze in de Barn staan.
Die andere 2 effe op moeten zoeken en daar ga ik het meteen bij houden ook.

100% mee eens.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
Joe wrote:
Eels: goed!
Snow Patrol: iets om van aan de toog te bekijken.
Fleet Foxes: kansloos tegenover Jack en Pearl Jam als ze in de Barn staan.
Die andere 2 effe op moeten zoeken en daar ga ik het meteen bij houden ook.

100% mee eens.

Jack ga ik er niet voor skippen, maar als ze tijdens Pearl Jam staan wil ik ze wel zien. Snow Patrol is wel een erg slappe hap. Was echt een ongelofelijk geeuwfestijn in 2012. Maar gelukkig nemen die al even geen sub positie meer in, kijkend naar ander festival affiches.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.481
4.812
Meest positieve voor mij is dat we nu de komende weken er namen bij krijgen.
Van dit pakketje is alleen Eels voor mij enigszins interessant. Snow Patrol viel mij de vorige keer tegen met een vrij saai optreden en nietszeggende visuals. Maar goed nieuwe ronde, nieuwe kans voor Snow Patrol.
 

Tijnelia

Campingartiest
4 dec 2013
56
7
Fleet Foxes was subliem in Tivoli Vredenburg afgelopen jaar, echt prachtig, zeker voor herhaling vatbaar....
Maar wanneer ze tegelijk staan met Jack White, die ook hoog op mij lijstje staat, dan zal ik bij het Jack te vinden zijn.
Als ze tegelijkertijd met Pearl Jam spelen is dat nog het overwegen waard, daar hebben we in 2014 al drie uur lang, voorvak, van mogen genieten.
Is er trouwens al iets van duidelijkheid hoe lang PJ dit jaar op het podium zal staan?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
Fleet Foxes was subliem in Tivoli Vredenburg afgelopen jaar, echt prachtig, zeker voor herhaling vatbaar….
Maar wanneer ze tegelijk staan met Jack White, die ook hoog op mij lijstje staat, dan zal ik bij het Jack te vinden zijn.
Als ze tegelijkertijd met Pearl Jam spelen is dat nog het overwegen waard, daar hebben we in 2014 al drie uur lang, voorvak, van mogen genieten.
Is er trouwens al iets van duidelijkheid hoe lang PJ dit jaar op het podium zal staan?

Zal wel rond 2,5 uur zijn. Pearl Jam speelde trouwens lang geen 3uur de vorige keer, aangezien ze een half uur te laat begonnen en een kwartier te vroeg stopten.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.194
6.667
Durf te wedden dat Jack Johnson tegenover PJ zal terecht komen in de Barn, met Fleet Foxes net voor hem
Als je z'n tourdata bekijkt kan dat niet missen lijkt me!
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Ik vind Marshmello maar slappe troep, dan zelfs nog liever the Chainsmokers (ik weet het, gewaagde uitspraak.), maar Khalid vind ik een aangename verrassing. Zijn album "American Teen" heb ik in de winter iedere dag op de fiets naar de uni toe beluisterd en is zeker de moeite waard om te ontdekken voor iedereen!
Eels heb ik nog nooit van gehoord, snap de hype niet, Snow Patrol blij mee, is toch een stukje nostalgie.
Verder ken ik Fleet Foxes eigenlijk niet, zal aan mij liggen, maar waar kan ik het beste beginnen met ze te leren kennen?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.684
7.403
Durf te wedden dat Jack Johnson tegenover PJ zal terecht komen in de Barn, met Fleet Foxes net voor hem
Als je z’n tourdata bekijkt kan dat niet missen lijkt me!

Alsjeblieft niet. Alle 4 nog nooit gezien en daar wil ik bij alle 4 graag verandering in brengen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.481
4.812
Zal Jack Johnson niet wat lager op het affiche staan. Ergens tussen 17 en 21 uur in the Barn ofzo?

Edit: Jack Johnson stond in 2014 wel als afsluiter, dus dat lijkt dan wel de logische plek.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
Ik zou hun drie albums er gewoon even bijpakken, van oud naar nieuw.
Met als toevoeging: als je die eerste niks vindt, laat de anderen dan maar links liggen. Die eerste is verreweg het meest toegankelijk.
 

Aike

Gouden Tip
27 mrt 2017
355
8
Hoppa het eerste pakketje is binnen. Nu zal het sneller gaan opschieten elke week. Misschien dat we volgende week woensdag al de headliner voor de vrijdag zouden kunnen verwachten?

Betreft het pakketje. Ben blij met de bevestiging van Eels. Ook Snow Patrol is nice. Ik vrees heel erg dat Fleet Foxes tijdens Jack White/Pearl Jam gaat zijn, dus tenzij dat niet zo is maakt die toevoeging me vrij weinig uit. Khalid en Marshmello(wat is dat in godsnaam voor naam joh) kunnen me niet veel boeien.

Al met al dus een puike line-up so far.
 

robin78

Randprogramma
28 nov 2013
204
0
Heel blij met Snow Patrol. Van de 9 keer dat ik ze heb gezien was Werchter optreden destijds de minste dus dat komt wel weer goed. Op hoop dat ik op vrijdag sowieso London Grammer als SP kan zien. Eels ook goed maar meestal ben ik zondag alleen op de main te vinden na 17.00 uur dus ik zal hem niet zien. Tenzij er na Nick Cave een slechte naam staat want Nick ben ik ook niet zo enthousiast over.
Fleet Foxes zijn we na 1e Werchter optreden na 3 nummers weggegaan want we vielen in slaap maar ja op een eerste donderdag nadat je 04m30 naar België rijd en veel bier op camping heb gedronken val je sowieso al snel in slaap haha. Hopelijk niet op main want dan krijg je zo'n James Blake effect dus ik ga me niet in nieuwe muziek verdiepen want ik moet Jack en PJ zien
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.686
6.864
Kasabian kan toch niet meer missen? 2015 voor het laatst op RW als sub voor Muse, nieuw album uit, tourt de maanden rondom Werchter Europese festivals en heeft nog genoeg ruimte rond die tijd. Mooie sub voor de donderdag of zondag lijkt mij.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.461
700
Kasabian kan toch niet meer missen? 2015 voor het laatst op RW als sub voor Muse, nieuw album uit, tourt de maanden rondom Werchter Europese festivals en heeft nog genoeg ruimte rond die tijd. Mooie sub voor de donderdag of zondag lijkt mij.

Hangt ervan af of ze met minder dan sub nog tevreden zijn. Vorst was 2 maanden terug bijlange niet uitverkocht en hun laatste album moest niet bepaald op veel airplay van Stubru rekenen, dus lijkt me sterk dat die nog een subpositie krijgen.
 

deev

Playlistbediener
20 jan 2018
25
0
Hey!
Ik lees al een hele tijd mee maar nooit de moeite gedaan om een account te maken, en nu is er dan toch van gekomen!
Altijd leuk om hier de discussies te volgen, en nu kan ik er dus zelf aan deelnemen ;)
Iemand een idee wat de kans is op Nick Murphy? Had hem in 2015 leren kennen als Chet Faker op Werchter en was echt wel mijn ding!
Ook zou ik graag Tash Sultana zien komen omdat we die vorig jaar hebben gemist, kans dat ze op herhaling komt?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken