Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.780
3.546
Een wat gekke vraag, maar kunnen de goedkopere spijsbonnen ook uitverkocht raken? Op dag 1 van de verkoop kocht ik al combi+Hive, maar ik heb nog geen spijsbonnen. Scheelt toch gauw tien biertjes op zo'n weekend.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Een wat gekke vraag, maar kunnen de goedkopere spijsbonnen ook uitverkocht raken? Op dag 1 van de verkoop kocht ik al combi+Hive, maar ik heb nog geen spijsbonnen. Scheelt toch gauw tien biertjes op zo’n weekend.

Nee die zijn onbeperkt beschikbaar ;)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Een wat gekke vraag, maar kunnen de goedkopere spijsbonnen ook uitverkocht raken? Op dag 1 van de verkoop kocht ik al combi+Hive, maar ik heb nog geen spijsbonnen. Scheelt toch gauw tien biertjes op zo’n weekend.

Gekke vraag?
Vettig voer en biertjes zijn van levensbelang op festivals!!
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.118
596
Een wat gekke vraag, maar kunnen de goedkopere spijsbonnen ook uitverkocht raken? Op dag 1 van de verkoop kocht ik al combi+Hive, maar ik heb nog geen spijsbonnen. Scheelt toch gauw tien biertjes op zo’n weekend.

Ik twijfel nu of het van Werchter of Pukkelpop was, maar bij 1 van de twee kon je vlak voor het festival geen bonnen meer kopen via internet.
Dus de bonnen zijn onbeperkt beschikbaar, maar waarschijnlijk niet verkrijgbaar tot 29 juni.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.051
346
denk dat de drankvouchers een week voor het festival offline gehaald worden.
Wou er vorig jaar op Dinsdag nog bestellen en was te laat....
 

Breinaard

Gouden Tip
8 nov 2014
451
62
Moet toch even kwijt hier dat ik de laatste dagen erg onder de indruk ben geraakt van het werk van Thurston Moore. Ik ken zijn verleden en heb hem op Pukkelpop al eens een paar minuten zien spelen, maar wauw, wat een intense en sterke nummers. Die is met stip gestegen op de must see lijst voor zondag!
hier evenzo! Voor mij ook nieuw! Heerlijke muziek!
Neemt niet weg dat er nog een paar leuke namen bij mogen maar ik heb de hoop eigenlijk al op gegeven... erg benieuwd naar de time table podium verdeling
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.813
12.546
De podiumindeling staat opeens op de site mensen!! Eens snel gaan bekijken hoe dit in elkaar zit.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.813
12.546
Okee... Het is weer weg. Ik heb alleen de donderdag gezien. Chainsmokers Klub C en Lorde Barn. Zowel POR als ID op de Mainstage. Beth Ditto ook Mainstage net als Zesde Metaal. Mark Lanegen in Barn, net als Xavier Rudd. Meer weet ik niet meer uit mijn hoofd.

Zal dus nog wel wat aankomen vandaag.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.869
Dus het wordt toch POR - ID - KOL - AF (of andersom) zonder dance act op de main. Met dus de 2 headliners in het donker.

Goed zo.

 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.399
3.419
Okee… Het is weer weg. Ik heb alleen de donderdag gezien. Chainsmokers Klub C en Lorde Barn. Zowel POR als ID op de Mainstage. Beth Ditto ook Mainstage net als Zesde Metaal. Mark Lanegen in Barn, net als Xavier Rudd. Meer weet ik niet meer uit mijn hoofd.

Zal dus nog wel wat aankomen vandaag.

Hopelijk krijgen we straks dan inderdaad de podiumindeling! Als The Chainsmokers indd in Klub C staan, zal ik zeer blij zijn, dan kunnen beide headliners nog in het donker spelen. Ik hoop dan vooral dat Lorde niet clasht met AF. Misschien kan dit verklaren waarom KOL en AF onlangs werden omgedraaid op de affiche? Ik zie dan eerst AF op mainstage met een gedeeltelijke overlap met Chainsmokers in Klub C en daarna KOL op mainstage tegenover Lorde in The Barn.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Ah dat is jammer, had gehoopt dat Chainsmokers main zouden afsluiten zodat ik tegelijk naar Lorde kon in de Barn zonder AF en KOL te missen. Maar ik had al zo'n vermoeden dat dit ijdele hoop was.
 

Sander1617899554

Playlistbediener
6 nov 2015
13
0
<span style="font-size: x-small;"> Voor mensen die op de hyve willen staan heb ik mss een oplossing. We hebben met vrienden een 12 persoonsplek geboekt op de MySpace plekken terwijl we met zijn achten zijn. Ik weet het.. decadent... We hebben 4 kaarten voor de hyve over die we daar willen verkopen. Er staat wel MySpace op de tickets maar navraag bij de organisatie leert dat je dezelfde hoofdingang hebt en binnen het hyve terrein een afgezet stuk hebt voor MySpace. Je zou er dus gewoon mee op de normale hyve kunnen komen. Ik weet dat dit geen marktplaats is en als je meer wilt weten pm me dan maar, ik hoef er overigens niet de volle prijs voor. </span>

Verder goed te horen dat chainsmokers in de club c staat en AF afsluit, was bang voor een platte bende op de main. Ik snap dat het niet anders kan maar had PoR graag in het donker of in een tent gezien.
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Heb m ook gezien:
De vrijdag main stond alleen radiohead, oscar and the wolf, royal blood.
de zaterdag zoiezo: blues pills, seasick steve, jimmy eat world, blink, soad, linkin park
zondag: zoezio: alt-j, soulwax, foo fighters, dropkick murphy's, lumineers.

hij is nu weer weg maar dit is wat ik me herriner
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.813
12.546
Heb m ook gezien:
De vrijdag main stond alleen radiohead, oscar and the wolf, royal blood.
de zaterdag zoiezo: blues pills, seasick steve, jimmy eat world, blink, soad, linkin park
zondag: zoezio: alt-j, soulwax, foo fighters, dropkick murphy’s, lumineers.

hij is nu weer weg maar dit is wat ik me herriner

Dan was je wat sneller dan ik! Wat me opvalt van je rijtje is dat Soulwax en Lumineers ook op main staan. Vooral Soulwax had ik als tentafsluiter gezien, zouden die nog na Foo Fighters staan?
 

Werchter1712

Playlistbediener
22 mrt 2017
7
0
dw55w5.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken