Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Lijkt me een quasi zekerheid dat er namen komen om 16u. Ik vraag me af wanneer ze de podium indeling gaan vermelden, ik herinner mij dat dat vorig jaar zeer vroeg was, al na één van de eerste pakketjes namen volgens mij.
 

Toto

Campingartiest
5 jan 2017
62
0
Sigur Ros komt maandag weer maar is met nieuws.. Een tour? Een album? ..Werchter? ?
Er gaat ook een gerucht dat het gaat om een aankondiging van de terugkeer van hun voormalige toetsenist Kjartan Sveinsson.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Nog even teruggekeken: vorig jaar werd op 19 februari al de podiumindeling bekend gemaakt, wat voor dit jaar gezien al binnen een 3tal weken is. Toen was overigens al meer dan de helft van de line-up bekend dacht ik. Ik heb het idee dat het dit jaar ietsje trager zal gaan...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Lijkt me een quasi zekerheid dat er namen komen om 16u. Ik vraag me af wanneer ze de podium indeling gaan vermelden, ik herinner mij dat dat vorig jaar zeer vroeg was, al na één van de eerste pakketjes namen volgens mij.
Kan ik me ook nog herinneren ja! Maar denk dat dat nog alfabetisch was toen, niet?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.523
823
Royal Blood, Bonobo, Agnes Obel, Bazart en White Lies... PRIMA :D
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.093
2.322
Five great new acts are confirmed: Royal Blood, Bazart, Bonobo (live), White Lies and Agnes Obel! Read more on http://po.st/eo4Q6F #RW17
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Waarom doet iedereen zo positief? :p

Bazart op herhaling, niets bijzonders aan
White lies was vorige Werchter passage echt saai
Bonobo is oké, maar ook niet echt een 'waw' naam
Royal blood is goed, maar ondertussen 3 keer (1 x 2014, 2 x 2015) gezien op Werchter met hetzelfde album
Agnes Obel, kleine en oninteressante naam

Ben ik nu waarlijk zo kritisch?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.712
1.245
Ook even melden Dour is om 4 uur ook gaan lopen met oa. Kevin Morby en Phoenix.


Mooie namen van Werchter wel weer, ze zijn sterk bezig!
 

Toto

Campingartiest
5 jan 2017
62
0
Iemand een idee hoe Royal Blood in het plaatje past nu samen met James Blake en O&TW?
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.027
349
Amai, sterke namen wel! Bonobo :D en Royal Blood :D zalig gewoon! heb al schrik voor clashes:s
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken