Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.066
662
Ah dat is wel nice. En bijvoorbeeld Anderson .Paak?
Dat is van de urban namen misschien nog wel de grootste kanshebber...

ATCQ heeft tot nu toe alleen een festival in NYC staan eind juli toch? Maar die zouden wel een world tour gaan doen, dus wie weet... Zou ik wel heel graag zien komen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.422
653
Ah dat is wel nice. En bijvoorbeeld Anderson .Paak?

Waarschijnlijk de grootste kanshebber qua rap/hiphop. Vorig jaar een van de revelaties op Pukkelpop met een alom gesmaakte show voor een goed gevulde weide. Als hij beschikbaar is gaat RW hem zeker niet aan Les Ardentes ofzo doorgeven.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
1. Arcade Fire 2. Radiohead 3. alt-J 4. Linkin Park 5. Foo Fighters 6. Imagine Dragons 7. Dropkick Murphys 8. Future Islands 9. James Blake

Alles wat ik leuk vind wat hier nog bij komt is mooi meegenomen!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.360
9.088
Wel een kanshebber ja. Maar ik reken het niet echt als een 'golden oldie'.
 

Abel

Playlistbediener
19 jan 2017
22
0
Oh, White mag van mij zeker afkomen. Opkomende band maar maakt echt heel goeie muziek. Stonden vorig jaar op Les Ardentes geloof ik. Geen idee of dat iets voor onder aan de affiche is.
 

Davidprimer

Playlistbediener
10 nov 2016
22
0
Maakt Sigur Ros nog kans? Dat zou een prima sub headliner onder Radiohead zijn
Maar daar zijn ze te klein voor zeker in België?

Ik zou ze in ieder geval veel liever zien komen dan The Killers...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.457
6.882
System of a Down > Foo Fighters > Arcade Fire > Dropkick Murphy's > Blink-182 > Radiohead > The Lumineers > Imagine Dragons > Future Islands > Lorde.
Andere 5 sla ik waarschijnlijk sowieso over, of er moet echt helemaal niks tegenover spelen. Dan wil ik bij OATW, LP en KoL wel eens gaan twijfelen
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Ik zie Brian Wilson dan eerder naar RW komen als Pet Shop Boys, die zouden volgens mij toch ook best op de Lokerse Feesten kunnen staan ofso. Sigur Ros lijkt me een goeie sub, ik denk ook niet dat RH het nog accepteert om acts voor zich te krijgen die compleet het tegenovergestelde publiek van hun aantrekken, het mindere is dat Sigur Ros nog helemaal nergens bekend is gemaakt (en eigenlijk denk ik hierbij ook een beetje aan Bon Iver, die naast de Primavera's nog nergens is bevestigd in Europa). Wie zou er nog voor Radiohead kunnen subben?
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0

Faithless staat er 2x? xD Mogen van mij ook wel op RW langskomen. Niet meer zo goed als ze ooit geweest zijn maar heb ze tot nu toe nog nooit gezien en lijkt me toch wel leuk om live eens mee te maken.
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.027
349
Rock Torhout wrote:



Faithless staat er 2x? xD Mogen van mij ook wel op RW langskomen. Niet meer zo goed als ze ooit geweest zijn maar heb ze tot nu toe nog nooit gezien en lijkt me toch wel leuk om live eens mee te maken.

Daar mag the Hunna, FEWS, Nothing But Thieves, Frank Turner en faithless (mar dan live) wel van doorkomen :)
 

Groen

Playlistbediener
22 sep 2015
13
0
1: Radiohead
2: SOAD
3: Foo Fighters
4: Arcade Fire
5: alt-J
6: Future Islands
7: Dropkick Murphys

De rest zie ik daar wel, mooi idee zo'n lijstje!

Ben benieuwd wat we vandaag erbij krijgen..
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
1. Radiohead
2. System of a down
3. Foo fighters
4. Linkin Park
5. Arcade Fire
6. Kings of Leon
7. Alt-J

8. Oscar & the wolf
9. Blink 182
10. Future Islands
11. The Lumineers
12. Imagine Dragons
13. Dropkick Murphy's
14. Lorde
15. James Blake

Alles vanaf 8 hoeft niet echt voor mij, dan begrijp je meteen ook wel waarom ik echt niet enthousiast wordt van alles wat na de 'grote namen' bekend is gemaakt. Maar ik leef op hoop. Oja, en ik besef ook wat voor een cultuurbarbaar ik ben om LP boven AF te plaatsen :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken