Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.384
2.737
dinofest wrote:
damn, uitverkoop combi’s had ik niet zien aankomen, had ook de waarschuwing niet opgevangen.. dringend op zoek naar 2 combitickets nu dan… als iemand er kwijt wil let me know


zijn volgens mij nog gewoon te koop

estivaltickets

Wachtlijst voor zaterdag : hier en wachtlijst voor zondag : hier. Dagtickets voor zaterdag 1 juli en zondag 2 juli zijn uitverkocht. Een wachtlijst is geopend voor wie geen ticket kon bemachtigen. Combitickets voor het hele festival en dagtickets voor donderdag en vrijdag zijn momenteel nog beschikbaar.
Line up

Meer informatie
Selecteer minimaal 1 item.

29.06.2017 Rock Werchter – Donderdag
30.06.2017 Rock Werchter – Vrijdag
( ) 29 juni tot 2 juli | Rock Werchter Combi
Maar als je ze effectief wil bestellen staat er dat ze niet meer beschikbaar zijn.
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
als je er effectief wil bestellen zeggen ze dat er geen beschikbaar zijn. Als ik de website van rock werchter open, staat er geen melding over de combitickets
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.869
Vrijdagtickets ook bijna uitverkocht. Straks een melding daarover + bericht dat de combi's weg zijn?
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.148
803
Dinosaur Jr. dus inderdaad naar Rock Herk. Had jij dat niet al voorspeld, @Joske?
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Waarom zou je zo lang wachten met tickets bestellen als je toch al weet dat je gaat? Mensen die nu plots op zoek zijn naar tickets wisten weken geleden ook wel dat ze wilden gaan want het is nou ook niet zo dat er afgelopen weken zoveel namen aangekondigd zijn die je over de streep hebben getrokken.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Waarom zou je zo lang wachten met tickets bestellen als je toch al weet dat je gaat? Mensen die nu plots op zoek zijn naar tickets wisten weken geleden ook wel dat ze wilden gaan want het is nou ook niet zo dat er afgelopen weken zoveel namen aangekondigd zijn die je over de streep hebben getrokken.

Als ik voor mezelf spreek, ik heb sinds 2 weken weer werk dus is het opzich wel logisch dat je even afwacht.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Waarom zou je zo lang wachten met tickets bestellen als je toch al weet dat je gaat? Mensen die nu plots op zoek zijn naar tickets wisten weken geleden ook wel dat ze wilden gaan want het is nou ook niet zo dat er afgelopen weken zoveel namen aangekondigd zijn die je over de streep hebben getrokken.

Dat is inderdaad niet zo een slimme move.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Waarom zou je zo lang wachten met tickets bestellen als je toch al weet dat je gaat? Mensen die nu plots op zoek zijn naar tickets wisten weken geleden ook wel dat ze wilden gaan want het is nou ook niet zo dat er afgelopen weken zoveel namen aangekondigd zijn die je over de streep hebben getrokken.

Is vaak een geldkwestie. Ik snap dat zelf ook vaak niet zo. Als je weet dat het gaat uitverkopen fix dan gewoon snel je ticket. Die kun je altijd nog wel voor dezelfde prijs kwijt.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Begrijp ik het goed, dat jij hier om de 5mins post, bij iedere update een blog schrijft van de nog mogelijke kanshebbers, iedere dag uw clashfinder update, …
Maar vergeten zijt een ticket te bestellen?
Lol, dit is een forum waar iedereen zo min of zo vaak mogelijk kan 'bijdragen' over een bepaald onderwerp. Net zoals anderen probeer ik dus maar gewoon bij te dragen aan dit forum, geen idee waar gij uwen ignorante commentaar vandaan haalt. Maar hou 'm int vervolg gewoon voor uzelf. En moet ik nu serieus mijn financiële situatie gaan verantwoorden tegenover iemand anders om een punt te maken over het waarom ik mijn ticket nog niet heb/had, Jezus :lol:
Ik heb net zoals Stoffer m'n eigen redenen, anders zou ik niet zeggen dat ik ze vandaag normaal gezien ging kopen als ik ze zou zijn vergeten zijn..
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.680
730
Lol, dit is een forum waar iedereen zo min of zo vaak mogelijk kan ‘bijdragen’ over een bepaald onderwerp. Net zoals anderen probeer ik dus maar gewoon bij te dragen aan dit forum, geen idee waar gij uwen ignorante commentaar vandaan haalt. Maar hou ‘m int vervolg gewoon voor uzelf. En moet ik nu serieus mijn financiële situatie gaan verantwoorden tegenover iemand anders om een punt te maken over het waarom ik mijn ticket nog niet heb/had, Jezus
Ik heb net zoals Stoffer m’n eigen redenen, anders zou ik niet zeggen dat ik ze vandaag normaal gezien ging kopen als ik ze zou zijn vergeten zijn..

MIAUW....catfight :)
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ah, het uitverkopen van de combi's maakt de keuze of ik al dan niet zou gaan meteen heel wat makkelijker. Ergens jammer aangezien ik ieder jaar wel een major festival doe, maar ik vind (naast de headliners) gewoon té weinig klappers op de affiche dit jaar, dus ik ga er niet zo heel erg rauwig om zijn. Maar uiteraard wens ik iedereen die gaat heel veel plezier toe. Hopelijk wordt 't daar niet te druk, want het ziet er naar uit dat Werchter volledig zal uitverkopen en dan is het toch wel 4 dagen serieus druk...
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.051
346
Daruda wrote:
Begrijp ik het goed, dat jij hier om de 5mins post, bij iedere update een blog schrijft van de nog mogelijke kanshebbers, iedere dag uw clashfinder update, …
Maar vergeten zijt een ticket te bestellen?

Lol, dit is een forum waar iedereen zo min of zo vaak mogelijk kan ‘bijdragen’ over een bepaald onderwerp. Net zoals anderen probeer ik dus maar gewoon bij te dragen aan dit forum, geen idee waar gij uwen ignorante commentaar vandaan haalt. Maar hou ‘m int vervolg gewoon voor uzelf. En moet ik nu serieus mijn financiële situatie gaan verantwoorden tegenover iemand anders om een punt te maken over het waarom ik mijn ticket nog niet heb/had, Jezus
1f606.svg

Ik heb net zoals Stoffer m’n eigen redenen, anders zou ik niet zeggen dat ik ze vandaag normaal gezien ging kopen als ik ze zou zijn vergeten zijn..

Chill, rustig.
Toch geen enkele reden om u zo aangevallen te voelen....
Vind het een normale bemerking van @daruda
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.051
346
Ah, het uitverkopen van de combi’s maakt de keuze of ik al dan niet zou gaan meteen heel wat makkelijker. Ergens jammer aangezien ik ieder jaar wel een major festival doe, maar ik vind (naast de headliners) gewoon té weinig klappers op de affiche dit jaar, dus ik ga er niet zo heel erg rauwig om zijn. Maar uiteraard wens ik iedereen die gaat heel veel plezier toe. Hopelijk wordt ’t daar niet te druk, want het ziet er naar uit dat Werchter volledig zal uitverkopen en dan is het toch wel 4 dagen serieus druk…

Tcho, veel zal afhangen van de timetable.
A en B terrein zijn samen meer als groot genoeg om die 88K te spreiden...
 

alecvv81

Nieuw lid
23 jan 2017
2
0
Iemand een idee van de kans om toch nog in aanmerking te komen voor één combiticket als je je deze middag op de wachtlijst hebt geplaatst?
 

Daruda

Randprogramma
29 okt 2015
247
6
Verwachten jullie dan dat donderdag ook zal uitverkopen?
Qua namen vrij goede dag... maar het blijft de donderdag van de week.

@Yannick , knuffel!
 

Kaasrasper

Campingartiest
14 jan 2015
97
71
Ah, het uitverkopen van de combi’s maakt de keuze of ik al dan niet zou gaan meteen heel wat makkelijker. Ergens jammer aangezien ik ieder jaar wel een major festival doe, maar ik vind (naast de headliners) gewoon té weinig klappers op de affiche dit jaar, dus ik ga er niet zo heel erg rauwig om zijn. Maar uiteraard wens ik iedereen die gaat heel veel plezier toe. Hopelijk wordt ’t daar niet te druk, want het ziet er naar uit dat Werchter volledig zal uitverkopen en dan is het toch wel 4 dagen serieus druk…
Nou, druk is het sowieso, zelfs als het niet uitverkoopt. En volgens mij is het tot nu toe bijna elk jaar uitverkocht.

Wat betreft de namen voor komende vrijdag. Hoop echt op Jamiroquai als sub/Barn headliner of een Moderat. Van de Roskilde namen gaan Solange, Justice en Trentemoller al naar Dour, maar stiekem nog een beetje hoop.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.869
Vreemd dat ze geen bericht geven over de uitverkochte combi's.

Maar wel een gedichtje.

Rare snuiters.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.813
12.546
Moet toch even kwijt hier dat ik de laatste dagen erg onder de indruk ben geraakt van het werk van Thurston Moore. Ik ken zijn verleden en heb hem op Pukkelpop al eens een paar minuten zien spelen, maar wauw, wat een intense en sterke nummers. Die is met stip gestegen op de must see lijst voor zondag!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken