Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
O.a. Tom Odell, Zara Larsson, Mark Ronson, Ben Harper, Slaves, Lost Frequencies voor Lokerse Feesten. Meer dan waarschijnlijk schrappen voor Rock Werchter dus!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Vandaag de volledige affiche.

Ik heb 2 kaarsen laten branden. Eentje voor A Tribe Called Quest en eentje voor Spoon.

Komaan Werchter, de laatste kans om toch eens een deftig pakket te droppen. Ik verwacht niet dat ze de meubelen gaan redden, maar eindigen met een hoopje kwalitatievere namen moet toch kunnen.

Please...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Vandaag de volledige affiche.

Ik heb 2 kaarsen laten branden. Eentje voor A Tribe Called Quest en eentje voor Spoon.

Komaan Werchter, de laatste kans om toch eens een deftig pakket te droppen. Ik verwacht niet dat ze de meubelen gaan redden, maar eindigen met een hoopje kwalitatievere namen moet toch kunnen.

Please…

Hebben ze bekend gemaakt dat ze vandaag het affiche compleet maken of verwacht je dat zelf? Zou mooi zijn, liefst ook met podiumindeling,

Het is in ieder geval een geruststelling dat we niets boeiends zijn kwijtgeraakt aan Lokerse Feesten. Alleen Tom Odell had ik wel verwacht, al mis ik die zelf niet.
 

Sb12

Playlistbediener
6 jan 2017
47
0
mattman wrote:

Hebben ze bekend gemaakt dat ze vandaag het affiche compleet maken of verwacht je dat zelf? Zou mooi zijn, liefst ook met podiumindeling,

Het is in ieder geval een geruststelling dat we niets boeiends zijn kwijtgeraakt aan Lokerse Feesten. Alleen Tom Odell had ik wel verwacht, al mis ik die zelf niet.

Ik had toch wel Samson en Gert als tentopener verwacht, maar nu ze op de Lokerse Feesten staan vrees ik er voor.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Zat er bij sommigen al aan te komen, Passenger en Tom Odell en Dua Lipa en Zara Larsson zijn 1 pot nat. Voor de test missen we idd niet veel.

Waarom vandaag direct al alles? Er zijn toch al andere jaren geweest dat alle namen nog later bekend waren?
Biffy Clyro, MO (om t goed te maken van vorig jaar) en Kasabian verwacht ik zeker.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.269
1.333
Volledige affiche dus... Mø, HAIM, Biffy Clyro en Kungs verwacht ik dan zeker. Op namen als Kasabian en The Killers hoop ik niet meer.

Voor mij mag er nog iets 'gevestigder' bij komen, kleine hoop uit deze zaken: Royksopp, CJ Ramone, The Cult, Dinosaur Jr, The Libertines/Pete Doherty, Van Morrison, Grace Jones...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Roisin Murphy net bekend voor Cactus net zoals Local Natives en Coely.
Kungs speelt al op Summerfestival, gelukkig.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ook Local Natives kan een streep door, exclusief op cactus. Mooie zondag daar hoor, wordt sowieso dagticketje met Goose, explosions in the sky, sophia, local natives...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Let niet op mattman, die roept altijd maar wat en heeft het vaker fout gehad.

Ja, ik die altijd dingen uit m'n duim zuig..

Ja, vandaag krijgen we uiteraard namen. Maar nog niet de hele affiche...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Is dat niet logisch als je ziet hoeveel grote namen er nog moeten komen om het op te splitsen? (zaterdag en zondag)
 

Toto

Campingartiest
5 jan 2017
62
0
Vorig jaar was op 11 maart de volledige line-up bekend, dus het zou wel kunnen dat we vandaag de laatste namen krijgen.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Let niet op mattman, die roept altijd maar wat en heeft het vaker fout gehad.
Ik zou als ik van jou was, iets meer respect hebben voor mensen die wat inside info geeft. Ookal is het niet altijd juist.
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
138
3
Ik wens jullie als Hollander De Staat en niet Kensington toe.
N sympathieke Hollander dan nog! Ik zou dat dankbaar aanvaarden! :) Persoonlijk, vind Kensington verschrikkelijk, maar De Staat verleden jaar onvoorbereid/onverwachts bezig gezien op Pukkelpop. Waren daar last-minute-vervanger als ik me niet vergis, en dat optreden boeide me van begin tot einde!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken