Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.132
2.325
De Romeo's vonden ook van hunzelf dat ze een plek op Rock Werchter wel verdienden...
 

dinofest

Gouden Tip
5 feb 2016
310
0
hoop stiekem dat eddie vedder er nog een concert bij aankondigt na de vvk voor antwerpen. anders laat werchter toch weer echt een mooie naam schieten...
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Dat is toch ook weer een mooie 'opvulnaam' die wegvalt. Verbaast me overigens dat Vedder in de Lotto Arena speelt, vind ik een vrij grote zaal voor hem solo.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.195
1.220
1. Hij is alweer weg uit Europa als Rock Werchter start.
2. Opvulnaam? Eddie Vedder is veel meer dan een opvulnaam. The Barn is te klein voor hem, hem laten headlinen op mainstage is ook raar, dus wel moeilijk te programmeren op een major festival.
3. Volgens gaat die Lotto Arena vrij vlug uitverkocht zijn.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Haha, ik plaatste de term opvulnaam tussen haakjes, net omdat het wat eerbiedig klinkt, maar ik het ook moeilijk anders kon toewijzen. Laten we zeggen dat dit een heel mooie toevoeging op de affiche ging zijn. En ja, misschien verkoopt de Lotto Arena ook wel heel snel uit, dat kan inderdaad. Ik dacht alleen dat Eddie Veder solo niet zo veel aantrek had, maar kan me wel goed voorstellen dat veel van zijn fans er heel graag bij willen zijn.
 

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
431
22
Goedkoopste tickets blijkbaar 60euro.. weet je meteen waarom RW hem niet kon strikken
 

Nicky

Playlistbediener
25 nov 2013
6
0
Hoewel de kans klein is, is het toch niet onmogelijk geworden? Eddie Vedder speelt in Belgie slechts 1 show, dus een tweede show op Werchter sluit ik niet uit? Tussen Cork en Antwerpen zit bijvoorbeeld ook 8 dagen. Plus: Vedder verkoopt vast direct uit, dus vrijdag (dag van de verkoop) om 16:00 een RW-aankondiging?
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.030
300
Is inderdaad verdomd leeg lol, dacht dat die tickets tot een paar weken terug zo rap gingen? Zal nu wel wat vertraagd zijn
1f602.svg

Gorillaz gingen toch geen enkel optreden geven?? Nou op donderdag zie ik ze nog minst van allemaal komen eerlijk gezegd. Volgens mij is dat een naam voor volgend jaar maar hey, de Foos zeiden ook dat ze een break gingen nemen hé..

We hebben Tourist lemc das al erg genoeg, ik hoef echt geen Stan Van Samang erbij..

Alle tickets lopen goed.
Buiten dagtickets van Donderdag zal alles uitverkocht zijn... (Excl Werchter Boutique natuurlijk)
 

Szandor

Playlistbediener
8 feb 2017
6
0
Ik heb voor het eerst een combiticket voor Werchter gekocht omdat er verschillende bands waren die ik graag wilde zien. Maar ik heb deze gekocht redelijk aan het begin van de kaartenverkoop. Als ik nu zie wat er allemaal bijkomt baal ik toch behoorlijk. Ik hoop toch echt nog op een paar relatief grotere namen en zeker bands met wat meer Rock/Metal gehalte.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.301
4.467
Voor Werchter staan er al aardig wat Metal / rocknamen. Ik hoop ook op meer, maar ik zou er niet te hard op hopen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Sum 41 kan ook weg voor de zaterdag, leek me toch ook een quasi zekerheid. Als Barn headliner voor zaterdag had Eddie Vedder echt wel gemogen, nog maar eens een artiest die ze laten schieten..
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.369
9.103
2. Opvulnaam? Eddie Vedder is veel meer dan een opvulnaam. The Barn is te klein voor hem, hem laten headlinen op mainstage is ook raar, dus wel moeilijk te programmeren op een major festival.

Vedder kan perfect in de Barn, toch? Plekje die Damon Albarn ook had in 2014. Zou perfect gepast hebben.

Maar als je zijn ticketprijzen ziet. Yikes. Zou dat full band zijn? Want als hij echt in zijn eentje op een ukulele staat te pingelen vind ik zulke bedragen redelijk... bizar.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.463
11.441
SUM41 zojuist bevestigt voor Graspop, die kunnen we dus afschrijven. Deze zag ik niet aankomen.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Vedder is in België dus 60 euro voor staanplaatsen (maar slechte plaatsen, want is een zittend concert). Daarna is 't dus 80 euro voor eveneens geen fantastische zitplaatsen. Dat is best duur ... :eek: Ik weet niet of dat concert zo vlug zal uitverkopen hoor met die prijzen.

Los daarvan inderdaad geen Sum 41, had ik toch nog wel verwacht als main 2e act of zo op de LP/SOAD dag.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Ik dacht eerlijk gezegd naar Vedder te gaan maar sinds het een zittend concert is, twijfel ik best. Daarbij valt de prijs ook echt enorm tegen, 60 euro en dan moet ge dus chance hebben qua plaatsen lol

Nou, geen Pixies, Bon Iver, Pet Shop Boys, Eddie Vedder, Elbow in de Barn. Wie dan? ? Wat een tristesse of moeten we het nu echt tegenwoordig al gaan doen met de Passengers van deze wereld.. Maar The Chainsmokers boeken, dat lukt dan weet wél
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.369
9.103
Nou, geen Pixies, Bon Iver, Pet Shop Boys, Eddie Vedder, Elbow in de Barn. Wie dan?
1f602.svg
Wat een tristesse of moeten we het nu echt tegenwoordig al gaan doen met de Passengers van deze wereld.. Maar The Chainsmokers boeken, dat lukt dan weet wél

Dit. Honderd keer dit.

Maar we moeten de zaterdag Barn headliner(s) nog krijgen hé. Ik wacht die even af. Tot nu toe geef ik ze nog het voordeel van de twijfel. Op de main staat er met Linkin Park/SOAD/Blink iets redelijk plats, dus in de Barn zullen ze wel wat 'alternatief/kwalitatief' zetten te compensatie.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.011
6.406
Ja, nou. Wie? Kasabian voor Radiohead en The Weeknd voor de Foos. Gorillaz is te groot? Belle & Sebastian, Spoon, Fleet Foxes en die andere alternatieve namen van Mad Cool zijn te klein om die Barn vol te krijgen.. Ik bedoel ja, wie blijft er dan nog over? Dan toch Frank Ocean? Maar die zou volgens dat kleine tweetje van Ticketmaster over Flow Festival op PKP & LL staan.. Moderat, Royksopp, Nicolas Jaar? Hebben we jammer genoeg nu al Bonobo en Soulwax voor gekregen vrees ik..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken