Yannick wrote:
Everyknight wrote:
Mja, maar ze gaan Kensington heus niet enkel boeken voor een Frans festival… ik schat de kans zeer groot dat ze op Rock Werchter staan nu.
Maar staan ook op Sziget wat mogelijkheden biedt voor Pkp. En Kensington is nu nog niet de band die een Amerikaans én Europees festival seizoen doet, die blijven gewoon heel de zomer in Europa beschikbaar. Herinner je ook even het niet al te malse verslag van verschillende media hier over het optreden toen (+ het zou weer maar is een herhaling zijn..)
Ik zie ook net dat Kensington voor Rock Werchter enkel nog op donderdag kan, maar dan moeten ze 4 dagen na mekaar optreden, kleine kans dus. Hetzelfde geldt (helaas) voor Spoon. Zij zouden nog op de Rock Werchter-zaterdag kunnen passen, maar dan moeten ze ook 4 dagen na mekaar spelen.
Allemaal wel ontzettend dicht bij elkaar voor Spoon (Londen, Arras, Keulen), praktisch gezien zou Werchter daar wel nog tussen moeten kunnen. Anderzijds vraag ik me af hoeveel kleinere namen ze daar nog tussen zouden kunnen proppen op zaterdag, want Spoon is qua Belgische populariteit eentje voor de allerkleinste rij op de poster...