Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Diego1231617899554

Campingartiest
13 dec 2015
78
0
Nog een mogelijke belgische naam die mij wel blij zou maken is Freaky Age. Een aantal jaren weg geweest, maar brengen binnenkort hun nieuwe album uit.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.273
1.345
Warhola verwacht ik zeker. Die is namelijk al op Werchter met Bazart. Ook nog Coely, Tout va bien en Compact Disk Dummies verwacht ik. Tout va Bien en Warhola trouwens zeer recentelijk nog hotshot op Stubru.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.051
346
De La Soul lijkt me beter tot zijn recht te komen op andere festivals dan Werchter. Couleur Café bv. Ik schat de kans op Werchter toch niet zo heel hoog in alvast. Maar ik laat jullie lekker hopen

Heb die al eens op werchter gezien denk ik want vond dat toen een goed optreden :?:

EDIT: ff google -> 2003 dus :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Qua opvulnamen / openers zat donderdag nu toch meer dan vol? Had 'm liever op een andere dag gezien maar afin.. Goeie en te verwachten naam (vind ik toch) :)
 

pretparkfan

Gouden Tip
22 jan 2016
279
0
Fijn dat we wat nieuws krijgen van Werchter deze week, maar totnogtoe namen die mij weinig zeggen... Geef mij dan maar dingen als The Sore Losers en Freaky Age.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.813
12.546
Meh. Was te verwachten die naam. Kende zowel Warhola als Het zesde Metaal nog niet, maar de eerste luisterbeurt doet me nog niet zoveel. Misschien een verassing live. Ben benieuwd wat de rest vd week brengt. Misschien podiumindeling vrijdag?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Triggerfinger zie ik ze wel op zaterdag zetten, om toch een beetje afwisseling te hebben. Net onder Blink moet lukken. Zondag zou ook kunnen maar zet je Dropkick Murphys nu onder Triggerfinger, nee toch?

Triggerfinger - Blink-182 - SOAD - LP
Dropkick Murphys - Triggerfinger - The Weeknd - Foo's
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.904
9.869
Triggerfinger zie ik ze wel op zaterdag zetten, om toch een beetje afwisseling te hebben. Net onder Blink moet lukken. Zondag zou ook kunnen maar zet je Dropkick Murphys nu onder Triggerfinger, nee toch?

Triggerfinger – Blink-182 – SOAD – LP
Dropkick Murphys – Triggerfinger – The Weeknd – Foo’s

Dropkick Murphy's stond de vorige keer als 2de act op de main. Ik herinner me dat ze al begonnen waren toen ik binnenliep op het terrein. En ik zie niet in waarom die dit jaar later zouden spelen. Er kunnen dus nog 3 acts tussen hen en de FF.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.272
6.762
Dropkick Murphy’s stond de vorige keer als 2de act op de main. Ik herinner me dat ze al begonnen waren toen ik binnenliep op het terrein. En ik zie niet in waarom die dit jaar later zouden spelen. Er kunnen dus nog 3 acts tussen hen en de FF.
Ik herrinnerde me PKP15 waarbij Dropkick Murphys voor Limp Bizkit stond (en daarna dan LP & Rudimental) dus ik dacht ik pak gewoon hetzelfde hier, geen idee of ze wat gegroeid zijn ofso..

Donderdag tot nu toe volgens mij;

XXXXX - XXXXX - Imagine Dragons - Prophets Of Rage - Kings Of Leon - Arcade Fire - XXXXX
Cigarettes After Sex - Warhola - Xavier Rudd - Mura Masa - Lorde - The Chainsmokers
Whitney - Het Zesde Metaal - Agnes Obel - Mark Lanegan Band - XXXXX - XXXXX

* kan ook zijn dat Lorde 2e laatste naam is in de Barn, maar is volgens mij gewoon Klub C head..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken