Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Lijkt me een quasi zekerheid dat er namen komen om 16u. Ik vraag me af wanneer ze de podium indeling gaan vermelden, ik herinner mij dat dat vorig jaar zeer vroeg was, al na één van de eerste pakketjes namen volgens mij.
Nog even teruggekeken: vorig jaar werd op 19 februari al de podiumindeling bekend gemaakt, wat voor dit jaar gezien al binnen een 3tal weken is. Toen was overigens al meer dan de helft van de line-up bekend dacht ik. Ik heb het idee dat het dit jaar ietsje trager zal gaan...
Lijkt me een quasi zekerheid dat er namen komen om 16u. Ik vraag me af wanneer ze de podium indeling gaan vermelden, ik herinner mij dat dat vorig jaar zeer vroeg was, al na één van de eerste pakketjes namen volgens mij.
Bazart op herhaling, niets bijzonders aan
White lies was vorige Werchter passage echt saai
Bonobo is oké, maar ook niet echt een 'waw' naam
Royal blood is goed, maar ondertussen 3 keer (1 x 2014, 2 x 2015) gezien op Werchter met hetzelfde album
Agnes Obel, kleine en oninteressante naam