Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.360
9.088
Kut namen. Sorry. Bazart en Oscar & the Wolf op de RH dag. Whut?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Iemand een idee hoe Royal Blood in het plaatje past nu samen met James Blake en O&TW?
Bazart en aaneensluitend Oscar & The Wolf in de barn, James Blake Klub C.. Op de main Sigur Ros - Radiohead :lol:
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Mooie opvulnamen! Ik kijk vooral uit naar Royal Blood, Bazart en Agnes Obel. :)
Al vrees ik nu wel aan het zien van de affiche (header op facebook) dat Royal Blood gaat clashen met Radiohead. :(
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.194
1.218
Zeer blij met deze sterke lichting namen zeg! Vooral tevreden met Agnes Obel. Zoals ik al zei, met elk album staat ze op Werchter. Deense klasse is dat! Ook Royal Blood en Bonobo vind ik top!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.360
9.088
Toto wrote:
Iemand een idee hoe Royal Blood in het plaatje past nu samen met James Blake en O&TW?


Bazart en aaneensluitend Oscar & The Wolf in de barn, James Blake Klub C.. Op de main Sigur Ros – Radiohead
1f606.svg

Zou fantastisch zijn.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.301
4.467
Hoop wel dat dat nieuwe album van Royal Blood binnenkort uitkomt en wat goede nummers heeft. In 2015 vond ik hun eerste optreden goed, maar bij hun 2e optreden was ik al wel een beetje op ze uit gekeken. Ook omdat dat 2e optreden grotendeels een kopie was van hun 1e.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Waarom doet iedereen zo positief? :p

Bazart op herhaling, niets bijzonders aan
White lies was vorige Werchter passage echt saai
Bonobo is oké, maar ook niet echt een ‘waw’ naam
Royal blood is goed, maar ondertussen 3 keer (1 x 2014, 2 x 2015) gezien op Werchter met hetzelfde album
Agnes Obel, kleine en oninteressante naam

Ben ik nu waarlijk zo kritisch?
Bazart was echt wel te verwachten denk ik.. Net zoals Royal Blood eigenlijk
Bonobo is toch een leuke naam? (z'n album is best vet vond ik?) White Lies en Agnes Obel heb ik niet zo veel mee mja
 

marsupilami

Campingartiest
27 jan 2017
57
0
Ook maar even een account aangemaakt na (bijna) 2 jaar meelezen!

Waarom doet iedereen zo positief? :p

Royal blood is goed, maar ondertussen 3 keer (1 x 2014, 2 x 2015) gezien op Werchter met hetzelfde album

Je bent zeker niet te kritisch. Begrijp me niet verkeerd, vind ze zalig om te zien/horen.

Zal dan wel een nieuw album komen, anders begrijp ik het ook niet.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.712
1.245
Die vrijdag krijgt ineens wat vorm. Bijna allemaal bands die wel op de Main kunnen gezet worden.

Ik verwacht James Blake in een tent als afsluiter en Future Islands in een tent rond 17u ongeveer?

En een Main die er dan ongeveer zo zou kunnen uitzien:
Radiohead - ??? - Oscar And The Wolf - Royal Blood - White Lies - Bazart - ???

Realistisch? Wat denken jullie?
Al is die ??? voor Radiohead vooral op hoop gebaseerd.

 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.523
823
Waarom doet iedereen zo positief? :p

Bazart op herhaling, niets bijzonders aan
White lies was vorige Werchter passage echt saai
Bonobo is oké, maar ook niet echt een ‘waw’ naam
Royal blood is goed, maar ondertussen 3 keer (1 x 2014, 2 x 2015) gezien op Werchter met hetzelfde album
Agnes Obel, kleine en oninteressante naam

Ben ik nu waarlijk zo kritisch?

Bazart -> één van de interessantstee Belgische Bandjes van dit moment
White Lies -> Helemaal met jou eens
Bonobo -> Net een heel leuk nieuw album uitgebracht. Perfect op een zonnige middag in een tent! Toffe Electronica act
Royal Blood -> 2015 kon inderdaad echt niet 2x. 2014 hadden ze nog geen album uitgebracht ;) Wel inderdaad dezelfde nummers maar was in 2014 echt een hele vette verrassing. Komt een nieuw album aan dit jaar.
Agnes obel -> Geen kleine naam. Hele mooi muziek. Voor haar doen een ietsje experimenteel album uitgebracht vorig jaar.

Gewoon een best leuk pakketje namen. Niet heel fantastisch. Wel gewoon meer dan prima.

Bazart was echt wel te verwachten denk ik.. Net zoals Royal Blood eigenlijk

Jup. Beide namen waren meer dan genoeg aanwezig in de voorspellingen ;)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.360
9.088
Die vrijdag krijgt ineens wat vorm. Bijna allemaal bands die wel op de Main kunnen gezet worden.

Ik verwacht James Blake in een tent als afsluiter en Future Islands in een tent rond 17u ongeveer?

En een Main die er dan ongeveer zo zou kunnen uitzien:
Radiohead – ??? – Oscar And The Wolf – Royal Blood – White Lies – Bazart – ???

Realistisch? Wat denken jullie?
Al is die ??? voor Radiohead vooral op hoop gebaseerd.

Ik zou het zo doen: Radiohead – ??? – Oscar And The Wolf – Royal Blood – ??? – White Lies –???–, met Bazart in één van de tenten. Mogelijk afsluiter van de KlubC.
 

Abel

Playlistbediener
19 jan 2017
22
0
Vind het vooral jammer dat er voor zondag niets is bijgekomen. Da's voorlopig de enige dag dat ik ga en ziet er vooralsnog maar magertjes uit (qua aantal dan).
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
5 namen die allemaal niet heel hoge spots innemen, misschien niet de overgebleven sub/klubC/barn headliners maar verder prima namen toch. Royal Blood kan met een goed nieuw album best leuk worden, Bazart was te verwachten, Bonobo lijkt me prima klubC opvulling.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Ik verwacht James Blake in een tent als afsluiter en Future Islands in een tent rond 17u ongeveer?

En een Main die er dan ongeveer zo zou kunnen uitzien:
Radiohead – ??? – Oscar And The Wolf – Royal Blood – White Lies – Bazart – ???
Future Islands is tot nu toe de kleinste naam, dus zal kort na de middag zijn in Klub C/Barn..

Ik verwacht eerlijk
Main Radiohead - ??? - Royal Blood
Barn Oscar & The Wolf - Bazart
Klub C James Blake
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken