Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.806
12.523
Aj aj aj. Die nieuwe single van Linkin Park. Daar heb ik mezelf geen plezier mee gedaan om vandaag de dag mee te starten. Er zit iets meer pit in dat het nummer Heavy. Dat leek op The Script en dit in de meeste positieve uitleg op 30 seconds to Mars. Hoe dan ook, als Linkin Park fan van het eerste uur is dit om te huilen. Dit gaat totaal doodslaan op Werchter. Wordt een zwaar eerste uur vh optreden ben ik bang.

Mijn voorspelling voor komende week. Elke dag om 16.00 uur een naam en vrijdag afsluiten met de podiumindeling. We krijgen komende week Biffy, Kasabian, Killers, Wilco en Fleet Foxes. Lijkt me een goed plan!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Om zoals bij de week van eigen kweek elke dag een teleurstellend klein naampje te krijgen, No thanks. Doe dan maar alles in een klein pakketje.

Maar waarom werd The Chainsmokers dan alleen aangekondigd als ze toch maar Klub C head zijn. Makes no sense. Prophets of Rage in de Barn ziet er logischer uit dan ID in de Barn. Savages als alternatief voor The Chainsmokers zie ik dan weer wel nog gebeuren (omdat Mura Masa volgens mij nog te klein is voor die plek). Beth Ditto vroeg op de dag op de mainstage ziet er ook plausibel uit ja

Bazart en Dua Lipa tijdens RH in de tenten ipv Oscar & The Wolf ziet er ook vrij plausibel uit, maar toch hoop ik stiekem dat we nog een sub en een grote Barn naam krijgen. Die vrijdag ziet er gewoon bedroevend uit. Dat James Blake niet zal crashen met RH zijn we het hopelijk allemaal wel over eens, die verdient geen 2e x een lege tent ?

Ik weiger te geloven dat Kodaline, Milky Chance, Passenger etc nu de grote namen zijn voor in de tent. Wat een armoede. Zoals mattman al zei is Passenger totaal geen Barn head, normaal gezien 3e naar beneden maar ja al het geld is naar de headliners gegaan dit jaar denk ik.. Frank Carter had al aangegeven de main te openen btw en Kodaline en Crystal Fighters op de main kan ik als afwisseling van genres wel appreciëren maar ik denk niet dat dat gaat gebeuren.

Alt-J hoort gewoon in het donker te spelen, punt. Dat komt niet goed bij zonsondergang. Op PKP zag ik ze overigens half de mist in gaan omdat ze direct op zo'n groot podium stonden. De Barn lijkt me perfect voor hen. Soulwax zou wederom dan maar weer een zwakke Barn naam zijn in vergelijking met vorig jaar zucht.

Lorde/PoR - Bazart/James Blake - Passenger - Soulwax
<> New Order/Y&Y - Robert Plant/Parov Stelar - PJ Harvey/Tame Impala - Beck
Zie je wat ik mis? ?
 

Floating

Randprogramma
6 mrt 2014
134
0
Nu het toch over Linkin Park gaat, ze komen vrijdag 24 maart naar Amsterdam..Zullen daar bij RTL Late Night hun pop shit gaan promoten..Ik ben ook trouwe Linkin Park fan maar dit is gewoon te jammer.
 

Fonske122

Gouden Tip
16 jan 2014
388
61
Lorde/PoR – Bazart/James Blake – Passenger – Soulwax
<> New Order/Y&Y – Robert Plant/Parov Stelar – PJ Harvey/Tame Impala – Beck
Zie je wat ik mis?
1f602.svg



Ja, The Killers :p
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Iets wat me opvalt, de cross-over van namen tss PKP16 en RW17. Normaal valt dit relatief mee tot max 8/10 namen. Dit jaar zijn er 16 namen gemeenschappelijk! En het kunnen er misschien nog meer worden met bv Highly Suspect, Biffy Clyro, Twin Atlantic etc etc. + Het feit dat er dit jaar 5 namen op herhaling komen Op 76+- namen kan dat toch tellen. Niet dat ik er wat mee wil zeggen, het is gewoon opvallend en ook iet wat vreemd idk. Misschien zitten er dus voor RW18 wel een heel pak namen bij de namen voor PKP van dit jaar hm. :roll:

Oscar & The Wolf - Soulwax
The Kills - Bazart - Warpaint - The Lumineers - Crystal Castles - Dua Lipa (telt Anderson .Paak der dan ook nog bij heb je 17 haha)
Blues Pills - Cage The Elephant - Warhaus - Mura Masa - Fatima Yamaha - Whitney - Warhola

We gaan de laatste week in zeker?
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.657
2.272
Iets wat me opvalt, de cross-over van namen tss PKP16 en RW17. Normaal valt dit relatief mee tot max 8/10 namen. Dit jaar zijn er 16 namen gemeenschappelijk! En het kunnen er misschien nog meer worden met bv Highly Suspect, Biffy Clyro, Twin Atlantic etc etc. + Het feit dat er dit jaar 5 namen op herhaling komen Op 76+- namen kan dat toch tellen. Niet dat ik er wat mee wil zeggen, het is gewoon opvallend en ook iet wat vreemd idk. Misschien zitten er dus voor RW18 wel een heel pak namen bij de namen voor PKP van dit jaar hm.
1f644.svg


Oscar & The Wolf – Soulwax
The Kills – Bazart – Warpaint – The Lumineers – Crystal Castles – Dua Lipa (telt Anderson .Paak der dan ook nog bij heb je 17 haha)
Blues Pills – Cage The Elephant – Warhaus – Mura Masa – Fatima Yamaha – Whitney – Warhola

We gaan de laatste week in zeker?
Kan je natuurlijk ook in omgekeerde richting bekijken de laatste jaren. Wat er van RW 16 naar PKP 17 gaat. En er zal wel wat van PKP 17 naar RW18 komen en omgekeerd :p .
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Kan je natuurlijk ook in omgekeerde richting bekijken de laatste jaren. Wat er van RW 16 naar PKP 17 gaat. En er zal wel wat van PKP 17 naar RW18 komen en omgekeerd :p .
Van RW15 naar PKP16 was de cross-over 8 namen, op een line up van meer dan 200 namen is dat weinig van belang (toch is het gros dat overkomt grotendeels voor de late programmering, daar heb je dus wel gelijk). Het gaat 'm gewoon over het aantal dat zo hoog ligt dit jaar
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
202
24
En die theorie kan ook de vuilbak in.
1f609.svg



Haha ja helaas… dit wordt weer reikhalzend uitkijken naar vrijdag.

Zou volgens mij wel eens kunnen betekenen dat we nog meer dan 4 of 5 namen tegoed hebben...
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.721
7.488
Brian wrote:
Combitickets bijna uitverkocht!


Pas op want straks zeggen ze weer dat dit bullshit is
1f600.svg

Met de tweet van de organisatie erbij durf ik het er wel neer te zetten ;).

Maar je bron had dus gelijk. Weet je toevallig ook al iets over hoeveel namen we nog krijgen en wanneer alles bekend is? Of kun je dat nog vragen?
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.050
345
ChiquitaChaser wrote:
Brian wrote:
Combitickets bijna uitverkocht!


Pas op want straks zeggen ze weer dat dit bullshit is
1f600.svg



Met de tweet van de organisatie erbij durf ik het er wel neer te zetten ;).

Maar je bron had dus gelijk. Weet je toevallig ook al iets over hoeveel namen we nog krijgen en wanneer alles bekend is? Of kun je dat nog vragen?

Nee, sorry weet ik niets van.

 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Hmm, ligt het aan mij of kan ik niet meer een campingticket voor The Hive kopen??

Nu al uitverkocht, The Hive? ;/
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.257
6.740
Wel, dat was onverwachts. Ging ik deze week m'n tickets regelen, kom je dit tegen.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Zou dr nou niks meer bijkomen op the Hive...?

Dat word met zn allen ticketswappen voor een campingticket ipv Festivalticket XD
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken