Rock Werchter 2018 - Nieuws & Geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Met Eels en David Byrne erbij kan het pakketje voor mij in ieder geval niet meer stuk.
1f609.svg


En nee, Rock Werchter, zie dat nu niet als een uitdaging.

Eels, David Byrne, Oscar & The Wolf, Bazart en Kensington?
 

krisclpjamim

Playlistbediener
8 dec 2017
21
0
Ik ben toch benieuwd. Hopelijk niet enkel de namen die we eigenlijk al weten, omdat de artiesten zelf al aankondigden. Het heeft wel iets gezelligs zo, dat wachten met z'n allen haha.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
En dan dalijk: EELS, David Byrne, en Kensington aankondigen

ik gun jullie heel veel maar Kensington dat gaat zelfs mij te ver.
 

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
206
210
Ik denk ook een pakketje met sowieso David Byrne en Eels.

Maar voor nu...

The Final Countdown

tududu tu tududututu
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.684
7.402
Yes. Snow Patrol op de vrijdag! Fleet Foxes ook geweldig, maar op de zaterdag en gaat waarschijnlijk clashen met Pearl jam of Jack White :(. Eels wisten we al op de zondag. Marshmellow boeit me niet en Khalid zal ik misschien kijken als er echt niks is.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.375
3.397
Snow Patrol ook op de vrijdag! Dat wordt een mooie avond als AM daar nog bijkomt :) (edit: ik had me ff vergist, dacht dat Jack White ook op vrijdag stond, Snow Patrol dan maar gewoon als sub?)
Fleet Foxes zaterdag Barn headliner?
En wat zou de positie zijn van marshmello op donderdag? Ook in The Barn zoals The Chainsmokers vorig jaar? Ik hoop alleszins dat Gorillaz de avond afsluit op de main

In ieder geval een deftig eerste pakketje
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Wel mooi!
Zeggen dat de traditie van het weekend starten met verse namen weer kan beginnen! Vanaf nu dus elke week hoera!

Mooie namen ook!
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.590
4.690
Marshmello? Wat is dat uberhaupt. Alleen Fleet Foxes stemt me tevreden.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.684
7.402
Snow Patrol ook op de vrijdag! Dat wordt een mooie avond als AM daar nog bijkomt
1f642.svg

Fleet Foxes zaterdag Barn headliner?
En wat zou de positie zijn van marshmello op donderdag? Ook in The Barn zoals The Chainsmokers vorig jaar? Ik hoop alleszins dat Gorillaz de avond afsluit op de main

Neem aan KlubC afsluiter. Dat Gorillaz de main afsluiten hadden ze al aangegeven.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.761
Oké aankondigingen. Eels is natuurlijk tof. Fleet Foxes ook (zullen ook wel niet die Barn headlines gok ik). Gek dat ze nog even wachten met David Byrne. Zal wel in het volgende pakketje zitten.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.193
6.667
Marshmello gaat gewoon tegenover Gorillaz in de Klub C spelen, kut boeking maar wel zeer populair op de radio momenteel. Snow Patrol idd sub lijkt me, London Grammar gaat de Barn headlinen (tenzij ze de twee omwisselen en SP de Barn laten headlinen, kan ook vrij speciaal worden imo). Fleet Foxes lijkt me de plek net onder de Barn headliner te gaan innemen en wat betreft Eels en David Byrne, dat wisten we al.. Vrij oké pakketje toch nog
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
Marshmello en Khalid vind ik maar niks.
Snow Patrol is voor mij persoonlijk een leuke band om achteraan een paar biertjes te drinken, iets te eten, wat te chillen.
Fleet Foxes heel leuk (maar vrees nu ook al voor een clash met Pearl Jam, mag dus gerust voor Jack White van mij op de Main!
Eels is top natuurlijk maar dat wisten we al!

Al bij al, toch wat telleurgesteld!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.261
1.323
London Grammar staat alleszins eerst, Snow Patrol tweede. (de acts staan niet alfabetisch gerangschikt op de andere dagen overigens)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.745
1.317
London Grammar staat alleszins eerst, Snow Patrol tweede. (de acts staan niet alfabetisch gerangschikt op de andere dagen overigens)

De discussie begint weer... Voorgaande jaren is gebleken dat hier vaak niet zo consistent mee word omgegaan door RW zelf.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken