Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Spoon nu ook toegevoegd aan Bilbao BBK. Dan spelen ze dus wel 4 dagen achter elkaar in Parijs, Madrid, Bilbao en Lissabon… Maar 8 optredens in 9 dagen? Ik heb de hoop een beetje opgegeven.
Ken je The Lumineers? ?
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Rock Werchter 2018: Metallica, The XX + Nick Cave & The Bad Seeds, Arctic Monkeys, Gorillaz
En dan nog Vampire Weekend, Anderson Paak, The National en Sam Smith

1f609.svg
QOTSA, Killers, Coldplay bij in de mix zou ik zeggen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Rock Werchter 2018: Metallica, The XX + Nick Cave & The Bad Seeds, Arctic Monkeys, Gorillaz
En dan nog Vampire Weekend, Anderson Paak, The National en Sam Smith

1f609.svg
Vergeet Pearl Jam en huisband Editors niet. Ik las dat Editors in 12 jaar tijd 11x op ofwel RW ofwel PKP is geweest ?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Ik dacht heel lang combi te gaan maar begin te twijfelen... Vrijdag zal de finale beslissing genomen worden.

DONDERDAG
Must See: Arcade Fire, Prophets Of Rage, Whitney
Leuk: Kings Of Leon

VRIJDAG
Must See: Future Islands,
Leuk: Radiohead, James Blake, Royal Blood, White Lies, Nathaniel Rateliff

ZATERDAG:
Must See: System Of A Down, Blink 182, Crystal Fighters
Leuk: Jimmy Eat World

ZONDAG:
Must see: ...
Leuk: Foo Fighters, Alt-J, Dropkick Murphys, Cage The Elephant


7 Must see's waarvan ik er 2 op Best Kept zal zien en 3 puur uit nostalgie zijn is dus nog lang niet voldoende voor die prijs!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Bullshit, ik zie de afgelopen paar weken de verkoop op ticketswap stevig doorgaan. Ik zie niet in ho je met deze namen nu al bijna zou uitverkopen (waarmee ik op de aankondigingen van de laatste 3 weken doel)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.515
4.846
Bullshit, ik zie de afgelopen paar weken de verkoop op ticketswap stevig doorgaan. Ik zie niet in ho je met deze namen nu al bijna zou uitverkopen (waarmee ik op de aankondigingen van de laatste 3 weken doel)


Maar je weet niet hoeveel er al verkocht is daarvoor. Op basis van de headliners zouden de combi's toch aardig goed moeten lopen.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.050
345
Bullshit, ik zie de afgelopen paar weken de verkoop op ticketswap stevig doorgaan. Ik zie niet in ho je met deze namen nu al bijna zou uitverkopen (waarmee ik op de aankondigingen van de laatste 3 weken doel)
Hey how, moet het niet geloven hé....
Ik deel gewoon mee wat ze mij zeggen
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Yannick wrote:
Bullshit, ik zie de afgelopen paar weken de verkoop op ticketswap stevig doorgaan. Ik zie niet in ho je met deze namen nu al bijna zou uitverkopen (waarmee ik op de aankondigingen van de laatste 3 weken doel)


Hey how, moet het niet geloven hé….
Ik deel gewoon mee wat ze mij zeggen
De million dollar question is dan: wie zijn "ze"? :)
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.050
345
Mensen binnen "Rock Werchter
Of dat nu Live Nation, altsien vzw, Werchter park BVBA of gemeente Rotselaar is maakt weinig uit....
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Vreemd dat daar dan geen melding over komt, zijn daar normaal altijd met de kippen bij. Al kan het zijn dat ze dat morgen ook doen dat de combi's bijna op zijn ofso.

Donderdag:
Must: Arcade Fire - Lorde - Warhola - Whitney - Cigarettes After Sex (hoop dat er dus geen clash AF <> Lorde is grr)
Als er tijd/ruimte is: Mura Masa - Imagine Dragons - Prophets Of Rage

Vrijdag:
Must: Radiohead - Royal Blood - Kaleo - Future Islands - Warhaus
Als er tijd/ruimte is: Vuurwerk - Tamino - Bazart - James Blake

Zaterdag:
Must: Above & Beyond - Bonobo - Blink-182 - SOHN
Als er tijd/ruimte is: Glass Animals - J Bernardt - Frank Carter

Zondag:
Must: Soulwax - Alt-J
Als er tijd/ruimte is: Cage The Elephant - The Lumineers - G-Eazy - Rae Sremmurd - Nothing But Thieves
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Misschien niet echt nieuws, maar het is bevestigd (in een Engels magazine) dat Radiohead een grootste nieuwe productie meepakt tijdens hun 2017 tour. Dus anders dan hun shows vorig jaar. Die willen dus knallen op Glasto en Coachella (en dus ook RW).

Eind deze maand de eerste show van die tour. Ben benieuwd! :-D

Ze hebben trouwens, naast James Blake, ook nog Michael Kiwanuka aangekondigd als voor-voorprogramma van enkele shows. Mogelijk ook op Werchter?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Misschien niet echt nieuws, maar het is bevestigd (in een Engels magazine) dat Radiohead een grootste nieuwe productie meepakt tijdens hun 2017 tour. Dus anders dan hun shows vorig jaar. Die willen dus knallen op Glasto en Coachella (en dus ook RW).

Eind deze maand de eerste show van die tour. Ben benieuwd! ?

Ze hebben trouwens, naast James Blake, ook nog Michael Kiwanuka aangekondigd als voor-voorprogramma van enkele shows. Mogelijk ook op Werchter?
Is al bevestigd voor Cactus toch? Zal hem niet 100% uitsluiten, maar ik verwacht 'm niet meer.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.721
7.488
Kom op Werchter! Morgen (waarschijnlijk ?) laatste pakketje namen. Een paar goede namen om me helemaal tevreden te maken. Ik hoop in ieder geval dat ze Frank Turner en Biffy Clyro niet hebben laten schieten. Mooie namen erbij voor laat in de barn zoals Father John Misty, Fleet Foxes en Warpaint. Nog een mooi alternatief voor Linkin Park in de vorm Wilco. En een goede sub voor Foo Fighters. Ik hoop op Soundgarden, maar neem ook genoegen met Kasabian.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken