Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Kaasrasper

Campingartiest
14 jan 2015
97
71
Vandaag de laatste namen en dan ook meteen de indeling van de podia?

Zelf hoop ik nog op iets als deadmau5, Wild Beasts, Mo, Jamiroquai als sub ergens (vrijdag of zondag???), Fleet Foxes...
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
432
22
hetfield wrote:
Let niet op mattman, die roept altijd maar wat en heeft het vaker fout gehad.


Ja, ik die altijd dingen uit m’n duim zuig..

Ja, vandaag krijgen we uiteraard namen. Maar nog niet de hele affiche…

wijzigde de organisatie zijn plan om de volledige affiche bekend te maken of was je inside info gewoon wat voorbarig?
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Net toegevoegd zijn: Beth Ditto voor donderdag 29 juni, The Pretenders voor vrijdag 30 juni, Milky Chance en Toothless voor zaterdag 1 juli en Warpaint, Thurston Moore Group en Noname voor zondag 2 juli. De teller aangekondigde acts staat nu op 71. Verdere aanvullingen volgen.
 

Yann

Randprogramma
5 jan 2016
136
0
Net toegevoegd zijn: Beth Ditto voor donderdag 29 juni, The Pretenders voor vrijdag 30 juni, Milky Chance en Toothless voor zaterdag 1 juli en Warpaint, Thurston Moore Group en Noname voor zondag 2 juli. De teller aangekondigde acts staat nu op 71. Verdere aanvullingen volgen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
The fucking Pretenders! Eindelijk nog een mooie naam erbij naast Radiohead op vrijdag! Zouden ze subben?

En Warpaint + Trurston Moore. <3

Beth Ditto is een verrassing.

Kijk mensen: een blije Mattman.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Totaal niet wat ik verwachtte maar toch nog The Pretenders! Gaaf. En Thurston Moore, Warpaint en Beth Ditto zijn ook mooie toevoegingen.
 

marsupilami

Campingartiest
27 jan 2017
57
0
The fucking Pretenders! Eindelijk nog een mooie naam erbij naast Radiohead op vrijdag! Zouden ze subben?

En Warpaint + Trurston Moore. <3

Beth Ditto is een verrassing.

Kijk mensen: een blije Mattman.

Pretenders staan derde lettergrootte, onder James Blake bijvoorbeeld. Gok dus niet dat die subben.

Verder met de hype van Milky Chance (althans in NL, weet niet hoe het bij jullie in BE is) was het wel te verwachten ook. De rest maar even in verdiepen later vandaag.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
The fucking Pretenders! Eindelijk nog een mooie naam erbij naast Radiohead op vrijdag! Zouden ze subben?

En Warpaint + Trurston Moore. <3

Beth Ditto is een verrassing.

Kijk mensen: een blije Mattman.
Neen man, The Pretenders zijn tentheadliner op het moment dat Radiohead bezig is ;)
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Onverwachte worp (op Warpaint na), maar wel in de positieve zin! The Pretenders, Warpaint en Thurston Moore, toch wel zeer mooie toevoegingen zijn dat.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
mattman wrote:
The fucking Pretenders! Eindelijk nog een mooie naam erbij naast Radiohead op vrijdag! Zouden ze subben?

En Warpaint + Trurston Moore. <3

Beth Ditto is een verrassing.

Kijk mensen: een blije Mattman.


Neen man, The Pretenders zijn tentheadliner op het moment dat Radiohead bezig is
1f609.svg

Haha, stel je voor. Neen, James Blake en Bazart staan zowat vastgebeiteld als tent headliners denk ik. Gok gewoon in de (late) namiddag op de main.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Is er uberhoud nog een kans op Biffy Clyro? Dat zou het voor mij afmaken..

Saillant detail, ze sloegen in de 2e leg van hun tour NL over (ze stonden toen wel in de AB geloof ik), zou dit betekenen dat ze met de festivals wel NL doen en BE overslaan?
 

Statler

Playlistbediener
10 nov 2016
7
0
Het ziet er naar uit dat op zondag er geen sub meer zal bijkomen. Ik vind het persoonlijk ontgoochelend. ALT-J of Soulwax missen naar mijn gevoel iets qua hits om te spelen voor FF.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.370
2.712
The Pretenders leuk en Warpaint leuk, Thurston Moore klinkt op het eerste zicht niet slecht.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Uit wat voor jaar hebben ze Beth Ditto geplukt? Dat ze überhaupt de grootste naam is van dit pakketje verbaasd mij en niet in positieve zin. Pretenders die al op TWC staan, kom op. Enige naam die leuk maar ook te verwachten was, is Warpaint. Thurston Moore ken ik niet net zo min als noname, dacht dat we nu wel oké zaten met kleine namen?
Ik snap niet dat ge hierom content kunt zijn als ge naleest wat de verwachtingen zijn/waren voor de laatste namen
 

Niek1617899557

Playlistbediener
9 jun 2016
11
0
Enigszins teleurgesteld in deze namen. Was niet bekend met meeste namen dus even gegoogled.

Beth Ditto is de zangeres van (de inmiddels opgeheven band) The Gossip
Thurston Moore is de oprichter van Sonic Youth
Tootheless is nieuw project van de zanger Bombay bicycle club

Overigens, zou more to follow soon betekenen dat we nog 4 grotere namen als losse aankondigingen krijgen komende dagen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken