Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

Ondanks de rare aankondigen strategie vind ik dat ze persoonlijk voor mij een heerlijke line-up aan het samen stellen zijn. Ook jack white erbij, goed bezig. Past als sub helemaal bij pearl jam. Iemand enig idee of hij ook nog werk van white strypes live speelt?

Doet RW toch netjes. Het zijn allemaal geen namen die mij interesseren eigenlijk, maar wel 'objectief' goede boekingen zoals iemand hier zei.

"Eerder werden onder meer al Queens of the Stone Age, Gorillaz en Pearl Jam bekendgemaakt als headliners voor het festival dat plaatsvindt van 5 tot en met 8 juli 2018. Tickets zijn al te koop, nieuwe namen volgen ongetwijfeld binnenkort!"

Dit is wat stubru in zijn aankondiging van Jack White zet. Dit betekent dat Nick Cave niet als headliner gezien wordt lijkt mij, dus dat er sowieso op zondag ook nog een grotere naam komt (OATW zal toch wel niet hieraan voldoen zeker?). Ik denk toch dat stubru al iets meer weet dan ons, al is het maar de mogelijkheid op een ?Muse? dan?

Weer een mooie naam erbij en precies de dag waar ik hem had verwacht. Vrijdag verwacht ik AM en Snow Patrol. Met London Grammer daarvoor of in de Barn.

Iemand enig idee of hij ook nog werk van white strypes live speelt?

In 2014 zien spelen in de HMH. Destijds White Stripes, Raconteurs, Dead Wheaters en uiteraard Jack White materiaal. Top concert destijds!!

Setlist 2014: https://www.setlist.fm/setlist/jack-white/2014/heineken-music-hall-amsterdam-netherlands-43c18fbf.html

Morgen komt HAIM met 'groot nieuws', tour aankondiging dus hoogstwaarschijnlijk.. en dus naar RW?

Zo hey, wat een mooie toevoeging weer. Gisteren met Eels ook wel blij. So far in de line-up kan alles me meer dan naar behoren bekoren muv London Grammar. Morgen dan als klapper van de week Arctic Monkeys of Muse?

Ik hoop morgen op een pakketje ipv een naam. Niet alleen maar omdat we dan meer namen hebben, maar dan krijgen we weer van die leuke onzin discussies wie waar op de site staat en welke lettergrootte wat betekent. Verheug me er nu al op :D

Aaah kijk, dat is nu meer mijn soort van naam! :) Jack White voor Pearl Jam, prachtig! Had eigenlijk niet verwacht dat Jack White nog voor minder dan (co)headliner zou komen. Maar dit is natuurlijk de ideale sub voor Pearl Jam. Mooi zo, en graag meer van dat!

Mooie toevoeging. Ben met alles tot nu toe heel tevreden. In feite enkel nog Bon Iver en Fleetfoxes en voor de rest mogen ze doen wat ze willen.

“Eerder werden onder meer al Queens of the Stone Age, Gorillaz en Pearl Jam bekendgemaakt als headliners voor het festival dat plaatsvindt van 5 tot en met 8 juli 2018. Tickets zijn al te koop, nieuwe namen volgen ongetwijfeld binnenkort!”

Dit is wat stubru in zijn aankondiging van Jack White zet. Dit betekent dat Nick Cave niet als headliner gezien wordt lijkt mij, dus dat er sowieso op zondag ook nog een grotere naam komt (OATW zal toch wel niet hieraan voldoen zeker?). Ik denk toch dat stubru al iets meer weet dan ons, al is het maar de mogelijkheid op een ?Muse? dan?

Neen, dat weten ze niet. En dat kan je letterlijk lezen.
Eerder werden ONDER MEER aangekondigd.
Aanvaard nu toch gewoon dat Cave headliner is (en dat er nog wel een co-head of een afsluiter bijkomt)

Met Pearl Jam, Eels, Jack White, Gorillaz, Queens Of The Stone Age en in iets mindere mate Nick Cave en David Byrne. Heeft RW voor mij de beste start in jaren gedaan!
En dan wetende dat we nog minstens 2 grote namen gaan krijgen! De start vorig jaar was ook goed, maar toen hadden we alle grote naam en al wta daarna kwam was maar zwak!

Eerste namen:
RW17: Radiohead, System Of A Down, Linkin Park, Foo Fighters, Arcade Fire, Blink 182, Kings Of Leon
RW16: Rammstein, Florence & The Machine, Red Hot Chili Peppers, Editors, Bring Me The Horizon, Parov Stelar, PJ Harvey, Richard Hawley
RW15: Foo Fighters, Muse, Pharell Williams, Alt-J, Florence & The Machine, Royal Blood, Damien Rice, The War On Drugs
RW14: Metallica, Arctic Monkeys, Franz Ferdinand, Major Lazer, Pixies, Skrillex, Triggerfinger
RW13: Rammstein, Blur, Green Day, Editors, Depeche Mode, Kings Of Leon
RW12: Red Hot Chili Peppers, Justice, Florence & The Machine, Pearl Jam, X, The Cure, Blink 182, Garbage, Skrillex, Wiz Kalifa

Users who are viewing this thread