Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

jarne

Support act
14 feb 2013
1.077
429
James Bay en meer nieuw op Mad Cool, hoop niet dat ze James Bay nog eens boeken...
 

Nxs_

Randprogramma
21 aug 2017
219
176
NiekBBQ wrote:

Brian wrote:
Iemand enig idee of hij ook nog werk van white strypes live speelt?


In 2014 zien spelen in de HMH. Destijds White Stripes, Raconteurs, Dead Wheaters en dus Jack White materiaal. Top concert destijds!!

Setlist 2014: https://www.setlist.fm/setlist/jack-white/2014/heineken-music-hall-amsterdam-netherlands-43c18fbf.html

Dat geloof ik graag. Ik hoop ook zoiets op Rock Werchter. Lekker afwisselend en dan afsluiten met Hardest Button en Seven Nation Army!

Jack White speelt inderdaad altijd een mix van zijn solowerk met White Stripes/Raconteurs/Dead Weather nummers met soms een cover. Heel fijne boeking!
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.640
2.244
James Bay en meer nieuw op Mad Cool, hoop niet dat ze James Bay nog eens boeken…
Ach dit soort artiesten heeft ook zijn plaats op Werchter. Ik verwacht toch nog enkele van deze, soms jammer genoeg.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.684
7.401
Mad Cool zet Jack White als headliner neer. Zal wel een gedeelde spot zijn (met AM), maar toch netjes van Werchter om hem dan voor Pearl Jam te krijgen.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
452
158
Op de Mad Cool site stond vroeger een punt ipv de headliner, dat punt is nu vervangen door Jack White... Dus volgens mij komt daar geen headliner meer bij...
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Van die nieuwe Mad Cool namen heb ik eens wat opgezocht van bands dat ik nog niet kende. Leuke indierock van The Big Moon. Mogen van mij een tent komen openen!

Over dat er een punt stond en er dus maar 1 headlienr komt die dag is natuurlijk gissen. Afwachten maar.
 

Maurice

Randprogramma
24 nov 2015
158
0
Er zal op donderdag en vrijdag nog een naam bijkomen lijkt mij. Jack White kan nooit alleen een festivaldag dragen, zeker niet Madcool. Als je ziet wat er op die zaterdag staat.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Op de Mad Cool site stond vroeger een punt ipv de headliner, dat punt is nu vervangen door Jack White… Dus volgens mij komt daar geen headliner meer bij…

Mocht daar nog een punt staan, kwam dat waarschijnlijk gewoon niet zo mooi uit in het ontwerp. Er zal wel nog een headliner bijkomen. :)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.684
7.401
Wat verwachten jullie morgen? Am, een andere naam of een pakketje? Ik denk het laatste. Ga ik meteen een leuk gokje wagen: jack johnson, David byrne, eels, wolf alice en kaleo.
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
202
24
Wat verwachten jullie morgen? Am, een andere naam of een pakketje? Ik denk het laatste. Ga ik meteen een leuk gokje wagen: jack johnson, David byrne, eels, wolf alice en kaleo.

Ja, ik verwacht eigenlijk ook wel een pakketje.

Ik ga voor: Eels (zelfbevestiging), David Byrne (zelfbevestiging), Jack Johnson (interessante gap tussen 6/7 [Londen] & 10/7 [Parijs], 't ligt gewoon op weg ;-)), James Bay (na de aankondiging van Mad Cool vandaag, en wel zo'n naam waar ze in Werchter niet vies van zijn), Portugal. The Man en MGMT (zijn in de buurt).

1 naam te veel vermoedelijk, als er een pakketje komt.

Nog een warme oproep aan RW: haal Dirty Projectors nog eens binnen aub! :idea:
 

brucie

Playlistbediener
14 jan 2018
14
0
Wat verwachten jullie morgen? Am, een andere naam of een pakketje? Ik denk het laatste. Ga ik meteen een leuk gokje wagen: jack johnson, David byrne, eels, wolf alice en kaleo.

is muse nog een goeie optie? of is 2015 te kort geleden..
 

brucie

Playlistbediener
14 jan 2018
14
0
nu ik er zo even over na denk trouwens, muse heeft wel gezegd (al een tijdje geleden) dat ze naar belgië zouden komen. RW is dan natuurlijk het perfecte festival om te spelen :D
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.261
1.323
Sting op 7 juli in Nederland.

Zie ik gerust de Barn headlinen (al zijn daar al veel mogelijkheden voor) of een sub/co met Editors op TW Classic.

Neen, op 7 juli inderdaad in Nederland, maar op 4 en 5 juli in Noorwegen en op 8 juli in Duitsland. Streep door dus. Ook TW Classic is uitgesloten voor hem, heeft dan ook al een datum in Duitsland.

 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
451
62
Iemand ideeën of Eminem ook de grote plas over komt
aangezien hij in Amerika festivals gaat doen?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.684
7.401
niks? Misschien vandaag weer wachten tot 16:00? Of trek ik nu te snel conclusies?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik ben ook wel verbaasd dat er niks is om 08.00 uur eigenlijk. Hopelijk later vandaag dan...
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Met 'more news tomorrow' komt er vandaag toch zeker wat bij en dan hoop ik op meer dan de bevestiging van Eels en David Byrne.
Erg tevreden met de bands tot dusver al doet London Grammar me weinig. Eels kijk ik erg naar uit en ook naar Jack White want speelde top met een mooie setlist op Werchter een aantal jaren terug. Hoop wel op wat stevigere namen binnenkort. Stone Sour, Alice In Chains....Bring it on!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken