Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

beirinckx

Nieuw lid
19 jan 2018
4
0
Deze morgend op stubru om 7:10 zeiden ze nog dat er om 08:00 uur nieuwe namen gingen komen voor Werchter. Lijkt iets mis gelopen maar ik verwacht er ook nog.
 

Diego1231617899554

Campingartiest
13 dec 2015
78
0
Deze morgend op stubru om 7:10 zeiden ze nog dat er om 08:00 uur nieuwe namen gingen komen voor Werchter. Lijkt iets mis gelopen maar ik verwacht er ook nog.

Ondanks dat ik voorlopig zeer tevreden ben met de namen en heel veel vertrouwen heb in wat nog komen komt, zijn ze er in werchter toch wel een soep van aan het maken qua aankondigingen... Mij niet gelaten om in de zomer af te zakken, maar ik vind het toch wel heel vreemd allemaal! Vraag mij af hoeveel stress er dit jaar aan te pas is gekomen
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Deze morgend op stubru om 7:10 zeiden ze nog dat er om 08:00 uur nieuwe namen gingen komen voor Werchter. Lijkt iets mis gelopen maar ik verwacht er ook nog.

Waarschijnlijk wist StuBru even veen als ons... En veronderstelde ze gewoon dat het weer 8 uur ging zijn.

Ik hoopte een pakketje, maar aangezien ze verandere van het "gebruikelijke uur" begin ik te denken. Misschien komt Arctic Monkeys deze namiddag met hun volledige tour?
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.881
3.237
Het wordt gewoon Kings of Leon die een Europe-exclusive gaat geven.

Als huisband moeten ze natuurlijk zorgen zo veel mogelijk op Rock Werchter te staan zodat iedereen er helemaal klaar mee is, voor het geval dat dit nog niet zo was.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.480
4.812
Geen aankondiging om 8 uur doet mij vermoeden dat we een grote naam krijgen vandaag.

Denk eerder juist andersom: om 16 uur een pakketje. Maar goed, het enige wat we weten is dat er vandaag een naam of pakketje namen komt. De rest is gissen.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Ik gok op een pakketje van Snow patrol, David byrne, eels en kaleo, of anders een grote naam als Muse, denk inderdaad nog geen AM.
edit: EDEN heeft vandaag zijn debuut album uitgebracht en heb hem vorig jaar op LL moeten missen, wensje erbij :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.193
6.667
George Ezra kondigde vandaag net z'n nieuwe album aan + een show in de AB, ik veronderstel dat als die goed en rap uitverkocht geraakt dat ie ook op RW zal staan. Ik hoop wel stiekem op Wolf Alice (met hun aankondiging voor Mad Cool gisteren..) in het pakketje, moest 't komen vandaag
Eels, David Byrne, Wolf Alice, Glass Animals en Perfume Genius aub :p

edit: sinds Angèle al aangekondigd werd voor Les Ardentes en Couleur Café vandaag, doe haar er ook maar bij :)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Gokje: Eels, David Byrne, MGMT, Odesza, Kaleo

Wensje: Tame Impala, The War On Drugs, Eels, Alice In Chains, Equal Idiots
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Het uitblijven van de aankondiging kan twee dingen betekenen:
1) We krijgen een pakketje namen en daarvoor gaat RW terug naar het gebruikelijke 16u
2) Er komt een aankondiging van een volledige tour van een headliner die zelf kiest wanneer die aangekondigd wordt

Of ze gaan zichzelf belachelijk maken en tóch niks releasen vandaag. ;)
Maar 't zal wel om 16u zijn, kan nauwelijks anders.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.077
429
Ik gok op EELS, David Byrne, Snow Patrol, Sigrid en Chase & Status LIVE/Thirty Seconds to Mars

Hoop op: Biffy Clyro, The Gaslight Anthem, Chase & Status LIVE, Arcane Roots (ESNS) en Nothing But Thieves :D
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.761
Met Eels en David Byrne erbij kan het pakketje voor mij in ieder geval niet meer stuk. ;-)

En nee, Rock Werchter, zie dat nu niet als een uitdaging.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Iets voor 14u plaatste Rock Werchter een video ter promotie van Jack White op de Facebookpagina. Daarop kwam al gauw de volgende reactie:

"Have you heard about that festival that promised 'more news tomorrow'? ;-) Only 2 hours away!"

Waarop Rock Werchter reageerde:
"Now that we come to think of it, we do recall something like that. Stay tuned ;-) "

Nog minder dan anderhalf uur, beste mensen!
 

inet

Nieuw lid
19 jan 2018
1
0
Ik ben al uren, nee, dagen aan het aftellen. Ik zit dat hier allemaal te volgen, te lezen, in de hoop een sprietje goed nieuws te lezen, maar 't zal maar het beste zijn dat ze om 16.00h, en dus niet 16h01, maar 16h00 (!!!) nieuws brengen!! :)
Nog een uur dus, op de kop!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken