Rock Torhout wrote:
Het verbaast me dat die screenshots met podiumindeling opeens als fake bestempeld worden, stemt precies overeen met wat enkele andere forumleden eventjes op de site hebben zien staan. Het lijkt me veeleer een kwestie van per ongeluk online gooien terwijl het schema nog in opmaak was. Maar daarom hoef je die screens nog niet als fake aanzien. Het zal volgens mij wel degelijk zo op de site gestaan hebben, ook al was dat niet de bedoeling.
Is het zo verbazingwekkend dat we sceptisch zijn wanneer we slechts 2 ‘ooggetuigen’ hebben (nergens anders melding van mensen die het ook zagen)? En dit naast een plaatje gepost door iemand die voordien nog nooit op Festileaks gepost had, dat op meerdere manieren zo tegengesproken kan worden, en waarbij we zelfs geen enkele indicatie hebben dat het daadwerkelijk een screenshot is? (een adresbalk ofzo zou al veel veranderen)
In het beste geval was men inderdaad pas aangekomen bij vrijdag Main Stage toen dit per ongeluk online kwam, aangezien de ooggetuigen enkel die zaken opgemerkt hebben en vooral alles wat nadien komt vol fouten zit. Maar dan nog zou de hamvraag zijn: waarom stelt men de stage splits al op zonder de nog aan te kondigen namen hieraan toe te voegen? Het is hoe dan ook niet de bedoeling dat de buitenwereld dit al ziet, dus dan is het veel logischer om meteen de hele affiche hierin te verwerken ipv 5 à 7 namen pas overmorgen aan te vullen.