Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Fake of niet ik heb mijn clashfinder er eens op aangepast: http://clashfinder.com/s/rw21017/

Als het wel klopt, dan is het wel erg opvallend dat we totaal nog 10 namen krijgen en daarvan maar liefst 6 op main komen en vermoedelijk nog 2 barn-headliners (zaterdag; Crystal Fighters zijn toch zeker geen barn-headliner? en zondag; zelfde geld voor The Kills) en dus nog maar 2 opvulnamen voor de Barn (op zaterdag). Dus laten we wat dat betreft hopen dat het klopt want dan moeten er toch zeker nog wat interessante namen bij komen!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.488
11.551
Waarom had je enkel donderdag pas gezien? Versprong het scherm vanzelf ofso, of klikte je weg of refreshte je? :p


Haha, inquisitie!

Nee, toen ik het zag was er geen nieuw tabje met de gehele podiumindeling of zoiets dergelijks. Bij de foto's van de artiesten stond genoemd op welk podium zij staan. Dus keek eerst naar de donderdag, klikte daarna op de vrijdag en toen was het alweer weg helaas.
 

sander1617899555

Campingartiest
20 feb 2016
53
0
Toevoegingen voor DTRH in Nederland. Ik zeg laat de Fleet Foxes maar doorkomen. En De La Soul mag gewoon in hetzelfde busje meerijden

http://downtherabbithole.nl/nieuws/fleet-foxes-typhoon-soulwax-de-la-soul-en-meer
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.015
6.420
Zo, heb de dingen die @joslittel zei even aangepast in de clashfinder. (KoL lijkt me een een minder zware clash <> Savages en Lorde als wanneer je hen tegenover The Chainsmokers zet, of denk ik verkeerd?)
Krijg je dus;

Het Zesde Metaal - Beth Ditto - tba (of Beth Ditto en de andere omgewisseld) - Prophets Of Rage - Imagine Dragons - Kings Of Leon - Arcade Fire
Declan McKenna - Warhola - Tout Va Bien - Mura Masa - Savages - The Chainsmokers
Cigarettes After Sex - Whitney - Xavier Rudd - Agnes Obel - Mark Lanegan Band - Lorde

+ @amoors had de stagesplits ook gezien en meer dan dat Jos zag, klopt dat dan ook? Soulwax & Alt-J op de main? Die zaterdag en vrijdag wil ik nog geloven maar..
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.384
9.132
Nieuwe namen voor DTRH: Fleet Foxes, Babylon Circus, De La Soul, The Avalanches (!!!), Hamilton Leithauser, 2manydjs,... En dan staan er ook nog Father John Misty, Spoon en Nicolas Jaar.

In principe allemaal kanshebbers (behalve DLS) maar de plekken zijn duur. Met zoveel moois in de buurt begin ik mij af te vragen waarom ze lopen aan te modderen met figuren als Milky Chance, Charli XCX, Passenger, Machine Gun Kelly en Kodaline op die zaterdag. De dag was uitverkocht, dus een money grab was het niet. Hopelijk komen er die dag nog een tweetal van de bovenstaande acts bij. En de rest verspreid over de laatste dagen. ;-)

The Avalanches man. Please Werchter. Komaan.

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.015
6.420
DTRH is zowat het eerste festival dat ze volgens mij bekend maken, gek. Ik dacht dat ze helemaal niet/weinig gingen touren maar dit legt inderdaad de baan open voor Glasto & RW. Ik hoop mee.. :D
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.384
9.132
Heb trouwens een vermoeden dat Soulwax op de main wel kan kloppen. Mogelijk sluit 2manydjs dan tijdens FF een tent af. Lekker goedkoop.
 

Werchter1712

Playlistbediener
22 mrt 2017
7
0
Best leuk alle opmerkingen dat het fake is, maar ik kan 100% verzekeren dat dit op de website stond. Ik lees dit forum al geruime tijd mee maar vond het nu toch wel tijd om dit te delen.
Nogmaals prima als de meerderheid dit nep vindt, ik deel alleen wat er even op de website heeft gestaan.
 

Kaasrasper

Campingartiest
14 jan 2015
83
28
Misschien wordt het een soort van 'brug-constructie', net als in 2011? Alt-J - Soulwax - Foo Fighters? Normaal lijkt me dat Soulwax toch een tent gaat afsluiten, of anders na de Foo's staat. Zolang ze maar niet clashen!

Fleet Foxes mogen overigens wel doorverwezen worden naar Werchter wat mij betreft, en 2manydj's ook hoor.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Best leuk alle opmerkingen dat het fake is, maar ik kan 100% verzekeren dat dit op de website stond. Ik lees dit forum al geruime tijd mee maar vond het nu toch wel tijd om dit te delen.
Nogmaals prima als de meerderheid dit nep vindt, ik deel alleen wat er even op de website heeft gestaan.

Heel erg bedankt voor dat! Het zou me niks verbazen als die volgorde wel klopt, Rock Werchter heeft wel vaker rare volgordes. Anders zullen ze vast nog een paar dingen moeten veranderen voor hij compleet is en klaar om live te zetten.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.072
667
Best leuk alle opmerkingen dat het fake is, maar ik kan 100% verzekeren dat dit op de website stond. Ik lees dit forum al geruime tijd mee maar vond het nu toch wel tijd om dit te delen.
Nogmaals prima als de meerderheid dit nep vindt, ik deel alleen wat er even op de website heeft gestaan.
Je kunt ons niet veroordelen omdat we een beetje sceptisch zijn... ;-) Er zijn in het verleden al vaak genoeg nep-affiches opgeworpen.

Dus inderdaad dank voor de aanvullende toelichting! Dan vermoed ik toch dat het nog een 'work in progress' was, aangezien er te veel zaken op staan die conflicteren met wat we al (denken te) weten.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.534
1.732
Fleet Foxes op een of andere manier nog voor Radiohead zou mij wel een kaartje laten kopen voor die dag.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.140
2.333
Fleet Foxes op een of andere manier nog voor Radiohead zou mij wel een kaartje laten kopen voor die dag.
Zou 1000 keer beter zijn dan den Oscar en zijn wolven.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.523
823
DTRH is zowat het eerste festival dat ze volgens mij bekend maken, gek. Ik dacht dat ze helemaal niet/weinig gingen touren maar dit legt inderdaad de baan open voor Glasto & RW. Ik hoop mee..
1f600.svg

Er moet meer aankomen inderdaad. Staan begin juli nog in Amerika en neem aan dat ze niet alleen voor DTRH naar Europa vliegen. Ik heb goede hoop :)
 

dEUS

Randprogramma
29 jan 2015
136
0
Laat Fleet Foxes maar overkomen! Doe Pond, Navarone en Spoon dan ook maar ineens. Bedankt Werchter!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.199
1.232
Flogging Molly is nu trouwens uitgesloten, zouden enkel nog de Werchtervrijdag kunnen, maar dan zouden ze zes dagen na mekaar moeten spelen. Niet dus. Jammer.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
618
466
Gorillaz in het laatse pakketje morgen, als sub voor radiohead??

Een mens mag dromen toch :wink:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken