Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.711
1.245
Wat oude "classic" acts betreft:

Ik zag gisteren Peter Hook & The Light (man van Joy Diviiosn en New Order) live, en dat was wel zeer goed! Mag gerust eens op Werchter in een tent.

 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
577
185
wat net in mij opkwam was dat soundgarden wel eens een goeie sub voor FF zou kunnen zijn. ligt in het genre en touren in mei nog door de VS. hebben daarna voor Europa nog niks staan maar zie ze best deze kant op komen aangezien heel veel bands dat doen als ze in mei in de VS staan.
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Als dan toch iedereen een lijstje aan het maken is, zal ik dat ook maar doen. :)

1. Foo Fighters
2. Linkin Park
3. Radiohead
4. Blink-182
5. Imagine Dragons
6. Arcade Fire
7. Dropkick Murphys
8. System of a Down
9. Kings of Leon
10. Future Islands
11. The Lumineers
12. Lorde
13. Oscar and the Wolf
14. Alt-J
15. James Blake
(die laatste 3 hoeven trouwens helemaal niet voor mij, maar ik heb ze der maar bijgezet voor de volledigheid)

En dan nog even een voorspelling van acts die vandaag aangekondigd zullen worden:
- Kaleo
- Rag 'N Bone Man
- Moderat
- Jimmy Eat World OF Highly Suspect OF Royal Blood
- een subheadliner (Kasabian / The Killers?)

Ik hoop ook nog op Flogging Molly in het pakket, maar ik vrees dat we die niet meer zullen krijgen, omdat Dropkick Murphys er al staat.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
wat net in mij opkwam was dat soundgarden wel eens een goeie sub voor FF zou kunnen zijn. ligt in het genre en touren in mei nog door de VS. hebben daarna voor Europa nog niks staan maar zie ze best deze kant op komen aangezien heel veel bands dat doen als ze in mei in de VS staan.

Yes, please!
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
577
185
mijn lijstje dan nog:
radiohead-SOAD-FF-linkin park-blink-dropkick murphys-alt j-arcade fire- kings of leon- de rest die ik nauwelijks ken of dat me niet boeit tot nu toe.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
En dan nog even een voorspelling van acts die vandaag aangekondigd zullen worden:
– Kaleo
– Rag ‘N Bone Man
– Moderat
– Jimmy Eat World OF Highly Suspect OF Royal Blood
– een subheadliner (Kasabian / The Killers?)
Graag! :)

Off-topic, sorry maar kan iemand de css aanpassen van die textbalken, ik zie niet wat ik type haha
 

DJTHOMASTY

Playlistbediener
6 nov 2016
26
0
Pet Shop Boys? Beach Boys bedoel je hopelijk? Spelen op 2 juni in Cirque Royal, dus ik vrees er een beetje voor ...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Pet Shop Boys? Beach Boys bedoel je hopelijk? Spelen op 2 juni in Cirque Royal, dus ik vrees er een beetje voor …
Nee, Pet Shop Boys. Die dat op Tinderbox staan de week voor RW.
 

DJTHOMASTY

Playlistbediener
6 nov 2016
26
0
Ik ben er redelijk hard van overtuigd dat Arcade Fire in vele lijstjes na het festival gaat stijgen, Ik zag ze vorig jaar in Lissabon en dat was echt uitzonderlijk sterk! Blijft een sterk onderschatte band vind ik persoonlijk, want ongetwijfeld bij de beste liveacts van het moment.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Yannick wrote:
DJTHOMASTY wrote:
Pet Shop Boys? Beach Boys bedoel je hopelijk? Spelen op 2 juni in Cirque Royal, dus ik vrees er een beetje voor …


Nee, Pet Shop Boys. Die dat op Tinderbox staan de week voor RW.


Brian Wilson is toch de geniale frontman van The Beach Boys?
Lol, ik was ff verward.. Nouja, ik weet niet. Geen idee of zijn solo optredens iets in de weg staan van het optreden dat hij doet met de band.. Feit is gewoon dat ie in de buurt is, maar no idea of dat invloed heeft natuurlijk
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik vermoed dat Yannick doelt op het feit dat Brian Wilson (die van Beach Boys) meer kans maakt dan Pet Shop Boys (die nu ook touren) om op Werchter te staan :)
 

DJTHOMASTY

Playlistbediener
6 nov 2016
26
0
DJTHOMASTY wrote:
Yannick wrote:
DJTHOMASTY wrote:
Pet Shop Boys? Beach Boys bedoel je hopelijk? Spelen op 2 juni in Cirque Royal, dus ik vrees er een beetje voor …


Nee, Pet Shop Boys. Die dat op Tinderbox staan de week voor RW.


Brian Wilson is toch de geniale frontman van The Beach Boys?


Lol, ik was ff verward.. Nouja, ik weet niet. Geen idee of zijn solo optredens iets in de weg staan van het optreden dat hij doet met de band.. Feit is gewoon dat ie in de buurt is, maar no idea of dat invloed heeft natuurlijk

Had al zijn vermoeden :p Ja absoluut, zoals Patti Smith een classic Album integraal komen spelen! zeg ik geen nee tegen!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.711
1.245
Gokje voor vanavond 16u:
Royal Blood - Pendulum - Passenger - Mark Lanegan Band- Bear's Den

Hoopje voor vanavond 16u:
The Killers - Prophets Of Rage - Car Seat Headrest - Whitney - Nicolas Jaar
 

Kenneth

Playlistbediener
7 feb 2016
10
0
1. Arcade Fire
2. Radiohead
3. Alt-J
4. System Of A Down
5. Kings Of Leon
6. Foo Fighters
7. James Blake
8. Future Islands.

De rest zie ik wel owat er als alternatief is.
 

Davidprimer

Playlistbediener
10 nov 2016
22
0
Wishlist van artiesten die nog kans maken:
- Phoenix
- Bonobo
- Foals
- Elbow
- Bon Iver
- Fleet Foxes
- Sigur Ros
- Belle & Sebastian
- Anderson .Paak
- Frank Ocean
- The Flaming Lips
- Angel Olsen
- Jimmy Eat World
- Glass Animals
- Run the Jewels
- Warpaint
- Father John Misty
- Wild Beasts
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
418
103
Los van het feit dat ik het zeer leuk vind om jullie enthousiasme te zien om een lijstje te maken voor de groepen die je wel of niet wil zien...
Blijft dit nog altijd de "Rock Werchter 2017 – Nieuws & Geruchten" pagina... :wink:
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Sigur Ros komt maandag weer maar is met nieuws.. Een tour? Een album? ..Werchter? :oops:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken